Retardo reviews

Retardo reviews

8.5

Danmarks sjoveste hjemmeside

Super hjemmeside med god underholdning. Nemt og overskueligt, uden alt for meget pjat..

5 Point fra mig.

Fed hjemmeside

Alt for fed hjemmeside bruger den hver dag!

Kanon underholdning.... Men...

Retardo.dk er en super sjov side med masser af super fede og sjove og mærkelige videoer og billeder. Har brugt mange mange timer i latterkrampe på retardo.dk
Og så er det en af de få sider hvor man ikke skal udfylde alle mulige pis-undersøgelser, for at se videoerne. TAK retardo.dk
Desværre er der også mange snotskovle på retardo, som ikke kan have at andre skriver en sjov bemærkning. Hvilket tit resulterer i lange og nogle gange, racistiske skænderier.
Personligt synes jeg det er meget underholdende at sætte dumsmarte mennesker på plads, Men det er trættende i længden.
Hvis du siger bare ÉN ting forkert i en kommentar, kan du være sikker på at få en sviner fra 20 andre, som ikke lige synes det var sjovt eller hvad anden grund de nu har, til at spille smarte.
Ud over de mange smarte typer og bonderøve, som ikke kan stave til TV, om det så galdt deres liv. Så er retardo en kanon fed og sjov hjemmeside :)

Fed side men....

Super fed side som jeg besøger dagligt.. Op til flere gange.

Men syntes måske De skal passe lidt på med de reklamer. Der kommer flere og flere og de er mere og mere irriterende... Hajer midt i videoen og reklamer der ruller ned over skærmen... Hold dem ude i siderne. Jeg trykker af princip ikke på dem når jeg syntes de er irriterende :)

En ting mere er at efter de har lavet om kan man ikke se deres videoer på iPad. Og så er det mega irriterende at den går i telefon mode når man åbner på iPad ... :)

Men ellers genial side

KANON !

Det bedste sted der findes må jeg sige hvis man lige har brugt for et hurtigt godt grin! og navnet siger jo det hele...retardo...hahah

Så sjovt :-D

Genial harmløs underholdning, på en velfungerende hjemmeside!

Genialt tidsfordriv!

Nu har jeg efterhånden været stærk tilhænger af denne side hen over de sidste måneder.
Altid gode grin og altid super sjov underholdning - hvad end det er video eller billeder.
Meget cool at der køres med merchandise butik, men der skal ske noget andet før jeg vil gå i Retardo tøj ;)

Altid super godt opdateret. Der er nyt at komme efter hver dag og standarden for de video'er der bliver lagt op, er nu også ganske god!

Tak for et dagligt smil på læben! ;)

Visit Retardo