Repaymedia reviews

Repaymedia reviews

5.4

Ringe ansvarlighed overfor spam

Ringede til dem idag ang et klokkeklart bevis på spam jeg havde modtaget fra en af deres affiliates [Navn], som driver en del andre firmaer der kun har til formål at indsamle emails og spamme med CPA offers.

Meget kølig modtagelse på telefonen fra en engelsktalende gut som ikke en gang præsenterer sig med navn.

Fik at vide at jeg skulle ringe tilbage, hvilket jeg gjorde, men sjovt nok var den person som jeg skulle tale med LIGE fået ud af kontoret.

"Men vi skal nok inspicere det" fik jeg at vide. Dog har de absolut intet bevis idet jeg endnu ikke havde sendt dem noget, hvilket jeg heller ikke blev bedt om.

Dette er for mig et tydeligt bevis på at de er helt og aldeles ligeglade med hvad deres affiliates gør, bare de (Repaymedia) får penge for deres annoncører, som dermed risikerer at ende som sorteper fordi ganske almindelige folk ser annoncøren som den der sender spam, og ikke repaymedia.

Uopfordret henvendelse

Har i dag modtaget en uopfordret henvendelse fra Repaymedia.com, kan se de har nogle blandede anmeldelser på siden Repaymedia.dk, men det er samme firma, og samme webside man lander på. Så derfor har jeg lagt en besked ind på begge domæner!

For det første bryder jeg mig ikke om at de sender mig en uopfordret henvendelse! Ikke bare en reklame, men en reklame med mit navn på! De opfordre mig til at skifte fra min nuværende affiliate partner og over til dem. Det kan de glemme, virker dybt useriøst.

Update: 18/9-2012 - Har lige fået endnu et brev fra Repaymedia.com - Samme indhold som sidste brev.

Is Repaymedia your company?

repaymedia.com Details

Visit Repaymedia