Rudefilm reviews

Rudefilm reviews

8.1

perfekt arbejde

Jeg fik sat rudefilm i hos frank for 3 år siden. Resultatet er stadig 100% i orden! Ingen "lufthuller" eller andre fejl. Anbefales til alle! Vender altid tilbage

Upåklageligt hele vejen igennem!!!

Super service, yderst professionelle, rimelige priser, god kaffe.
Håndværket og kvaliteten er i top.
Alt i alt et sted der kan anbefales.

Helt igennem professionelt

Fik lavet solfilm i min Ford KA og det er simpelthen i topklasse. Kvaliteten er i top og der er 10 års garanti!

Der er god service og priserne er absolut også lige i skabet i forhold til andre, som jeg fandt på nettet.

Man skal dog beregne lidt ventetid, da jeg troede at man bare kunne komme efter en dag. Der var ca. en uges ventetid, men det er jo kun et godt tegn, og det er klart værd at vente på. Kan klart anbefale Rudefilm.dk til andre.

Service og kvalitet i top.

Efter at have pløjet nettet rundt for, at finde en der kunne isætte solfilm i stationcaren faldt jeg over rudefilm.dk.

Ejeren, Frank, er en utrolig sympatisk fyr, som tydeligvis brænder for sit arbejde. Arbejdet der blev udført på min Kia Cee'd er i den grad af top kvalitet - end ikke materalerne er computer-skåret.

Det er 3 uger siden jeg fik isat solfilmen og der er intet, at sætte en finger på.

Jeg vil til hver en tid bestille tid her da service og kvalitet er i top - mens priserne er under andre jeg fandt på nettet.

Hjemmesiden kunne dog trænge en til opfriskning!

Is Rudefilm your company?

Solfilm til din Bil og din Bolig

Visit Rudefilm