Santoku reviews

Santoku reviews

8.7

Meget fin service

intet at sætte på servicen - hurtige svar og gode produkter.

Super!

Nem og overskuelig hjemmeside, gode produkter og hurtig og fri levering. Jeg kigger helt sikkert forbi igen, næste gang, jeg har behov for skarpe redskaber.

Effektivt og leveret til tiden

Har over et par omgange bestilt en kniv og en blender til gave.

Alt gik let og hurtigt igennem

Hurtig betjening og god service

Jeg fik min varer samme dag som jeg bestilte dem - det kalder jeg god service :)

Rigtig positiv oplevelse

Hurtig levering, godt produkt, god kundeservice. Absolut anbefalelsesværdig!

Value for money

Fremragende kniv og perfekt kundeservice. Kan kun anbefale Santoku på det varmeste. Det er virkelig kvalitet for pengene.

Stjernegod service

Jeg har købt en sashimikniv, men eftersom den var i restordre og situationen i Japan meget kaotisk, fik jeg tilbudt en dyrere kniv uden beregning. Og da jeg takkede ja til det tilbud, kom kniven efter ganske få dage. Og den er rigtigt god :-D
Her handler jeg meget gerne igen og anbefaler gerne mine kursister, venner og bekendte det samme.
Mvh Sus Vang
kostvejleder, underviser
Holsted

Når bare det ender godt... 3 stjerner med pil opad..!

Købte forskellige silikone-produkter til eget brug, og til gaver.. Alt af fremragende kvalitet og god udformning...
Santoku.dk giver en god kundeservice, men samarbejdet med foodgear.dk giver vist problemer med leveringen...
Santoku

Reply from Santoku

Kære Anne-Grethe,
Ja du har ret i at vores leverandør skabte en del problemer for leveringen, som vi arbejder på højtryk for at få udbedret således at vi i fremtiden undgår den ventetid du blev udsat for.

Jeg håber du bliver glad for produkterne og vil gerne sige tak for din anmeldelse, samt fingerpeget på hvor vi kan forbedre os.

Med venlig hilsen,
Kristian Petersen - santoku.dk

Framragende service og hurtig levering

Vores varer ankom meget hurtigt efter bestillingen og i fin stand. En mindre mangel i forsendelsen blev uden problemer rettet og eftersendt. Rigtig god kundeservice. Alt i alt en meget god oplevelse.

Super vejledning

Anskaffede slibesten. Fik lidt problemer og fik super vejledning efterfølgende.

Helt i top

God service og hurtig levering. Produktet lever til fulde op til beskrivelsen på hjemmesiden. Topkarakter herfra

Kniv skarp kundeservice og hurtig levering

Jeg har fået en rigtig god behandlingen, jeg var lidt i tvivl om hvilken kniv der passede bedst til mit formål, og jeg må indrømme at jeg fik en grund og god vejledning. Pakken kom efter få dage, og produktet lever fuldt ud op til forventningerne.

Santoku Details

Santoku sælger japanske kvalitetsknive og tilbehør som knivblokke, slibesten og spækbrætter. Vi sætter stor ære i at behandle dig, som vi gerne selv vil behandles og yde den bedste service og oplevelse på vores hjemmeside. Har forløbet med din handel ikke været tilfredsstillende, så bedes du kontakte os via nedenstående oplysninger, så finder vi sammen en løsning der gør dig tilfreds.

Visit Santoku

Write to: info@santoku.dk