Restaurant Flammen reviews

Restaurant Flammen reviews

6.8

Kedelig mad uden smag

Utrolig kedelig mad uden smagsnuancer. Ikke et sted jeg vil anbefale eller besøge igen.

Hej Louise

Tak for din anmeldelse, konstruktiv kritik hjælper os til at blive endnu bedre.

Vi arbejder hos Restaurant Flammen meget målrettet med vores krydderiblandinger og tager selvfølgelig anmeldelser og oplevelser fra kunderne med i overvejelserne.

Vi håber, at du kan se dig selv i restauranten igen.

Kvantitet fremfor kvalitet!

Hyggeligt sted og fin service- men maden smager af ingenting! Masser af kød at vælge imellem- men hva nytter det, når al kød smager af det samme! Ingen smagsoplevelse..

Hej Dina

Tak for din anmeldelse, konstruktivt kritik hjælper os til at blive bedre.

At du ikke fandt kødet velsmagende, er vi meget kede af at høre. Vi bestræber os på at maden skal være lækker, give en god smagsoplevelse, og vi tager selvfølgelig din anmeldelse alvorlig.

Vi håber at du kan se dig selv i restauranten igen, og håber at din oplevelse næste gang, er til 5 stjerner.

Ingen ansvar!

Jeg har flere gange været på stedet i Århus og synes egentlig at det er et godt koncept, med mad for enhver smag. Men ved mit sidste besøg for ca ti dage siden, kommer jeg med høje sko, med en tyk solid hæl. Der er fedtet på gulvet foran trappen til 1. Sal og min fod glider og jeg lander hårdt på hoften. Siger av flere gange og mine veninder hjælper mig op. Ved siden af står 6 (SEKS!) ansatte og glor.... Ingen kommer og spørg om jeg er okay, men hva fanden, jeg er jo også kun gravid i 7.måned, så det tager jeg vel ingen skade af.! Var jeg faldet en halv meter længere fremme havde jeg ramt trappen og hvem ved så om min baby stadig havde ankomst om 2 mdr? Ingen kan gøre for at jeg falder, men man har fandme et ansvar som personale og det mindste de kunne gøre var at spørge om jeg var okay. Jeg var der i tre timer! Jeg har svært ved at se mig selv på restauranten igen. Hvem ved om der er glat på trappen næste gang.. Jeg er rystet!

Hej Tine

Tak for din konstruktive henvendelse, dette hjælper os til at blive bedre.
Vi beklager måden du har oplevet den pågældende episode, ved dit seneste besøg på Restaurant Flammen i Aarhus. Vi bestræber os på at alle gæster skal havde en god oplevelse, og i din situation er det tydeligvis ikke sket fyldest. Vi har taget kontakt til den pågældende restaurant for at få en redegørelse på den pågældende situation, men for at kunne bearbejde sagen bedst muligt, ser vi meget gerne, at du sende dine kontaktoplysninger på følgende mail: kontakt@restaurant-flammen.dk
Vi vender tilbage senest mandag 25-03-2014, med en redegørelse med henblik på at du kan se dig selv i restauranten igen.

Lækker mad, super betjening

Min mand og jeg var på restaurant Flammen i Esbjerg, fredag d.14/2, og selv om vi kom 10 min for tidligt var vores bord klar. Tjenerinden var sød og smilende, forklarede udførligt det hele, følte os virkelig tilpas, maden var supergod, kødet var perfekt tilberedt og varm, de forskellige kartofler og sovser var også i orden, salatbaren var frisk og lækker, er bestemt ikke sidste gang vi har spist der 😊

Kanon oplevelse.

Tirsdag d. 4/2-2014 besøgte mine 2 teenage drenge og jeg Restaurent Flammen i Aarhus for at fejre min fødselsdag.

Allerede ved modtagelsen blev vi budt velkommen af den sødeste smilende tjener.
Adspurgt om vi havde været der før, (hvilket vi måtte svare nej til) blev vi guidet i Flammens "koncept).
Fantastisk salatbar, masser af forskelliget varmt tilbehør. Og ikke mindst HELT FANTASTISK KØD.
På trods af 75% fuld hus var der ikke nogen særlig kø ved noget.
Ved kød sektionen blev man guidet hvis man havde behov derfor og ellers kunne man bare "lange" til.

Det var jo ikke kun min tjener der smilede. Alle, uden undtagelser var med til at skabe et rum af glæde.
Mange spisesteder kunne lære en del af Flammen når det kommer til service overfor kunderne.

Var der slet ikke noget minus......?
Jo det var der. Men det handler kun om smags nuencer. Så det vil jeg ikke komme ind på her.

Helt igennem fantastisk oplevelse. Ikke sidste gang at vi besøger Flammen.

Middel modig

Har været på Flamme i Vejle 2 gange nu kl 1900 en Fredag og en Onsdag kl 1800
det burde nok ikke være forskel på hvad tid og hvad dage men spiser på, med det koncept. Men der er en verden til forskel. maden er lidt beder klokken 1800 end sener kødet var tørt salaten kedelig pomfritter slatten mindre lidt om cafeteria mad i Blika, og rimelig meget støj. til den pris for sådan en aften burde det være bedre.
Har hørt fra bekendte at de har oplevet det samme, bortset fra Kolding butikken det skulle være beder.... det kan være man skulle prøve den næste gang.

Forskelsbehandling

Jeg ringede til restauranten i Esbjerg og gjorde opmærksom på at jeg er maveopereret med n Gastrisk Bypass. I den forbindelse spurgte jeg om der var mulighed for reduceret pris, idet jeg ikke spiser meget.
Det var der ikke og de var meget afvisende overfor mig, samt fortalte at prisen er 199,-/229,- kr. uanset hvor meget man spiser.
Jeg er meget fortørnet over den behandling man giver mennesker som ikke spiser mere end en deciliter og vil ikke råde folk til at benytte restauranten.

Bare super

Intet at klage over. Det var en stor succes fra start til slut. Betjeningen var toppen og maden var suveræn. Kæmpe buffet, med det lækreste kød og tilbehør. Kan varmt anbefales og ikke sidste gang jeg har været der.

Koldt

Har desværre oplevet et par gange nu, at maden har været meget koldt! Både kartofler og kød! Måske Flammen skulle overveje lune tallerkener.. ??

Det var bare i orden....

Vi havde bestilt bord, men kom ca. 20 min før tid.... ingen problem, vi fik vores bord med det samme og tjeneren var der også på pletten, Der var masser af godt kød og tilbehør og der manglede absolut ikke noget, så det kan klart anbefales. Det skal selvfølgenlig lige med at det var på Flammen i Kongensgade i Odense.

Salt mad og uden mulighed for at få vand uden overpriser

Var inde at spise på Flammen i Aalborg forleden med min kæreste, da vi havde fået anbefalet stedet. Jeg havde desværre ikke ikke læst menukortet på forhånd, da jeg troede det var muligt at få enkelt retter ved siden af, da jeg er meget krævende hvad angår stegningen af kød, men hele konceptet er åbenbart centreret omkring deres buffet. Derfor blev jeg desværre nødt til at se langt efter kød der var stegt rødt og ikke gennemstegt, som 80% af kødet desværre var.
Min kæreste bestilte en cola og jeg bestilte et glas rødvin, da jeg gik ud fra, man også fik serveret vand til - Det gør man jo alle andre steder. Det skulle dog vise sig at være anderledes!
Allerede efter de første stykker mad, konstaterer jeg at maden er utrolig salt - Maden er så salt, at jeg når at drikke mit glas vand der fulgte med rødvinen, inden jeg er færdig med min første portion mad. Jeg beder derfor om at få mit glas fyldt op med vand, og får i første omgang at vide, at man skal købe en hel flaske vand (75cl), men da tjeneren ser mit vinglas, siger han, at der selvfølgelig er vand med til vinen. I første omgang tænker min kæreste og jeg ikke videre over det, men da jeg vil have fyldt mit glas med vand endnu engang, pga. den utrolig salte mad, får jeg beskeden, at der kun følger et glas vand med til vinen, ellers skal jeg købe en flaske vand til 35kr. Åbenbart må den første tjener have troet at jeg ikke havde fået vand, så jeg har umiddelbart været heldig.
Min kæreste og jeg har desværre fået det indtryk af flammen som et koncept, der satser på drikkevarer, tilsætter alt for meget salt til maden, så kunderne er tvunget til at købe vand til overpriser - Jeg valgte at skylle salten ned med melon - da deres salatbuffet heldigvis opvejede den ellers noget kedelige oplevelse. Første og sidste gang jeg kommer på flammen, der i mine øjne ellers kunne være et glimrende koncept.

Manglende oplysning om vin og vand - Odense

Var på flammen med nogen venner for at fejre en fødselsdag, hvor der selvfølgelig skulle drikkes vin til! Vi spørger 2 gange tjeneren om der hører vand med til vinen (hvilket der er jo gør normalt), vi får "ja" begge gange, og så bestiller vi ellers vores mad(som der var ok, ikke det bedste men fint nok) og vin, og beder i løbet af aftenen om vand når vi løber tør - som man jo nu engang gør, og går ud fra at det hører med til vinen.
Lige før vi skal op og betale, hører vi en mand der står og skælder en tjener ud, han og hans bord har fået vin, men skal selv betale for det vand de har drukket ud over én flaske. Han er meget sur, og det samme bliver vi egentligt da det er vores tur til at betale, og vi også skal betale for det vand vi har drukket, ud over en lille flaske til 5 personer.
Dét blev vi ikke informeret om, hvilket er dårlig stil! 35 kr,- for en ikke særlig stor flaske vand, der er dårlig stil, når der ikke informeres om det! Kom igen.
Vil I ikke betale for vand til vinen, kan I da i det mindste give os en kande poste vand, i stedet for en flaske, eller informere om at der er meget lidt vand med til vinen, men ikke nok - så ved man da hvad man har med at gøre.

God mad...Men..

Hej..
Vi var på Flammen i starten af nov. md. og alt i alt var det en positiv oplevelse-god og høflig betjening...
Hvis man skulle sætte finger på noget skulle det være at Restaurant Flammen godt kunne skilte med hvad de forskellige dressinger var for noget og på noget af salat tilbehøret-et lille skilt ville hjælpe meget også til stor hjælp for mennesker som lider af madallergi kunne jeg tænke mig og måske et lille skilt på de forskellige kød typer-så de unge mennesker ikke skal stå og remse hele historien op for hver kunde-gang på gang..

MVH... og God Jul..
Bendt Petersen ;-) tlf.nr.. 20744647

Masser af mad og masser af kvalitet

Vi var for første gang på flammen i Esbjerg, og vi kunne ikke være mere positive. Personalet var super søde, og altid hjælpsomme selvom der var mange mennesker. Ligeledes er flammens måde at lave tilbehørs og salat bar meget overskuelig og indbydende. Kødet var super mørt og velsmagende, og kokkene var gode til at give informationer omkring de forskellige stykker af kød.

Så alt i alt en super god oplevelse hvor vi stensikkert finder hen igen!

Godt!

Lækkert kød, sødt personale og fedt koncept!

Mørt kød og MASSER af det, lækker og varieret tilbehør!!

Mit første besøg, men med garanti ikke det sidste. Det siges, at man får, hvad man betaler for! Så egentligt kunne man slet ikke forvente det høje niveau. Men det er suverænt lækkert, og man skal afsætte minimum 1½ time af for blot at nå igennem halvdelen af udbudet.
Service er hurtigt og effektivt, men meget venligt og smilende personale!
Kan kun give "fuld hus" i antal stjerner!!
Flammen, Aarhus.

En KOLD oplevelse - odense

Jeg kan sagtens forstå der er mange ting man skal have styr på, men den dag mig og min kæreste kom forbi for at fejre vores månedsdag, det var ikke lige den perfekte dag. Vil godt sige i har fantastisk mad! mange varianter at byde på, søde tjenere, MEN vi sad næsten ved indgangen/udgangen, og jeg frøs under hele middagen. Kæresten spurgte oppe ved kassen om vi kunne komme til et varmere bord, og det ville den unge dame lige spørge vores tjener om, når men han ville finde ud af det efter han havde serveret drikkelse til et andet bord. vi ventede og ventede men han kom aldrig, så jeg byttede pladser med min kæreste håb om det var varmere ved hans side, men nej. jeg frøs mens jeg spiste.
Havde en bedre oplevelse sidste gang hvor de var meget opmærksomme!
et godt råd! - skriv ting ned i skal nå ellers glemmer i dem !

Super sted for kødelsker

Kan varmt anbefale Flammen i Esbjerg. Super sødt personale, der sætter kunden i fokus. Lækker buffet med alt hvad hjertet kan begær. Selvom det er et stort lokale med plads til mange, mærker man det ikke , indretningen gør det meget intimt. Og ikke at forglemme prisen 199,-
God appetit

Flammen Aarhus: Alt alt for meget larm

Maden var fantastisk, men larmen i lokalet gjorde det umuligt at føre en samtale. Hvis man ville hinanden noget, var man råde. Det er ikke hyggeligt.

Kedeligt

Utroligt kedeligt kød, der alt smager ens. På et tidspunkt skulle der fyldes op med mørbrad, og man tog så fra en stor ovn en mørbrad svømmende i vand ud og lagde den på grillen, godt med barbecue sovs på, vend et par gange og så værsgo. Flødekartofler, brun sovs og bearnaisesovs uden smag overhovedet. Svampesovsen var god. Konceptet er godt og intentionen er god, men det er for samlebåndsagtigt. Vi var i Aarhus.

Restaurant Flammen Details

Visit Restaurant Flammen