Rytterhjoernet reviews

Rytterhjoernet reviews

8.1

Rigtig god!

Helt klart et sted jeg vil anbefale andre at handle, har godt nok kun handlet der en gang, men virkelig et sted jeg føler mig tryg ved at handle og bestemt et sted jeg vil købe rideudstyr over nettet ved igen..
Den fysiske butik ligger desværre langt væk fra mig, så benytter deres hjemmeside! :) Men der er hurtig levering når man handler på nettet og via den fine hilsen der følger med ens varer, føler man virkelig de vil deres kunder det bedste ;) Og så er det nogle gode priser..

Super!

Kan helt klart anbefales til alle. God pris, hurtig levering og bare hyggeligt med en lille personlig besked sammen med kvitteringen. Man føler sig helt sikkert værdsat som kunde! Er fra nu af min foretrukne rideudstyrs butik på nettet!

Super kundeservice

Virkelig god hjælp og vejledning via mail...Dejligt at føle man ikke er til besvær selvom man har nogle spørgsmål.
Bestemt ikke sidste gang jeg har handlet her :)

Perfekt!

Absolut oplevelsen værd. MEGET hurtig og nem levering, ekstra gave sammen med ordren = flot kundepleje og god service. Absolut et sted jeg vil handle i fremtiden og vil anbefale andre at gøre det samme ;)

Is Rytterhjoernet your company?

rytterhjoernet.dk Details

Visit Rytterhjoernet