Repfone.dk reviews

Repfone.dk reviews

9.2

Perfekt!

Reparation af mobil på under 30 minutter:)

Kanon service!

repFone kan klart anbefales!
Prisen overholdes. Var i øvrigt den billigste reparatør, selv med originale dele!
Reparationstiden overholdes.
Samtidig gives gode råd og tips for at undgå samme reparation.
Man mødes med smil og venlighed. SERVICE som man gerne vil opleve det. Den bedste!!!

Fin, hurtig betjening med garanti.

45 minutter for udskiftning af batteri, nemt, hurtigt god god service til fin pris!

Fik at vide min skærm kunne skiftes på 45 min. Jeg kom til at vente i yderligere 25 min. og som beklagelse for ventetiden fik jeg et cover med på vejen.
Fin service og hurtig betjening!

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for missing proof of purchase.

Fremragende service

Super dejlig og nem service! Jeg gik fra shoppen med et smil, da det gik super hurtigt og mobilen virkede perfekt. Det er også meget dejligt med den 2 års garanti! Super gode priser, og fede covers i shoppen! Thumbs up!

See our review guidelines here.

Super hurtig og god service!

Jeg fik i dag repareret min iPhone hos Repfone i Århus.
Jeg blev mødt af utrolig søde medarbejdere, de fiksede min telefon virkelig hurtigt til en yderst fordelagtig pris!
Jeg gik derfra meget glad og tilfreds og kan derfor varmt anbefale Repfone til andre, når skaden sker at iphonen går itu! :)

Super god service!

Super hurtig service. Søde medarbejdere og godt arbejde :)

Perfekt!!

Jeg afleverede min telefon for at få skiftet glasset, allerede efter en halv time var det klaret, endda billigere end hos de andre firmaer. Jeg er meget tilfreds med resultatet og vil helt sikkert komme tilbage.

Tak for hjælpen..

Ekstremt dårlig kundeservice

Uprofessionelt og upålideligt firma. Trods alt venligt personale, der dog tilsyneladende ikke er bekendt med begrebet 'at love' nogen noget eller forstår sig på professionel kundeservice.
Indleverede for ca. 3/4 uger siden en mobil, de ville undersøge og forsøge at reparere. Der går forholdsvis lang tid før vi får noget at vide, selvom de siger "omkring 3 hverdage når reservedelene kommer hjem". At reservedelene bestilles fra udlandet, og at det derfor tager endnu længere tid end normal fortælles ikke, før jeg selv har henvendt mig flere gange.
Det er selvfølgelig i orden at det tager lang tid, men at de gentagne gange lover at ringe og ikke gør det, ej heller informerer om processen men tilbageholder info, samt ikke virker til at have styr på noget, synes jeg ikke er i orden.
Har nu hentet telefonen og får den repareret et andet sted til det halve af repFone's pris og tid.
Så hvis du har uanede mængder af tid og tålmodighed og er klar på blive serviceret af et upålideligt og uprofessionelt, dog imødekommende personale, så vælg dette sted, ellers vil jeg klart anbefale alt andet.

Effektiv, hurtig og venlig men lidt usikker i deres prissætning

Jeg skulle have skiftet forskærm på min iPhone5.

Både deres hjemmeside og butik reklamerede med 900 kroners tilbud. Forskellen var, at hjemmesiden skrev 10% rabat hvis man likede deres FB-side, hvorimod i butikken stod der kun 5%.

Da jeg kom tilbage efter 1,5 time for at hente og betale min iPhone var den klar.
Da jeg ber' om rabatten siger ekspedienten først, at jeg ikke kan få de 5% i rabat fordi det allerede er et tilbud. Jeg gør ham så opmærksom på, at hjemmesiden siger 10%. Inden jeg kan nå at nævne, at der ikke står nogle forbehold siger han at han kan lave den på 800. Dette accepterer jeg naturligvis hurtigt, da det jo er mere end 10%.

Konklusionen må være, at du skal stå fast på din sag og sikre rabatten. Derudover var det venlig, hurtig og god service :-D

Super god service

Købte en ny home knap, havde problemer med at se hvordan den kunne passe. Ved kontakt med butikken blev jeg inviteret til at komme derind så skulle de nok hjælpe. Og det gjorde de uden tøven, endda med besked om at havde jeg flere problemer med samling af tlf skulle jeg endelig bare komme forbi. Havde så problem med at samle.Og igen stor, stor service.

repfone, super hurtig og god service!

Jeg har fået skiftet min skærm på min iphone 4s op til flere gange, uden nogen problemer. servicen er altid super god og betjeningen er hurtig.
Man bliver altid mødt med et smil og priserne er til at betale.
Jeg vil uden tvivl anbefale repfone til alle.

Fantastisk service.

Det som hverken TELIA eller Telecareservice kunne eller ville hjælpe med - det løste RepFone i Århus. Derudover får man fantastisk service, noget som mange andre kan tage ved lære af. Ville ønske jeg kunne give dem 100 stjerne. Klart at anbefale. Fantastisk.

Det er så dejligt, når sådan noget bare fungerer!

Jeg har i dag været i repFone i Aarhus. Jeg er virkelig tilfreds - god service og flotte skærme!

Jeg og min mor havde begge ødelagt vores telefoner (iPhone 4s), jeg havde ødelagt forskærmen og min mor havde ødelagt bagskærmen. Vi ringede i går rundt til de forskellige forhandlere i Aarhus for at høre hvor vi kunne få det bedste tilbud, her vandt iRep helt klart! De tilbød at lave begge dele for 800,- hvor de andre havde tilbud for over 1000,-. Da jeg i forevejen havde hørt godt om iRep fra min omgangskreds , var der ingen tvivl om hvor vi ville gå hen.

Vi blev absolut IKKE skuffede!!!

Da vi ringede ind til iRep igår sagde de, at vi bare kunne komme ind og få ordnet vores telefoner når det passede. Vi kom ind omkring 16:15 og fik at vide at vi kunne komme ved 17tiden og hente dem! Vi drak en kop kaffe og kom tilbage efter dem, hvor vi fik dem med det samme! Tuch-funktionen virker præcis som før og mit frontkamera virker igen!

Ovenpå den gode oplevelse fik vi et godt tilbud på covers til vores telefoner. Men skulle det ske, at vores telefoner går i stykker igen, er vi ikke i tvivl om hvor vi skal gå hen!

Vi vil klart anbefale det!

Hurtig god og høflig service i Vejle

Har fået fixet iPad LCD til 500,- samt 2 iPhones med forskellige problemer hos repfone i Vejle. Super service, hurtige og til meget rimelige priser.

Hurtig og venlig betjening

Jeg fik skiftet min mikrofon i iPhone 4s i butikken i Vejle, og selvom jeg hos andre forhandlere havde fået at vide, at det ikke var muligt at reparere i netop min telefon, fik jeg alligevel efter kun en halv time en fuldt ud funktionel iPhone stukket i hånden.
Udover den super venlige velkomst og betjening var der ingen ventetid, og reparationstiden på en halv time blev også overholdt. Og så var det i den grad betaleligt!!! 5 stjerner herfra :-)

repfone.dk Details

Visit Repfone.dk