Safehome reviews

Safehome reviews

5.8

De rammer bunden

Kameraet 3815w kan ikke ses fra nettet som påstået, manualen er ikke korrekt, og når man kontakter dem læser de op af den.
I manualen står der "Safehome ApS tager forbehold for evt. fejl og mangler i ethvert henseende." så de er jo udmærket klar over at de sælger en defekt vare.
jeg gætter på at 1 ud af 15 kunder er heldige og får en vare der fungere som den skal.

Godt anlæg til billige penge - god support, da jeg kom igennem

Købte først grundpakken til ca 800 kr, omfattende kontrolpanel, 1 dørsensor og 1 rumsensor. Virkede fint, så jeg købte GSM Dialer hvorved man kan få alarm til sin mobiltelefon og man kan styre alle funktioner på anlægget fra mobilen.
Grundet en uklarhed i manualen tog det mig lang tid at parre GSM Dialer med kontrolpanelet (man skal ikke trykke RECORD og RESET i 2 sekunder indtil man hører en kvittering - man skal trykke op til 2 sekunder og slippe knapperne, hvorefter man hører en kvittering). Dette var personalet hos forhandleren (Harald Nyborg) ikke helt klar over og supporttelefonen var optaget flere gange.
Da jeg kom igennem og fik rådgivning på ovenstående (plus et par andre ting) lykkedes det første gang. Pludselig var anlægget en levende organisme som jeg kan styre fra hele verden.
Det tog mig 2-3 måneder med forgæves telefonopringninger og besøg hos forhandler.
Hvis manualen havde været tydelig havde produktet fået 5 stjerner.

Super support

Har en alarm fra Safe Home som vi skulle have hjælp til at virke og ringede til deres support og hold da op en service, det gik hurtigt og nemt og så kører den bare igen, fantastisk, kan kun anbefales :)

Kan det den skal

Nemt og simpel at sætte op. Jeg har ikke købt ekstra udstyr til den, da jeg mener standard-pakken til 800 kr. med én sensor, fjernbetjening og en hulens høj alarmtone er rigelig godt. Fin kvalitet. Dejligt!

Billigt ok alternativ

Hurtig opsætning af trådløse ip-kameraer, fungerer upåklageligt og nem medfølgende software.

nemt og billigt.. til tider for billigt

har købt både alarmanlæg, rudesensor, ekstra fjernbetjeninger, 10 ekstra vinduesalarmer, og det fungerer upåklageligt og var billigt i anskaffelse.
Har netop købt et kamera, som dog ikke virkede og er sendt til reperation. Man kunne godt tænke sig at kvaliteten lige fik et nøk opad.

Det er mærkeligt at man ikke kan købe direkte fra deres hjemmeside, de burde oprette en web-butik.

GSM kamera V900 fra Safehome

Kameraerne mister til stadighed opsætningen og skal genstartes og programmeres forfra. De kan kun bruges som legetøj.

God kvalitet til små penge

Safehome sælger deres alarmprodukter gennem Coop og Harald Nyborg. Det er et lavprisprodukt produceret i Kina. Jeg har købt et komplet anlæg med GSM-opkaldsmodul og 3 startsæt, da det er det billigste. Opsætningen er simpel og der er en god produktvejledning med. Alarmen er på fuld højde kvalitetsmæssigt og desigmæssigt med tilsvarende dyrere modeller på markedet.
Jeg havde brug for support på et tidspunkt, og ringede til Safehome. Der fik jeg en god hjælp og vejledning.
Så kort sagt god kvalitet, godt alarm anlæg til billige penge.

God service, fedt produkt

Havde lidt svært ved at installere ip home camera - produktet, da min pc drillede. Ringede til safehome.dk og talte med Mickael, der brugte en halv time på at hjælpe mig videre. God service.

Could be worse, but not much

Virksomheden har ingen webshop, til trods for at de har et produkt at sælge. Jeg har købt. deres trådløse alarm kit via COOP på tilbud til Kr 299,-

Har købt deres alarmsystem, som skulle virke selvom man har dyr under 30kg og under 1 meter. Men til trods herfor, aktiverer min kat på 6 kg de opsatte PIR sensorer, selv med deres følsomhed sat til det laveste.

Sensorerne er opsat efter alle kunstens regler, og jeg føler ikke systemet lever op til mine forventninger vedr. dets PIR.
Jeg har ikke taget kontakt til virksomheden, da jeg ikke gider at gøre mere ud af det, men ville lige give en anmeldelse med herfra.

Udover PIR, fungerer systemet fint, og er ok nemt at betjene.
det larmer desværre for meget ved alm. betjening, men skulle til gengæld og præstere 120 dB ved indbrud.

Jeg vil godt anbefale systemet til folk som søger en billig løsning uden GSM opkaldsfunktion, som ikke har dyr, men ønsker man advangeret funktioner af nogen art, bør man finde et andet alarmsystem.

Is Safehome your company?

Visit Safehome