Roasthouse reviews

Roasthouse reviews

7.3

Fin mad og priser

Har ikke tal på hvor mange gange vi har fået mad fra Aalborg afd. og det har været fint hver gang, kun få gange har der været alt for lang vente tid når man kom for at hente ens ordre. Det og så det at man kan vente flere minutter før der kommer en frem til skranken, er årsagen til den manglende 5 stjerne.

Eminent service!!!

Jeg vil bruge CHICAGO ROASTHOUSE VIBY igen næste gang jeg holder fest. Virkelig lækker mad - flot anrettet og servicen helt i top! Ku man gi flere stjerner, gjorde jeg det.

ganske fint sted

min familie og jeg har flere gange benyttet roasthouse i Århus.. både til alm familie hyggeaften men også til enkelt familiefest.. Alle gange har maden smagt godt, været varm og man er blevet taget godt imod når man hentede hos dem.

eneste lille minus er at jeg synes at stegene er blevet noget mindre i str, og det er lidt en skam :).

Ulovlig prisændring på ordre og uhøflig service i Århus afdelingen

Ang. Bestilling fra d. 09-10-2010 kl. 17:41:07. Har desværre ingen ordre/bestillingsnummer.

Jeg bestilte via hjemmesiden en omgang mad til 2 personer til afhentning. Jeg kunne enten betale via deres website eller i butikken ved afhentning. Jeg valgte den sidste løsning. I forbindelse med bestillingen blev jeg opfordret til at købe 1. stk. portion salat med til retten for 16 kr., hvilken jeg gjorde. Derefter fik jeg tilbuddet om at "opgradere" salaten til en luksussalat for kun 10 kr, hvilken jeg også faldt for, især fordi at jeg tidligere på prislisten så, at luksussalaten oprindeligt kostede 45 kr., så i alt sparede jeg små 19 kr. ved opgraderingen. Glad kørte jeg ned til butikken i Århus, for at hente min mad.

Jeg blev dog hurtig slemt skuffet, da jeg trådte ind i butikken, for straks kom den ansvarlige kok ud til skranken og spurte hvordan jeg dog havde lavet denne bestilling, da det tilbud jeg benyttede mig af, kun var for bestillinger op til 4 personer. Jeg følte rent faktisk at han hentydede til, at jeg bevidst havde forsøgt at snyde mig til denne discount!! En smule rystet forklarede jeg ham, at jeg blot havde fulgt deres hjemmeside og anvisninger om muligheden for at "opgradere" min salat. Han sagde at han ikke var i stand til at sælge luksussalaten til den pris, så om jeg ville have "standard salaten" i stedet for. Jeg ønskede at beholde mit valg af luksussalaten og uden jeg nåede at sige mere, ændrede han min bestilling og dermed også prisen - og forsvandt ud i køkkenet. (Dermed et direkte lovbrud på ehandelsloven.)
Jeg forventede egentlig, at han kom tilbage, så jeg kunne brokke mig eller i det mindste forlange en rabat på en ad de andre retter, men jeg så ham aldrig igen. Til gengæld kom en af de ansatte ud med maden - og vi afregnede, hvorefter jeg venligt overfor den ansatte bemærkede at den måde hendes kollega netop havde behandlet mig på, var direkte ulovlig.

Hun virkede overrasket og direkte flabet i hendes attitude, da jeg gjorde hende opmærksom på det, og svarede tilbage - "at den bestilling jeg havde lavet var på en vare, der ikke engang kunne bestilles..."!! (Sjovt nok var det lykkes mig via deres hjemmeside 1 time før at lave nøjagtig den bestilling, hun fortalte mig ikke kunne lade sig gøre, så hendes kommentar virkede direkte dum og ignorant)

Jeg ønskede ikke at skabe nogen større polemik eller spilde de ventende folks tid, og gik derfra med en noget mærkelig følelse af at være blevet behandlet rigtig dårligt. Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet - men måske en bedre forklaring af, hvorfor de kunne tillade sig at ændre prisen den godkendte ordrer - eller som enhver anden handelsmand tilbyde mig noget ekstra i stedet. Det drejede sig om 19 kr. i sidste ende, som jeg endte med at betale ekstra. Men hvis de holder fast ved det princip, så er det mange af deres kunder der ender med at betale 19 kr. mere end bestilt - og der bliver jo hurtigt til mange penge.

Afslutningsvis kan jeg kun sige, at jeg håber deres serviceniveau bliver meget bedre, for ellers taber de kunder på den her måde. Og det er faktisk ærgerligt, for maden er vældig god.

Is Roasthouse your company?

Visit Roasthouse