Retailheaven reviews

Retailheaven reviews

Acceptable
6.7

Levering soms lang duren, maar je bestelt dan ook Chinese producten ;)

Ik heb een jaar lang alles besteld bij Retailheaven. Voor meer als 500 euro heb ik utigegeven aan telefoons. Tot nu toe is het nog maar één keer voorgekomen dat ik langer moest wachten als 2 weken. Na 20 weken wachten op mijn HD media player en headset kreeg ik van Jean echter de verlossende mail; de problemen zitten in China. Hij is dus persoonlijk op de Cebit verhaal gaan halen en heeft nu als compensatie een beter product klaar staan voor levering. Nu wacht ik enkel nog op de headset en dan heb ik alles binnen.

Vorige week een Kingzone K1 4g telefoon besteld aan 289 euro. Deze wordt deze week in China verzonden naar Helmond. Ik blijf hier winkelen en zolang je in het achterhoofd houdt dat zaken doen met retailheaven soms wat langer kan duren zit ook jij goed.

Slecht, oplichters

Mijn ervaringen zijn bijzonder slecht. Ik heb vijf maanden geleden betaald voor een Umi X2 en nooit iets geleverd gekregen. ook geen antwoord op emails gekregen. Kortom bestel hier echt niets!!!!

Jan-Willem V.

Geen goede ervaring!

De site is redelijk overzichtelijk dus dacht ik ook nadat ik de reviews gelezen had dat alles vlot ging verlopen, niet het geval dus.
Ik had mij een smartphone gekocht met een android plus pakket (inmiddels van de site gehaald), ze schrijven op hun site dat het in uitzonderlijke gevallen tot 8 weken kan duren, bij mij was dit dus ook zo het geval maar de reden waarom vind ik totaal onterecht want na aandringen kreeg ik na 4 weken een bericht dat hij uit china verzonden werd, die verzending duurde een week, hierna moest ik nog eens drie weken wachten op een android upgrade voor chinese apps weg te halen en de gsm op punt de zetten. Nadat ik hem eindelijk thuis ontvangen had was dit ook gebeurd maar kon ik de taal alleen instellen op engels of chinees, hierop heb ik een bericht gestuurd om dit op te lossen maar ik kreeg het antwoord dat het niet anders ging en dat ik er maar mee moest leven terwijl de beschrijving aangaf op hun site dat de software in het nederlands was.
Volgende keer koop ik mijn gsm rechtstreeks op een chinese site zoals "mixeshop" dan ben ik maar 2/3 van mijn geld kwijt en ik heb hem in het nederlands staan want op Retailheaven zal ik nooit meer iets kopen.

Ik vind het helemaal TOP.

De bestelde smartfoon is ruim binnen de opgegeven levertijd van 14 dagen geleverd.
De kwaliteit is prima en de prijs is om te lachen, als je die vergelijkt met de bekende merken.
Kortom, ik ben zeer tevreden.

beste web shop ooit

ik ben heel tevreden over retailheaven maar ik kom steeds weer rare berichten tegen. dit blijkt steeds hetzelfde verhaal te zijn. nu mijn verhaal maar eerst dit
De heer de zwaan heeft mijn volle vertrouwen.
Zelfs heb ik gebruik gemaakt van een actie waarin hij vroeg om een bedrag over te maken en dan zou hij tzt een telefoon leveren die aan bepaalde specificaties voldeed.
Waziger kan je jezelf bijna niet indenken. Daar ik Retailheaven vertrouwde heb ik dat gedaan, met de wetenschap dat het een paar maanden kon duren. Ik had geen haast dus heb ik ingestemd. Na twee maanden ging mijn gsm stuk en zat ik zonder. na contact te hebben gezocht heeft Dhr de Zwaan een meer dan passende oplossing gezocht. Hij heeft een gsm geleverd binnen afzienbare tijd ( drie weken) die mijn stoutste verwachtingen overtrof. en dan heeft hij mij ook nog € 50,- korting gegeven. beter kan haast niet. ik heb dan ook al voor 1800 euro gekocht en altijd naar volle tevredenheid. klein puntje, Respect naar zijn kant levert hetzelfde gedrag terug.

tom koppelmans

Mooie producten voor een nog mooiere prijs

Goede ervaring met dit bedrijf. De levertijden kunnen wat lang zijn (had ik niet goed gelezen want staat vermeld op de site) wat mij tot ene lastige klant maakte. Echter was de communicatie constant, snel en helder. Na een paar weken wachtten mijn telefoon ontvangen en ben er zeer tevreden mee!

Betrouwbaar bedrijf met goede service

Al meerdere dingen gekocht en nog nooit iets te klagen gehad. Communicatie en service perfect. Er wordt duidelijk vermeld dat je geduld moet hebben.
Maar dan heb je ook iets voor een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Wel beloftes maar geen geld terug

Retailheaven oftewel de volgende oplichtings manier van jean de zwaan Als je op deze naam zoekt kom je zat ellende tegen helaas kreeg ik deze info te laat en ben niet in het bezit van telefoon maar wel ruim 200 euro armer. Terug betalen gebeurt niet Wacht nu ruim 2 maanden op mijn centjes Uiteindelijk de rechtsbijstand ingeschakeld

super leuke elektronica tegen prima prijzen

Heb zelf al enkele malen bij Retailheaven wat gekocht, o.a. 2 telefoons.
Bij één van de telefoons had ik bij aflevering een probleempje, een dooie pixel in het scherm. Meteen per mail contact opgenomen en enkele minuten later kreeg ik al een berichtje terug dat ik de telefoon kon terug sturen en het probleem zou worden opgelost. Dus de telefoon verstuurd en 2 dagen later had al ik een nieuwe telefoon in huis. En dat tussen kerst en oud/nieuw. Kortgeleden had ik een kabeltje van de oplader kapot getrokken en Retailheaven gemaild of ik een nieuwe kon bestellen. De dag erna lag er een nieuw kabeltje in de bus. En dan ook nog zonder rekening !
Ze verkopen leuke telefoons, tablets etc. tegen prijsjes waar je zelfs bij de meeste grootwinkelbedrijven ze niet voor kunt krijgen. En dan hebben ze ook nog een prima service. Aanrader !

Fast, smooth delivery

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop ik behandeld werd als klant. Ik had mijn twijfels voor de aankoop, maar na vandaag ben ik trouwe klant geworden van retailheaven.
Qua contact ben ik zowat de meest irritante klant ooit geweest, met meer vragen dan de gemiddelde bejaarde buurvrouw bij het voorstellen van je nieuwe vriendin. Ik werd echter steeds op een juiste en snelle manier geholpen. Daarnaast werd mijn verzending ook nog eens binnen de week verzonden! Dit was veeeel sneller dan de 14 dagen die ze origineel opgaven. Klantenervaring was perfect en ik wens ze veel nieuwe klanten toe.
Mijn order: Digiko N2

Is Retailheaven your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?