Rygeshop.dk reviews

Rygeshop.dk reviews

8.5

FrustrerendeOplevelse

Har indtil videre for første gang prøvet denne forretning, og som tingene står nu, er det måske også sidste gang.
Der kludres med ordrer således, at jeg på den ene oplevede, at modtage 28-30 e-mails med indhold som ikke var til at forstå. Først blev vare opdateret- så annulleret o.s.v.
Talte godt nok med chefen Frank som var fuld af undskyldninger, men alligevel var ordrebeløb trukket på min konto UDEN, at varen overhovedet var afsendt. Nu her snart 4 dage efter, og 2 dage efter lovet levering, har jeg stadig ikke modtaget mine leverancer. Har i dag så talt med en medarbejder (kan ikke huske navnet) om sagen, MEN dette var så ligesom "dråben" - ikke en positiv oplevelse!
Håber stadig på, at jeg på et tidspunkt modtager hvad jeg har betalt for, men JA - sørgeligt, for priser er i flg. hjemmesiden helt OK.

Hej Ole

Du ringede ind og så lavede vi om på din ordre efter dit ønske og da vores system drillede os med din ordre fik du alle de mails og derfor var vi nød til at slette din ordre og lave en ny.

Så du skulle meget gerne have din ordre.

Med Venlig Hilsen

Frank

Ikke sidste gang jeg handler her

Super oplevelse og gode priser.
Kan varmt anbefale denne side til andre nye kunder :-)

Man kommer tilbage der.

Der kan man roligt handle, alt er iorden og varen kommer meget hurtigt som lovet.

Gode

Super godt sted. Ok priser og hurtig levering. Er nok det sted jeg kommer til at bestille fra fremover :)

Pakken kom dagen efter..

Hurting levering, alt var som det skulle være

Hurting levering, alt var som det skulle være

Hurtig levering - kun postvæsnet var lidt langsom.

Lå desværre 2 dage hos postvæsnet, før pakke blev bragt ud.

Fik mit produkt et par dage efter bestilling. Kender flere som har bestilt deres e-cigaret hos rygeshop.dk, og de sagde god for butikken.

hurtig og effektiv behandling af min ordre

Jeg er meget glad for at handle med rygeshop du skulle prøve det selv

5 estrellas

5 estrellas, ¡eso es 5 estrellas!

Rygeshop - så er der ingen undskyldning

Er du klar til, at stoppe - så brug rygeshop - de er hurtige til at levere, så du ikke fortryder din beslutning om rygestop

super kvik levering

fik mine varer dagen efter bestilling... super :D Handler bestemt ved Rygeshop igen

Svær at finde rundt i.

Der mangler i mine øjne en dansk beskrivelse af hvad og hvordan man gør som nybegynder. Jeg havde en del begyndervanskeligheder, og tror næppe jeg er den eneste. Men dertil skal så siges en SUPER god kundeservice. Det skal i ha tak for.Ellers vil jeg mene det er okay, hvis man er god til engelsk, hvad jeg altså ikke er.Jeg er blevet rigtig glad for min e.cigaret, og har nedsat mit forbrug meget på almindelige cigaretter. Faktisk kan jeg bedre lide e.cigaretten. Synes dog godt i kan sætte minimunsprisen uden fragt i alt fald 100 kr. ned. Det er blot et forslag. Med venlig hilsen Nina Dyrby Hansen.

Reply from Rygeshop.dk

Hej Nina, tak for din tilbagemelding og dine pæne ord om vores Kundeservice. Mht. brugsanvisninger på dansk, så er vi i fuld gang med at få dem korrekt oversat til dansk. Og mht. fragt priserne, er vi i gang med at finde et alternativ. Så på sigt vil vi være i stand til at opfylde dine ønsker og forslag. Med venlig hilsen Rygeshop.dk

God og effektiv hanndel

Pakken lå i postkassen 3 dage efter bestilling, og varen er som beskrevet

Hurtig levering, super produkter

super god service

Det er en super god service og en rigtig god og høflig omgangs tone når man ringer om forespørgsel af deres produkter og man har aldrig den fornemmelse af at man tager deres tid
de er iøvrigt utrolig hurtig til at sende varen når man har bestilt maks 2 hverdage så har man sin vare
det er bare fantastisk tusinde tak til jer alle på rygeshop.dk og god påske knus gitte

nemt og hurtigt - brug rygeshop

Hej. jeres hjemmeside er nem og overskuelig. Jeres leveringstid er i top. Og det er HVER gang. Tak for det

Lige i øjet

Hos Rygeshop.dk er det let,nemt og ukompliceret at handle

Dårlig kundeservice.

Jeg bestilte 10 rør til væske, til min mand, de 5 af dem var utætte. Hvilket jeg skrev til dem da jeg bestilte 20 mere. Jeg har ikke hørt fra dem på nogen måder og det synes jeg ikke er i orden. Det er virkelig dårlig kundeservice.

Hej Susanne.

Vi er selvfølgelig ked af at høre du har haft problmer, og vil selvfølgelig gerne hjælpe dig.
Vores email bliver besvaret hver dag, dog undtagelser i weekender/helligedage/ferie men så den først kommende hverdag derefter.
Måske du ikke har skrevet til den rigtige mail? den hedder support@rygeshop.dk
Skriv til os der eller gi´os et kald på 71994994.
Vi ser frem til at høre fra dig.

MVH rygeshop.dk kundeservice.

Hurtig behandling ordre

Der er lidt for mange fejl på produkter, ud af 4 nye brændere er der fejl på 1 stk allerede inden den har været i brug samt 1efter 3 ugers brug.
Ellers et seriøs sted at handle som godt kan anbefales til andre
Mvh/ Hans

Rygeshop.dk Details

Rygeshop.dk er en webshop som sælger elektroniske cigaretter. Den har rødder i Vestjylland og der sættes en dyd i, at levere den bedste service for kunden. Rygeshop.dk gør at hvad der er muligt, så du for den bedst mulige service. Det eneste du skal tænke på er blot at bestille dine varer og så sørger rygeshop.dk for at alt er i orden, og du modtager dine varer hurtigst mulig.

Visit Rygeshop.dk

Call us on: 71 994 994