safegear.dk reviews

safegear.dk reviews

6.8

Fik varerne på 3 dage.

Jeg bestilte nogle røgalarmer hos Safegear.dk, og modtog dem med posten 3 dage senere. Altså ingen problemer. Var ellers lidt nervøs over et par negative anmeldelser af Safegear her på Trustpilot.

Fantastisk kundeservice, god og hurtig kommunikation både over mail og mobil!

Havde læst anmeldelserne på Trustpilot og var lidt skeptisk. Havde dog nogle spørgsmål om produktet, så jeg mailede Safegear en aften ved 20 tiden - jeg nåede ikke engang at logge af min mail, for i løbet af 2 min havde de svaret! Fik også hurtigt min vare, men ved en fejl havde de sendt den forkerte. Jeg ringer og de er hurtige til at løse problemet - da de ikke havde flere af den ønskede vare bliver jeg opgraderet til en nyere model uden ekstra beregning, på trods af at den er over dobbelt så dyr - og så kom den allerede med posten den efterfølgende dag. Men som de siger "Det er os der har lavet en fejl!". Super service, fornuftige at tale med og kan klart give de bedste anbefalinger herfra.

Dårlig og utroværdig service og dårlig kvalitet af produkt

Halvdårlig oplevelse lige fra start.
Jeg kontakter SafeGear og spørger ind til ChubbSafes AIR 15, som er på lager, jeg spørger til kvaliteten og får at vide at jeg slet ikke kan sammenligne kvaliteten med et fra Harald Nyborg, men at man selvfølgelig, med rette værktøj, kan bryde ind i det (hvilket også er forventeligt)

Jeg vælger at bestille og får samme dag en faktura på e-mail, ganske som hos andre webshops, når varen går fra lager samme dag.

Efter 4 dage henvender jeg mig og får at vide at jeg lige skal give det et par dag mere, det er på vej.

Efter 7 dage henvender jeg mig igen og får at vide at det slet ikke er på lager (selvom hjemmesiden har givet udtryk for det i hele perioden..) og at det er i restordre hos producenten.

Det undrer mig at jeg så allerede har fået en faktura, hvor der står at det er sendt via post.dk..?

Efter 14 dage modtager jeg mit ChubbSafes AIR 15 med Danske fragtmænd (ikke post.dk - men det er nu ligemeget)

Jeg må tilstå at jeg slet ikke kan se hvorfor jeg først skal vente i 14 dage på noget der iflg. jeres hjemmeside skulle være på lager og så oveni købet give 3x så meget for et skab der ikke er bedre end dem fra Harald Nyborg.. skabet er skævt (hvis man stiller det på bordet vipper det med over 1 cm., det gaber så man kan se igennem og låsen virker som noget man skal slå på med en alm. hammer og så er man inde ved mekanikken..

Jeg er med på at det ikke er det samme som et skab til 50.000kr, men jeg er skuffet over at det reelt ikke er bedre end dem fra Harald Nyborg.

Det er så den ene ting, den anden er at jeg skriver et pænt indlæg (nogenlunde i stil med ovenstående) på jeres facebook profil samme aften som jeg modtager skabet og næste morgen er mit indlæg slettet, det er rigtig dårlig stil!

Jeg forsøger nu (d. 22-08-2013) at benytte mig af mine 14 dages returret og jeg vil følge op på hvordan det går.

Min anmeldelse er redigeret og følgende er tilføjet:

Produktet er så dårligt at man kan åbne det ved at slå ovenpå det med hånden!!

De vil da ikke sælge

Har præcis samme dårlige oplevelse som sidste anmelder - ingen varer afsendt, ingen mailrespons og ingen, der tager telefonen. Har annulleret min ordre og finder et andet sted

Ingen levering, og ingen kontakt til kundeservice!

Jeg bestilte en del vare d. 3. september. Pengene blev ikke trukket, og varerne dukkede ikke op. d. 10. skrev jeg en mail for at rykke for bestillingen. Intet svar. d. 11. ringede jeg til kundeservice, de tog ikke telefonen. Jeg har nu annulleret min bestilling (har stadig ikke fået nogen respons) og finder varerne i en anden butik, hvor de forhåbentlig er interesserede i at levere.

Nemt og god service

Jeg bestilte min vare og blev ringet op da der skete ændringer, hvilket var en rigtig god oplevelse.

Modtog min vare og er fuldt ud tilfreds med forløbet.

Hurtig levering, fair pris og gode produkter

Nem bestilling, hurtig levering (dagen efter) og fik et bedre produkt end det der var bestilt.
Kan helt klart anbefales, og kommer gerne igen.

Fantastisk Service!

Jeg bestilte mine røgalarmer og dørklokker hos safegear.dk

NU kan jeg sove roligt om natten, fantastisk service, perfekt til mine behov og en god levering!

5 stjerner!

Dbh

Benjami

God service, super viden, gode produkter -> super oplevelse

Hos Safegear er de ikke bange for at bruge lidt ekstra tid på besværlige kunder som mig der spørger meget.

Jeg havde en super gode dialog med dem, prisen blev sekundær da jeg bestilte på deres hjemmeside. Efter nøje eftersyn på markedet har de meget gode- og konkurrence dygtige priser.
Varerne var som de skulle være, en Abus SecVest alarm med der til hørerne dimser og en fin snak med hvordan man kan sætte tågesikring på.
Det næste jeg skal have er en Franz Jäger penge skab, man kan jo ikke leve uden…

Gansk acceptabel service......

Bestilte en trådløs dørklokke,fik leveret i løbet af et par dage. Produktet lever næsten op til forventningerne, designmæssigt helt i top, funktionelt næsten i top. Man skal holde knappen på dørtrykket inde i unormalt lang tid før dørklokken modtager signalet. Helt nye batterier isat både sender og modtager og afstanen er kun ca. 2 meter.

God rådgivning

Handlede i julen. Rigtig god rådgivning. Tak for det.

Ingen anmærkning

Hurtig levering og seriøs rådgivning.

Indtil videre 100% tilfreds..

Bestilte to LP-903 låse fra Birkegaarden. Dagen efter blev jeg ringet op, hvor de beklagede, at låsene var i restordre, men at jeg kunne få en af låsene med det samme, hvis det var ok, at den var blevet åbnet og lukket igen - bare for at se på den. Det accepterede jeg.

Jeg har nu fået den ene lås og afventer den anden lås her i starten af november. Jeg er meget glad for, at Safegear reagerede med det samme, og gav mig et alternativ, for jeg står og SKAL bruge den ene af låsene senest i næste uge.

Alternativt kunne jeg bestille låsene et andet sted, men de er åbenbart i restordre overalt pga. en stor ordre fra en kunde.

God rådgivning

Jeg takker mange gange for den hurtige og professionelle hjælp. Jeg følte mig trygt behandlet hele vejen under mit køb, og det er vigtigt når man er igang med at købe et pengeskab! Vi er også glade for jeres hjælp under leveringen.

Tak for handlen.

super kvalitet til prisen

Er rigtig godt tilfreds med mit brandsikre dokumentskab jeg købte hos SafeGear - super fine priser. Servicen var også god da jeg ringede til dem..

Kvalitetshjælp

Let tilgængelig support igennem telefonen og hurtig levering. God anbefaling herfra.

Købt en dørklokke. Havde nogle spørgsmål og fik rigtig god hjælp på telefonen.

Kanont!

God service og hurtig levering! Jeg følte mig tryg og betydningsfuld under hele forløbet. Tak for handlen!

5 stjerner!

God service og rådgivning til sikkerhedsudstyr i hjemmet. Kan varmt anbefales.

Safegear ApS Details

SafeGear er din specialist indenfor sikring til private og erhverv. Vi har stor erfaring med alarmer, brandsikring, brandsikkerhed, forebyggelse af indbrud, tyveriovervågning, tyverisikring, førstehjælp og har Danmarks største udvalg af kvalitetsprodukter.

Visit safegear.dk

Write to: info@safegear.dk