Runningsushi reviews

Runningsushi reviews

6.0

SOYA 2 / Running i Vestergade Århus

Når man spiser sushi forventer man da en høj toilet standard, det findes ikke her. Alt er bare gammelt, susi kedelig og uinspirerende, 5-6 varianter på running sushi at vælge imellem. Sushi er på niveau med det man køber i supermarkederne - og så betale 200.- dkr per person for running sushi, så svarer kvalitet og pris ikke sammen.

Forfærdelig mad-oplevelse.

Min kæreste og jeg var inde og spise buffet en fredag aften.
Selvom der var mange ledige borde valgte personalet at placere os lige ved siden af 6 meget højlydte mænd der råbte hele aftenen.
Vi bestilte 2 stk Pepsi cola, men fik istedet to Pepsi der ikke var det mindste brus i, de smagte faktisk bare af vand. Vi fik så 2 byttere, men disse var ligeledes fuldstændigt smagsløse.
Vi besluttede os for at tage to gange buffet, da det ikke burde være til at gå galt i byen med - men her tog vi grueligt fejl.
Det meste af deres kød var dybfrossent og lå bare til optøning under restaurantens varmelamper, hvilket er yderst uhygiejnisk. Meget af maden bar tydeligt præg af, at det ikke havde været udskiftet i adskillige timer og derfor var der begyndt at komme skind på.. Noget af maden var der fluer i og deres salatskåle bar præg af dårlig opvask, med karry/madrester på kanterne.
Desuden var tjenerne utroligt langsomme og uopmærksomme.

Alt i alt en forfærdelig Mad-oplevelse, som faktisk burde have været anmeldt til sundhedsstyrelsen.

Is Runningsushi your company?

Runningsushi Details

Visit Runningsushi