Rexrepublic reviews

Rexrepublic reviews

4.8

Forfærdeligt

Det der skulle være en hyggelig julefrokost med firmaet, endte som en totalt katastrofe. Da vi ankom til restauranten, kendte de ikke noget til en bestilling fra os, selvom cheferne kunne fremvise bekræftelsen. De indvilligede i at servere bøffer for os, da der ikke var julefrokostbuffet nok til vores firma. Og så blev vi lovet fri bar, i 4 timer, som der også var bestilt og betalt for. Men da klokken blev 22, lukkede de for den fri bar. Selvom vi kun havde haft 2½ time, pga rodet i bestillingerne. Og de var helt ligeglade med at der blev påpeget dette.
VI SÆTTER ALDRIG VORES BEN DER IGEN. OG FRARÅDER ALLE VI KENDER (OG IKKE KENDER) AT TAGER DERIND

Uforskammet service, og byens dårligste bøffer.

Tir. d. 05 November. havde vi en bestilling til 3 mand inden fodbold i parken.

1. Bestillingen var ikke gået igennem pga. problemer med online bordbestilling, tjeneren fik det til at lyde som om det var ihvertfald ikke deres, men vores problem.
Nå, vi fik dog et bord ved siden af hovedindgangen. Godt med lidt frisk luft, eller. :-S

2. Første mand ankom 10 min. før os andre. Så maden blev gudhjælpended serveret inden vi var fuldtallig. Altså spiste vi kold suppe til forret, som burde have været varm. Da vi så ankom.

3. Hovedretten kom efter 45 min. ventetid. Nu skulle vi have "byens bedste bøffer". Hvis bare vi kunne have spist dem, kødet var halv koldt, og så sejt at det ikke var til at tygge sig igennem. Grundet ventetid, havde vi simpelthen ikke tid til at sende maden retur og vente på nyt pga. kampstart.

4. Ved betaling blev ovenstående forhold nævnt for pågældende tjener, som vist havde haft en hård aften, det må medgives. Men pågældende laver en scene og skælder os næsten ud over vores klage, det var ikke hans skyld, og vi skulle have sendt maden tilbage. Men omvendt kunne han også bare have serveret noget ordenligt mad. Det er jo ikke vores skyld kødet ikke kunne spises.

Dette ændre imidlertid ikke på:

- Tabt reservation grundet it problemer. Bare ærgerligt, og åbenbart vores problem.?
- Servering inden vi ankommer, som resulterer i kold forret.
- Laaaang ventetid på "byen bedste bøffer" 45 min.
- Uspisligt kød, halv koldt, sejt og ligegyldigt.
- Umanerlig dårlig service, på grænsen til det uforskammede.
- Pris og mad hænger på ingen måde sammen, og indrager man service, ja så burde det næsten have været en gratis "oplevelse"

Efter lidt hovedrysten af tjener, fik vi taget diskussionen op på et sobert plan hvor alle kunne være med, vi fik vores 3 øl gratis. Men vi betalte stadig 1.050,00 kr. for dårlig mad, dårlig service, og et skænderi med tjeneren omkring skyldsspørgsmålet.
Meget underligt. Meget lav praktisk og meget frustrerende måde at starte aftenen på.

På baggrund af det giver vi hermed REX REPUBLIC den samlede karakter af:
1 Stjerne.

Hyggeligt sted uden at imponere

Besøgte Rex Republic tirsdag d. 23/10 med nogle kunder (primært mænd), og havde et par gange forinden mailet dertil, for at få oplyst dagens tre-rettes menu uden at få svar tilbage.
Vi tog alligevel chancen og mødte op til vores bordbestilling med forventning om, at der som minimum var noget godt kød på menuen, da a la carte-korte stort set ikke består af andet end kødretter.
Meget hyggeligt sted med masser af charme.
Desværre blev vi præsenteret for et såkalt tre-rettes ta'-selv-bord med italiensk tema. "forretten" i form af suppen stop på buffeten sammen med hovedretterne, der bestod af 7-8 forskellige italiensk inspirererede retter. Retterne var ganske gode uden at være noget særligt. Desserten var derimod noget skuffende, da den alene bestod af en enkelt slags is sat på buffeten i en stor skål og med fabrikslavet jordbærsovs til.
Vi bestilte alene øl til maden, og startede ud med Leffe, som man vælger at tage 50 kr. stykket for pr. stk, for 25 cl. Det er på grænsen til tyveri. At de så også løb tør for glas, gør ikke oplevelsen bedre. Så når der blev bestilt nye øl, skulle de have de tomme glas med ud, som hurtigt blev vasket af og brugt igen, Desværre var glasene derfor varme et par enkelte gange.
Alt i alt en middelmådig oplevelse, der ikke var dårlig, men som heller ikke imponerede. Med en samlet regning på 6.000 kr. for 8 personer, havde jeg forventet noget mere.
Jeg forventer ikke at komme forbi igen.

RexRepublic

Hyggelige omgivelser og Kanon god mad !!!

Is Rexrepublic your company?

Visit Rexrepublic