Salus Fightgear reviews

Salus Fightgear reviews

7.5

Gode produkter til lave priser

Salus har rimelig gode priser, også af god kvalitet. Varerne leveres hurtigt.
Deres nye webshop kører fint. Den er ikke specielt pæn, men den er nem af inde produkter på og den loader hurtigt. De varer man køber er godt emballeret og jeg har ikek fået noget fra Salus som var defekt. Jeg har efterhånden købt meget hos dem. Det er ikke altid man får svar, hvis man sender den en email med et spørgsmål om et produkt. Det lader til man hos dem, kan regne med lager status. Jeg vil gerne anbefale andre at handle her.

Kanon billigt og hurtig service

Jeg købte et par boksehandsker og en trænings kniv, super gode ting og fik dem 2 arbejds dage efter forsendelse :-)

Kampsport udstyr

De har kampudstyr til en del forskellige kampsports typer.
Gode priser/tilbud og sidst men ikke mindst en fantastisk service.

Is Salus Fightgear your company?

Ny Butik

Visit Salus Fightgear