Restaurantgeist reviews

Restaurantgeist reviews

6.1

manglende helhedsoplevelse

Besøget på Geist levede desværre ikke op til min forventning (som var relativt stor, baseret på omtalen, jeg havde luret mig frem til på nettet).
Vi fik, på vores kæresteaften, plads ved siden af hinanden med udsigt til metrobyggeriet.
Hele tre tjenere betjente os, og vidste ikke, hvad de andre lavede - fik bl.a. præsenteret menu konceptet 2 gange. Retterne kom _meget_ hurtigt efter hinanden og tilmed et stykke tid før vinen. Atmosfæren føltes (uagtet om det var intentionen) som at besøget skulle gå lidt hurtigt, så der kunne komme nye til.
Maden var smagsmæsssigt udsøgt - desværre brillerede de ikke i den visuelle præsentation. Tværtom, fx.var retten af jomfruhummertartar med yoghurt og hisbiscus en bleg fornøjelse og så ikke videre appetitlig ud. Dette gjorde sig gældende ved alle retterne. Rigtig ærgeligt! Ikke blot fordi maden er relativt dyr og derfor bør matche prisen, men også fordi det ødelægger oplevelsen. Vi tog billeder af maden og vores aften, lagde dem på Facebook - og samtlige kommentarer omhandler den manglende visuelle præsentation; nogen beskriver endda en ret som "klam at se på" og "uappetitlig".
For mig handler sådan et besøg om hele oplevelsen; smagen, duften, det visuelle, atmosfæren, betjeningen, indretningen . . . og på en restaurant som Geist, havde jeg bare forventet mere.
Dog skal der stor ros til kaffen, hvortil der blev serveret en candyfloss - frækt indslag og thumps-up for det!
Geist er en god restaurant - men heller ikke mere end det.

Helt fantastisk

Vi har lige spist på restaurant geist på kongens nytorv.
Enkle retter med et fantastisk smagsindtryk. Alt var bare så lækkert, kan varmt anbefales.
God stemning med et åbent køkken hvor vi kunne se bo Beck selv stod i køkkenet og lagde den sidste hånd på retterne inden de gik ud!

Is Restaurantgeist your company?

restaurantgeist.dk Details

Visit Restaurantgeist