Samadhi Spa reviews

Samadhi Spa reviews

9.5

Rigtig dejlig massage

Jeg havde en god oplevelse hos samadhi og det er nok ikke sidste gang jeg konmer her

Fantastisk spa og endnu bedre massage

Jeg havde aldrig prøvet spa og massage, før i dag. Det bliver i hvert fald ikke sidste gang jeg skal serviceres af Samadhi. Det var lækkert, afslappende og hele tiden med en god stemning. Personalet var imødekommende, indretningen var smuk og hyggelig med stearinlys, flotte puder og fantastisk udsmykning, men samtidig let og enkel. Rigtig hyggeligt sted.

Magisk sted for den helt ultimative afslapning!

Jeg har nu besøgt Samadhi Spa flere gange og jeg elsker det simpelthen. Personalet er så skønne og imødekommende og omgivelserne er super lækre. Man får slappet af og bliver renset for alt stress. Absolut et besøg værd og efter 1. gang bliver man afhængig. Bedste spa, som jeg har været på!

Blog-indlæg: http://irinathediva.dk/2014/02/samadhi-spa-kaeresteaften/

Fantastisk oplevese :)

Jeg har været hos dem kun en gang, og de gav mig den bedste oplevelse. :)
Det vil jeg glemme og glæder mig til at besøge dem igen.
Meget flinke mennesker som tager rigtig godt imod deres kunder. Vil helt klart anbefale dem. :)

Fantastisk flot sted og afslappende steming

Jeg kommer fast hos Samadhi fordi det er en sjælden oase i København, især hvis man stresser og generelt bare trænger til afslapning. Indretnigen er så smuk, og personalet søde og dygtige. <3

Så skønt!

Fik en smartbox af min kæreste og valgte at vi skulle til Samadhi spa og det er nok et af de bedste valg jeg har taget.
Ville ikke væk igen derfra. Der var bare så skønt!
Glæder mig til at komme tilbage dertil. <3

Fantastisk overraskende oplevelse - selv for mænd

Jeg har altid været lidt skeptisk hvad angår spa, massage osv. Det tror jeg mange andre mænd kan nikke genkende til, men må sige at efter at have oplevet Samadhi Spa, så har min holdning til dette ændret sig helt enormt.
Jeg var derinde med min kæreste og fra vi ankom til vi skulle hjem, var der den mest fantastiske service. Deres personale er utrolig serviceminded og har virkelig forstand på det de laver. Man føler sig som "konge og dronning" når man er gæster hos Samadhi Spa.
Alt lige fra stemning, med hyggelig musik, til afslappende sofaer, gode forfriskninger og utrolig behageligt personale var i top.
Jeg giver mine varmeste anbefalninger til Samadhi Spa, og opfordrer klart til, at folk tager derind, og især mænd som jeg selv giver det en chance og får oplevet hvor fantastisk det kan være at blive forkælet til perfektion.

Bedste massage i København!

Samadhi formår at levere en totaloplevelse! Man får byens bedste massage og er totalt afslappet, vel til mode og i den 7. himmel når man har været på Samadhi.

Gennemført wellness i hjertet af Kbh

Jeg kan anbefale Samadhi Spa til alle; et frirum i en travl hverdag kan vi alle bruge.
Fantastiske behandlinger, høj service og lækre omgivelser lever op til alle forventninger om selv-forkælelse. Man kunne godt blive afhængig, det er så eneste "minus".;)

Best spa in town

De lækreste omgivelser. Massagen nærværende og yderst kompetent. Chokolade fondue og bobler på spakanten... Det kan kun anbefales...... :-)

Fantastisk massage i skønne omgivelser

Samadhi er et fantastisk sted, som jeg gerne besøger igen og igen.
Jeg får skøn massage og forkælelse. Det er en oase midt i København, hvor jeg slapper helt af og kommer ned i gear. Det skal opleves af alle.

En luksuriøs og gennemført oase, der skal opleves!

Trods adskillige besøg hos samtlige spa rundt omkring i byen, er det utvivlsomt Samadhi der går rent ind som favorit. Som gæst hos Samadhi får jeg ikke blot den ydelse jeg har betalt for - oveni kommer endvidere et univers med sans for detaljen, en gennemført og unik atmosfære, et serviceniveau over det sædvanlige samt kompetent rådgivning og vejledning. Med andre ord - Samadhi sætter standarden over hele linjen!

Når man ikke længere trænger til ferie...

Når man ikke længere trænger til ferie, så ved man, at man har været et smut om Samadhi Spa. Fra top til tå bliver man ladet op. Den udsøgte atmosfære kombineret med en kompetent massage, boblebad og lækkerier som chokolade fundue, cava og smoothie skaber en uforglemmelig oplevelser. Jeg kan på det varmeste anbefale Samadhi Spa.

Uovertruffen servicevirksomhed

Samadhi Spa er uden tvivl et sted, vi vil besøge igen. Min kæreste og jeg havde på forhånd glædet os til behandlingen "Sparadise - Deluxe". Dog blev vores forventninger til behandlingen langt overgået af realiteten heraf. Som en start fik vi et fodbad, hvorefter en vitaminindpakning og dertilhørende fodmassage ventede. Efterfølgende fik vi en times kropsmassage, som (ligesom alt andet) var vidunderligt.
Derefter ventede en lækker middag med dertilhørende kaffe/the i den flotte pejsestue. Aftenen blev afsluttet i Samadhi's suite, hvor der ventede os et varmt boblebad. Ydermere blev der serveret champagne og chokoladefondue som på sin vis fuldendte en fantastisk aften.
Min kæreste og jeg havde inden besøget hos Samadhi prøvet lignende oplevelser, men ingen af disse opnår tilnærmelsesvis den samme følelse af velvære og luksus.

Samadhi er en oase!!!

Samadhi er efter min mening københavns bedste spa, de har lækre produkter (som de selv fremstiller), fantastiske omgivelser, gode massører og er helt fantastiske til at skræddersy arrangementer for dig. Jeg har brugt dem flere gange til pigearrangementer, hvor alle er gået der fra glade og helt nede gear!
Jeg elsker at få serveret chocoladefondue med cava i boblebadet. Den ultimative forkælelse efter en massage.
Når man kommer der ind glemmer man alt andet og får sig en pause fra sne og sjap. Jeg køber altid deres fantastiske sukker scrub med hjem - og har givet den utallige gange i gave. Og jeg kommer altid tilbage, for hvis man først har været der en gang, så bliver det helt sikkert ikke den sidste.

En helt særlig, unik og magisk oplevelse!

Jeg har været så priviligeret at have besøgt Samadhi Spa et par gange og hver eneste gang har jeg været lige forundret over kvaliteten af deres behandlinger og den sindsro, som de formår at skabe! Deres lokaler emmer af velvære, og man bliver altid modtaget med varme af deres søde og professionelle behandlere.

På deres hjemmeside står der - En oase i byen hvor tiden står stille og hjertet vokser. Og det er virkelig sådan man har det, når man besøger dem!

Jeg ønsker for alle, at de vil prøve Samadhi Spa. Vi fortjener alle lidt ekstra forkælelse en gang i mellem og hvorfor så ikke vælge det bedste sted der findes! Oplev magien hos Samadhi Spa - det er virkelig et enestående sted!

Paradis til selv en studerendes pris

Min kæreste og jeg har været i samadhi- spa 2 gange nu indenfor de sidste tre måneder.. Det er slet ikke til at beskrive hvilken helt fantastisk energi man får, man bliver totalt afstresset ganske hurtigt.. og deres service er helt fantastisk! Der er ingen ure, for vi har ikke travlt.. Man får god tid efter en tur i jacuzzi til at gøre sig klar igen før man tager afsted.. Det er så dejligt og afslappende.. Og helt ærlig 495kr,. for en jacuzzi tid for to personer med lækkerierne er ikke noget at falde bagover af. Vi er studerende og vil hellere end gerne derind igen! Det er skønt - Det er Paradis - Det er til fornuftige priser, for alle! - Det er bare luksus !!! Det skal bare opleves!!! :) Kunne jeg bare give 10.000 stjerner! har intet at sætte en finger på :)

Fabelagtigt!

En superfed måde at blive indhyllet i glæde og relaxation på. Og selve indretningen er et lille stykke magi.

SUPER

SUPER BEHANDLING OG HELT IGENNEM FANTASTISKE BEHANDLERE OG STEMNINGEN ER I TOP

Enestående og fantastisk luksus for krop og sjæl.

Vi træder ind i Samadhi og bliver straks mødt af en helt særlig fredfyldt stemning. De lyse og flotte faciliteter er indbydende til forkælelse for krop og sjæl. Lynhurtigt glemmer man hverdagen udenfor og oplever en indre ro. Fantastisk parmassage af kompetente massører, luksuøs spa med friske smoothies efterfulgt af afslapning i "loungen" med Cava, chokoladefondue og friske frugter. En meget professionel og enestående oplevelse.

samadhi-spa.dk Details

Visit Samadhi Spa