Reservedele.nu reviewed by

ELENDIG SERVICE!

Jeg fik ikke det jeg iflg. billedet på Reservedele.nu ´s hjemmeside havde set og bestilt. Jeg havde bestilt originale dele til en støvsuger, men fik et kopi produkt, som slet ikke var afbildet på billedet med det varenummer som jeg bestilte.
Man må forvente at når man kan forstørre et billede, for at se detaljer om det man bestiller, er det som er afbilledet, stemmer overens med det som man modtager.
Men det kan man altså ikke regne med hos Reservedele.nu
Da jeg så beklagede mig og ville returnere, skulle jeg selv betale returportoen. Dette er i stor konflikt med købeloven.
    Reservedele.nu
    TrustScore 9.4 / 10
    1,858 Reviews

Reply from Reservedele.nu

Hej, Hans

Jeg er ked af at du finder vores service elendig.

Du begrunder din bedømmelse med følgende punkter:

- Forkert billed:
    Ja, vi har en fejl i et billed, som vi får rettet hurtigst muligt.

- Kopiprodukt:
    Vi har een af varerne oprettet som original vare - hvilket den også er mærket med i beskrivelsen.
    Resten af din ordre er ganske rigtig u-originale dele, men de varer er ikke mærket som værende originale. Dermed bør man forvente u-originale dele.

- Returprocessen:
    Vi tilbyder ikke returlabel som en del af vores service.
    Du bliver krediteret fuld pris for dine varer - men du betaler naturligvis selv Post DK for at fragte varen retur.

Din mening er at det er i stor konflik med købeloven...
    Faktisk beskylder du os for at bryde loven - hvilket vi naturligvis ikke gør.
    Se citat nedenfor - vi gør som tilladt, iflg. www.forbrug.dk.

"Du skal betale returforsendelsen.
    Det eneste du skal betale, når du benytter din fortrydelsesret, er transporten af varen tilbage til sælgeren, medmindre du har aftalt andet. Hvis du nægter at tage i mod varen, når den kommer, kan sælger opkræve et beløb, hvis han eller hun har udgifter, når varen sendes retur."

Med denne i mente vil jeg håbe du re-vurderer din anmeldelse, for ligefrem elendige syntes jeg ikke vi har været :0)

Hav en god dag..

Med venlig hilse