Sans Hairdesign reviews

Sans Hairdesign reviews

7.7

Jonna

Er kommet i butikken igennem mange år. Kan lide den forandring der løbende bliver foretaget i butikken. Der er en rigtig god ånd blandt personalet, og jeg er meget tilfreds med den behandling jeg får.

Intet mindre end perfekt!

Intet mindre end perfekt!
Lige så snart man træder ind af døren til salonen mærker man den hyggelige stemning. Der er skide hyggeligt i salonen, Allan og pigerne er skidedygtige, gode tilbud på produkter, rimelige priser og bedst af alt - en altid topprofessionel behandling. Jeg kan klart anbefale salonen til andre som står og skal klippes, farves eller købe hårprodukter.
Af alle de frisører jeg efterhånden har været hos vil jeg gerne sige at Sans Hårdesign i Nykøbing er Danmarks Bedste Frisør!:-)

Altid tilfreds

Min kone og jeg er kommet der i mange år og bliver gerne ved. Altid tilfreds med behandlingen og resultatet.

Plukning af bryn

Desværre en ualmindelig skidt oplevelse. Rart og venligst personale, men mine bryn er komplet ødelagte - ekstremt skæve, meget uens.

Dette på trods af jeg flere gange bad frisøren om kun at rette - KUN at tage lidt.

Det kommer til at tage flere måneder at gro mine fine bryn ud igen. Indtil da må de males på!

Meget kedelig oplevelse.

Iben Achton Andersen

Jeg er meget glad for Sans, er kommet der igennem mange år, er altid meget tilfreds, med klipning og stemning i salongen

Det er altid en god oplevelse at få sat lokkerne i Sans Nyk. Sj

Meget dygtigt personale, god forståelse for kundens ønsker og god vejledning. Meget søde alle sammen.

Fin behandling, men dyrt besøg

Det er for DYRT, især fordi jeg blev klippet af en elev

Super frisørbehandling

"Sans" er professionel og frisørerne har et godt kendskab til deres kunder, så de kommer glædeligt igen. Men nye kunder er også velkomne og bliver budt på noget at drikke og får en god snak om deres hår.
Super med tidsbestilling fra deres hjemmeside, som også byder på gode tilbud.

Skønt sted

Jeg følte mig godt modtaget, og der var god stemning.
Min frisør var rigtig dygtig, og gjorde et super stykke arbejde. Hun gav rigtig mange gode fornuftige råd, da mit hår er meget fint.

Alt i alt et sted jeg med stor glæde vil anbefale ALLE at unde sig selv

Altid godt tilfreds

Professionelt dygtige frisører. God stemning i salonen

Alt i top, som sædvanlig

Alt i top, som sædvanlig

god behandling og service

Jeg startede med at komme hos Sans i foråret 2011, og er altid blevet behandlet godt.

Katastrofe!

Jeg har været kunde i et år og i den tid er mit hår systematisk blevet ødelagt. Personalet kan godt klippe, men har ikke forstand på at farve hår. På baggrund af dette har jeg mistet ca. en tredjedel af det og jeg burde få pengene tilbage for denne "behandling". Man føler sig som på et samlebånd, hvor alle bliver behandlet på samme måde, uanset hvad. Personalet virker uopmærksomt, ligeglad og fraværende. Prisen er der også bøvl med. Sidste gang blev det over kr. 100.- dyrere, for den samme behandling. Uprofessionelt og useriøst. Vi vender tilbage til min gamle frisør, hvor jeg har været kunde i over 25 år og jeg må fraråde mine venner at benytte dette sted.

God og hyggelig betjening

Glimrende salon. God, hyggelig og afslappet atmosfære og god klipning naturligvis også.

perfekt hår

Du får altid håret, som du gerne vil have det, ofte gennem en dialog, hvis du vil trænger til forandring.

Ærgrelser!

Jeg blev ked af at mit ønske om at blive klippet ikke blev fuldt.. Før jeg blev klippet havde jeg langt flot hår ned til ca. midt på måsen, og da jeg var færdig havde jeg til midt ved ribbenene.. Mit lange hår var meget elsket, både af mig selv men også af min kæreste, og alle synes det er utroligt at jeg er blevet SÅ korthåret, når aftalen var at få klippet spidser.. Det ærgrer mig virkelig meget, for det har skabt dårlig stemning op til flere steder..
Desuden er jeg ked af at aftalen ikke blev overholdt, og jeg fik vist ca. 5cm, men ikke så stort et stykke!!
Jeg håber I forstår mig, og mine ærgrelser.

Dygtig klipning

Har brugt salonen i flere år og kunne ikke tænke mig at skifte. Alle medarbejderne er utroligt dygtige og det er altid festligt og hyggeligt at komme i salonen. Man føler sig velkommen og bliver altid budt på en forfriskning.

Altid dejligt at komme i Sans, da jeg altid går derfra, som en tilfreds kunde

Jeg kan varmt anbefale Frisørsalonen Sans i Nykøbing Sj. Jeg har efterhånden været kunde dér i mange år og selv om jeg er flyttet til Vejle, vil jeg fortsat få ordnet hår i denne salon. Jeg har sommerhus længere op af Sjællands Odde. Er altid gået ud af salonnen som en tilfreds kunde. Selv efter et par måneder, er min frisure let at holde.

De venligste hilsener

Fuldtilfreds

Jannie er super til klipning, meget tilfreds med Julie er god til bryn og vipper, begge er søde og venlige

Super dygtige frisører.

Rigtig hyggelig salon beliggende på Gågaden i nykøbing Sj,let at komme til. frisørene meget dygtige med hver sin personlige stil. De er gode til at rådgive / vejlede deres kunder: Der er en god stemining i Salonen ,meget meget humor. Kan varmt anbefale Salonen.

Sans Hairdesign Details

Visit Sans Hairdesign