Retoursteak reviews

Retoursteak reviews

7.9

Klasse!

Retour Steak er S-T-E-D-E-T, hvis du skal have bøf og bearnaise og især til meget rimelige penge.. [externt link fjernet] er måskeeee en smuuuule bedre, men tager du prisen i betragtning, så kan [externt link fjernet] godt pakke sammen.. 245 kr. for en af Danmarks bedste bøffer og uden tvivl en af Danmarks bedst saucer, er klasse!

Fantastisk bearnaise!

Rigtig lækker mad, som faktisk lige er den tand bedre end MASH. Priserne er ganske rimelige og betjeningen er god.
Eneste ulempe er stedet. Man sidder ret klemt sammen og støvniveauet er en tand for højt.

God fransk mad

Med et gavekort fra min kones veninder tog vi en tur på Retour og fik en masse rigtig god mad. Vi besluttede os hurtigt for at tage deres menu til 450 pr. pax og det var et rigtigt godt valg.

Torsk og jomfruhummer med rosenkål og hasselnødder var en god måde at starte måltidet på. Torsken var god, men det der overraskede mest var hvor godt rosenkålen stod til både torsken og hummeren.

De to retter der dog klart stod ud for mig dog var havtasken med polenta og svampe samt kronhjort med foie gras og jordskokker.

Havtasken var sprød og saftig, samtidig med at tilbehøret bare smagte perfekt - og denne ret var nok den bedste af dem alle. Men kronhjortekøddet smagte også himmelsk og selvom jeg ikke normalt er så meget til foie gras så var denne veltilberedt og passede godt til resten af tallerkenen. Dog var det faktisk noget så almindeligt som jordskokkerne, som både var sprøde og "knasende" og smagte os begge utrolig godt.

Tak for en god aften på Retour

Fantastisk - intet mindre.

Skal du have bøf, så er det her!!!

Har aldrig været et sted der kan måle sig med dette, og har ellers prøvet det meste.

500 gram perfekt stærkt bøf med god stegeskorpe. Læg dertil en god hjemmelavet sovs i rigelige mængder.

Intet salat til at ødelægge oplevelsen:-)

Har været der flere gange og hver gang er det perfekt - og ikke mindst særdeles rimelig i pris.

Fantastisk mad til gode priser og god service

1: Maden, dvs. bøffen, for der er reelt kun en hovedret i to forskellige størrelse er fantastisk, absolut en af de bedste måltider jeg længe har fået.

2: Priserne er rimelige, 235 for den mindste hovedret på 350 gram med tilbehør.

3: Servicen er ligedels hurtig, effektiv og venlig, og maden var forbløffende hurtigt færdig, der var hurtig servering med både drikkelse, mad og desset.

Absolut et sted jeg vil komme igen og tage bekendte med til når de besøger Ny østergade i København. Parkering kan være lidt vanskelig da der godt nok er en parkeringsplads på den anden side af gaden, men den er velbesøgt.

Is Retoursteak your company?

retoursteak.dk Details

Visit Retoursteak