Romspecialisten reviews

Romspecialisten reviews

7.7

Fantastisk service!

Jeg skulle bruge en julegave til min "Rom-glade" svigerfar, og fik hjælp til at vælge den helt rigtige, som både stemte overens med mine ønsker og pris.
Men da flasken desværre var udsolgt pt, måtte jeg jo vente, og da den så kom hjem fik jeg strakt besked, og er nu klar til at give svigerfar en fantastisk gave!

Super service, super butik! - Handler helt sikkert her igen!

God oplevelse

Romspecialisten havde arrangeret en aften med rom-smagning. Her smagte vi på 8 forskellige rom. Lige fra den mindre dyre til en den dyre. Mellem hver smagning var der ostebord og historie om de forskellige rom. Det var prof opsat, og man havde mulig for at smage en ekstra gang, samt at at bestille ind til gave eller sig derefter.
Selve betalingen foregik gennem deres hjemmeside, og betalingen gik helt som forventet.

Havde en rigtig god aften, hvor jeg selv blev en del klogere på rom.
Her kommer jeg igen. Så kan varmt anbefales.

romspecialisten.com Details

Romspecialisten.com er startet af to brødre med en passion for god rom. Vi kan stå indenfor de rom vi sælger, da vi aldrig sælger noget vi ikke selv har smagt på. Derfor rådgiver vi også gerne dig, så du kan finde den rom der passer bedst til din smag.

Visit Romspecialisten

We live here: Oldjordsvej 2, 4. sal, lejl. 5