SamEnergi.dk reviews

SamEnergi.dk reviews

8.3

Upåklageligt selskab

Jeg er en glad medlem af samenergi.

Penge sparet uden at bruge tid på det!

Samtidigt ser de gerne regningerne igennem hvis man ikke helt forstår dem.

Gratis indkøbsforening med supergod medlemsservice

Jeg sætter stor pris på det frivillige og effektive arbejde, som SamEnergi gør for mig som medlem. Udover at indkøbe el til en konkurrencedygtig pris, så har jeg også fået hjælp til at kigge mine elregninger igennem efterfølgende, for at tjekke at alt var som det skulle være i "overgangsperioden" fra min tidligere leverandør til den nye leverandør.

Super organisation

De er de bedste og hurtigste til at skaffe kunderne de bedste prisaftaler

Service langt udover det forventede

Jeg har haft et problem med Dong som jeg første troede var opstået med min tilmelding til samenergi. Det var ikke grunden dog. Alligevel var samenergi helt utrolig imødekommende og Ikke bare deltog, men gik forrest i Bestræbelserne for at få problemet udredt og løst med Dong. På den måde fik jeg en service som gik langt udover hvad jeg kunne forvente og det er jeg naturligvis meget taknemmelig for.

Ikke hvad jeg forventede.

Absolut ikke hvad jeg forventede.

Efter at have brugt 5 minutter hos andre elselskaber, var det tydeligt at jeg IKKE fik den billigste og bedre pris, men bare fik en standard pris, som er en pris alle kan tilbyde, med abo. på endda.. Så at love på forsiden, at man altid vil have billig el, er usandt.

Derudover, så skriver SamEnergi også at de har været i kontant med 50 andre selskaber så de har forhandlet sig frem til den billigste pris, men kan alligevel ikke forhandle sig frem til en konkurrencedygtig pris?

Intentionerne er fine, hvis ikke der blev brugt ufine metoder til at hustle folk på.

God dag.
samenergi.dk

Reply from samenergi.dk

Kære "Pedersen"

I gennemsnit sparede medlemmerne af SamEnergi 490 kr. i forhold til standardprisen hos deres lokale eludbyder i seneste kalenderår. Og udover prisen har vi også forhandlet nogle vilkår på plads, som er til medlemmernes fordel. Eksempelvis er der ikke nogen bindinger på elaftalen og ingen gebyrer ved betaling via PBS.

Det er rigtigt, at du selv kan shoppe rundt imellem el-udbyderne. Men vær opmærksom på, at mange af tilbuddene kun er introduktions-tilbud hvor priserne kun er lave i 2-3 måneder. Og ofte stiger priserne voldsomt herefter, mens du stadig er i en bindingsperiode.

Vi lover ikke medlemmerne at de altid har den billigste pris i elmarkedet - men den billigste mulige pris vi kan forhandle os frem til. Der er også el-udbydere som ikke ønsker at samarbejde med elklubber såsom SamEnergi, hvor vi i samlet flok kræver lavere priser, god kundeservice og ordentlige aftalevilkår.

Casper Kjøller
SamEnergi.dk

Hutigt svar - super service!

Er rigtig glad for at have fundet samenergi, da elmarkedet ellers er en jungle at finde rundt i. De svarede hurtigt på de spørgsmål jeg havde og efter min tilmelding gik det utroligt nemt, med god information undervejs og mulighed for fortrydelse. Eneste anke er, at man får to forskellige elregninger når man skifter elselskab. Men det ved jeg nu er ens for alle elkunder i landet og Samenergi arbejder for at løse det problem også. Så mine varmeste anbefalinger af ordningen.

Billig el god support

Den billigere el og supporten gør hele forskellen, jeg har tidligere været medlem af Elforbundet hvilket var en dyr fornøjelse ikke just en behaglig oplevelse.

Men efter mit skift til Samenergi har jeg sparet penge og fået svar på mine spørgsmål, nu mangler jeg bare at kunne slippe for Energi Nord....
Så kan kun anbefale at man melder sig ind.!

Fantastisk service

Effektive, hurtig respons og god service.
Nu får vi se hvad jeg sparer.

Trygt og glimrende..

Samenergi - er ok. Glæder mig til at kunne spare, hvad jeg altid har gjort og samtidig ikke betale mere end jeg skal.

Fantastisk Kundeservice

jeg har IKKE før oplevet en virksomhed med så Fantastisk en Kundeservice
og ja, hele deres koncept er jo fantastisk!!

Så det var en GO dag da jeg fandt dem!
Kan kun anbefale ALLE at få styr på energien via SamEnergi!

samenergi.dk Details

Visit SamEnergi.dk