Sarenza reviews

Sarenza reviews

7.1

Dejlig troværdig side

Virkelig god og håndgribelig side med fint design.
- Bestilte nogle Nike sko i søndags, som skulle komme torsdag som jeg havde regnet med eftersom at de er fra frankrig, hvor de skrev, at de ville blive leveret til døren sidst på dagen, men nej de kom kl. 15:30, sikke dejligt at de kunne nå at blive afprøvet udenfor: også i lys :) Også et meget godt tracking system, land for land, by til by levering, klokkeslet til klokkeslet, utroligt godt overblik så man ikke sidder og bliver nervøs

Meget dårlig oplevelse!

Desværre en meget dårlig anmeldelse. De havde lovet levering indenfor 2-3 dage. Efter jeg havde bestilt varen går der flere dage inden de kontakter mig, og vil have min adresse valideret - det har jeg aldrig været ude for før - trods rigtig mange netkøb. Dernæst lover de at sende min vare asap. Så går der yderligere 3 dage og jeg får så en mail om, at varen ikke er på lager. Hvordan kan man så købe den i deres webshop?! De har vist ikke meget styr på deres lager. Handler her ALDRIG igen!

Super hurtig ekspedition og levering

Sandalerne var som forventet, leveret i løbet af 4 dage som aftalt. Det eneste der er lidt en udfordring, det er UPS, som leverer varen. Der er det en god idé, at alliere sig med hjemmegående naboer, som kan modtage pakken for dig. Ups leverer mellem 9-17, og de kan ikke fortælle dig mere præcis, hvornår de kommer.

Første og sidste gang jeg handler hos sarenza.dk!

Jeg vil anbefale alle, at holde dem langt væk fra sarenza.dk ! De kender desværre ikke til ordene, kundeservice og information. Jeg bestiller mine Nike sko og får en mail på, at de har modtaget min ordre. Jeg bliver dagen efter ringet op, og spurgt om min hjemme adresse (som jeg har indtastet da jeg lagde ordren). Derefter hører jeg ikke mere til sarenza og skriver derfor en mail, for at forhøre mig, hvor langt min pakke er nået. Den er efter 4 dage stadig ikke sendt til levering og de kan ikke informerer om, hvornår den bliver sendt afsted. Dagen efter ringer jeg til sarenza.dk for at annullerer mit køb, da jeg syntes det er for dårligt, at de endnu ikke har sendt mine nike sko - derudover har jeg fået tilsendt en rabatkode på 20% til fremtidigt køb på sarenza. De siger, at de ikke kan annullerer mit køb (selvom den ikke er afsendt eller gjort klar til afsendelse), hvilket jeg siger, at jeg har ret til at få den annulleret. Sarenza holder fast i, at de ikke kan og jeg siger, at jeg så vil have 20% på de nike sko jeg allerede har bestilt - dette siger de ikke er muligt, da de ikke må give rabatkoder til nike sko. Jeg går på sarenza.dk og finder de præcis samme sko, som jeg har bestilt, og indsætter rabatkoden på skoene, og den trækker de 20% fra. Hvilket jeg informerer sarenza om, og sender dem et screenshot. Vi lægger på og hun ringer mig op igen, og fortæller at hun helt exceptionelt, kan give mig de 20% i rabat på allerede bestilte sko (hvilket også bare manglede efter den elendige behandling/"service"). Men at hun her også må sige, at de ikke har fundet min sko endnu og at den muligvis slet ikke er på deres lager længere (FØRST HER FÅR JEG NOGET INFORMATION OM, HVORFOR MINE SKO IKKE ER AFSENDT).

Først efter 10 dage modtager jeg mine sko og har allerede fortalt største delen af min omgangskreds, at de aldrig skal lægge en ordre på sarenza.dk og nu vil jeg give budskabet videre. Jeg er skuffet og den dårlige behandling og at når man ringer til kundeservice i sarenza.dk bliver man talt ned til - selvom man har sine facts i orden samt selv har arbejdet i butik samt haft en webshop og derfor ved, hvordan det fungerer og hvad man kan og ikke kan.

utrolig ringe

bestilte sko søndag ----mandag gik ---- tirsdag gik ----onsdag skriver til dem da der bare blev ved med at stå forberedes på min side på sarenza de skriver tilbage de beklager det er blevet forsinket men det ville blive sendt samme dag og jeg ville få en mail med track and trace når det ville ske----torsdag stadig ingen mail med track and trace og skoene er ikke blevet afsendt dagen før de bliver bare ved med at beklage og jeg kan ikke få lov til annulere ordren men skal vente på skoene kommer og så sende dem retur
det var første og sidste jeg jeg handlede der

Fed hjemmeside!!

Jeg bestilte et par Nike Air Max om fredagen, og da de ikke sender i weekenden, var min pakke der allerede om Tirsdagen, syntes det er en super service fra siden af. Kan kun anbefale den. Der er en MASSE sko og et kæmpe udvalg af populære mærker, hvilket mange unge går efter idag. Og som et bonus er det er vild lav pris på de fleste af varende. Jeg kommer 100% til at bestille mere fra deres hjemmeside.:-)

For dårligt

Ser der er 100 kr i rabat på alle varer på første ordre, ved køb af varer til mindst 500 kr.Fint !!! Jeg gik så ind på en vare,bestilte, og tastede rabatkoden, hvor der poppede et vindue op, hvorpå der stod ,at denne vare ikke var inkluderet i denne rabat. Ser i vilkår og betingelser, at dette mærke ikke er med i denne rabat, plus diverse andre betingelser,som heller ikke er med i rabatten. Føler mig godt og grundigt snydt. Er det ikke falsk marketingsføring?

Enestående service!

Bestilte et par børnesko, som desværre var for små og skulle returneres. Udprint label, bestem selv hvornår du vil have pakken afhentet.....for 0,00 kr.! Det er simpelthen så urimelig nemt og bekvemt, at det er svært at fatte.

Sarenza.dk har et super godt udvalg og meget konkurrencedygtige priser - og med den leveringsservice, så er det helt klart et sted, hvor vi vil handle igen og igen....og igen.

Kære Jimmi

Ih sikke en ros. Tusind tak. Vi er rigtig glade for, at du oplevede, at returneringsprocessen var hurtig, nem og smertefri. Vi arbejder meget på at gøre det bekvemmeligt for vores kunder at returnere en vare, så det er skønt at høre, at det er lykkedes. Og dejligt, at du også er glad for vores udbud og priser.

Ha’ en dejlig dag og på gensyn.

Imponerende! Intet mindre

Jeg bestilte min pakke igår præcis klokken 12, som var skæringstidspunktet for om pakken kunne nå at komme frem dagen efter(med ekspress levering)

Nu her 26 timer, bankede UPS manden på døren med pakken. Efter at have tjekket T&T Kan jeg se den er sendt fra Frankrig, derefter til Sverige, så til Kolding centralen for derefter hjem til mig, på 26 timer!

Udover det fik jeg varen til en rigtig god pris, derfor har alt været helt perfekt.

Stor ros til Sarenza.dk

Kære Martin

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med at handle hos os.

Vi glæder os til at levere til dig igen :)

Lea fra Sarenza

Meget tilgængelig support og smertefri returnering

Jeg havde lidt issues med at jeg mente et produktbillede var lidt anderledes end varen, så jeg returnerede pakken. Supporten svarede altid indenfor kort tid via email og pakken blev returneret og refunderet uden problemer.

Alt i alt god service!

Hej Stephan
Mange tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse hos os. Vi arbejer altid på at få taget billeder, der afspejler det orginale produkt så godt som muligt, og vi er derfor kede af at høre, at de sko som du bestilte ikke var helt, som du havde forventet. Men tak for kritikken, den vil vi gå videre med.

Ha’ en dejlig dag.

Med venlig hilsen,

Lea fra Sarenza

Hurtig levering og super service

Jeg købte et par sko som desværre skulle byttes. Skoene blev leveret hurtigt og det var nemt at returnere og pengene kom hurtigt tilbage på min konto. Jeg handler helt sikkert igen på Sarenza.

Hej Christian
Dejligt, at du har oplevet returneringsprocessen som nem og hurtig!
Vi glæder os til at handle med dig igen!

Rigtig god kundeservice

Venlig og hjælpsom kundeservice, og hurtigt levering. Fuldt tilfreds.

Hej Nicklas
Vi er meget glade for at høre, at du er fuldt tilfreds med vores kundeservice og leveringstiden!

Overaskende godt!

Havde ikke forventet at mine nye flotte sko ville blive afsendt 2. juledag fra Frankrig da jeg sad natten 1. juledag og bestilte. Men de gjorde de - og allerede her mandag d. 30. dec ankom de.
Yderst brugervenlig hjemmeside, kombineret med udsøgt udvalg og hurtig afsendelse med UPS, gør at jeg helt sikkert vender tilbage igen.

Hej Janik

Tusind tak for din positive kommentar ang. din oplevelse hos Sarenza.dk. I Frankrig er det ikke helligdag den 26/12, så derfor var det intet problem at sende din vare afsted så hurtigt som muligt.
Vi glæder os til at se dig igen :)

Godt nytår!
Anne@Sarenza

Hurtig levering og hurtig tilbagebetaling.

Jeg måtte desværre sende retur da str. ikke passede.
Ingen slinger i valsen!
Rigtig god service!

Hej Anette

Mange tak for din positive feedback!

Godt nytår!
Anne@Sarenza

Købte et par støvler. 2 dage efter landede varen på min adresse.
Det er kvik levering, når man tænker på varen kommer fra Frankrig.
Leverancen ankom forsvarligt indpakket i en papkasse. Selve den originale kasse, støvlerne var i, havde dog et hul i siden, hvilket ville virke skæmmende eftersom støvlerne skulle bruges til gave. Adviserede sarenza (med fotodokumentation) herom og modtog en kompensation til anskaffelse af anden gaveæske.
En fin måde at ændre ens førstehåndsindtryk fra et lille æv til et stort smil.

Kan varmt anbefale sarenza - kvik levering, gode priser og kundeservice i top!

Hej Jan
Mange tak for dit review her på Trustpilot. Vi er meget glade for at høre, at du har oplevet en god service i forbindelse med din handel på Sarenza.dk og hullet i indpakningen.
På gensyn!

Hurtig Levering

Fuldt tilfreds, Leveret inden for 4 dage. Helt problemfrit...Vil andebefale til min venner og familie. ( Så fedt at det er gratis fragt) Også selv om man evt. skal ha tingene byttet .

Hej Johnny

Mange tak for din kommentar. Det betyder meget for os, at du har været tilfreds med din oplevelse hos Sarenza og at alt forløb problemfrit.

Hurtigt og effektivt

Fuldt tilfreds. Leveret inden for 4 dage. Helt problemfrit. Handler der helt sikkert igen.

Hej Jacob
Mange tak for din feedback! Det værdsætter vi meget.
Ha' en dejlig dag!
Anne@Sarenza

Kan ikke være mere tilfreds med min anvendelse af Sarenza

Jeg bestilte et par sko i min normale skostørrelse (på trods af at de dog allerede havde skrevet af det var en smal sko), da den ankom og jeg prøvede den på fandt jeg ud af at den var for lille. Derefter fik jeg den meget nemt returneret og fik bestilt en ny, alt skete indenfor meget kort tid og returneringen var gratis og fejlfri (fragtet med UPS).

Hej Christian
Dejligt at høre, at vores størrelsesguide er til at stole på, og at du ellers har været tilfreds!
På gensyn!
Anne@Sarenza

Stort udvalg, gode priser og hurtig levering

Dejligt stort udvalg til konkurrencedygtige priser. Trods levering fra Frankrig, fik jeg leveret det betilte efter blot 2 dage.

Hej Lisbeth
Tusind tak for din feedback!
Hav en dejlig dag!
Anne@Sarenza

Super levering. Fantastisk bytte service.

Virker fedt. Hvis man desværre ikke kan passe sine købte produkter, senes de bare retur i den tilsendte kasse og pengene kommer hurtig ind på sin konto igen.

Nu har jeg brugt dem igen og jeg er fantastisk importeret. Bestilte torsdag og fik mine sko mandag. Havde så modtaget en mail med rabat kode i weekenden, ringe til kundeservice og de trak hurtig rabatten fra så jeg får penge tilbage. Mega fedt, og fantastisk søde!
Jeg kan kun sige: skal du købe sko? Køb Sarenza.
TAK!

Hej Lars

Mange tak for din kommentar. Det betyder meget for os, at du har været tilfreds med vores returproces.
Vi glæder os til at se dig igen!

Mange hilsner og god weekend!

sarenza.dk Details

Shop online og få leveret gratis på www.sarenza.dk. Sarenza.dk er det ultimative fashion klædeskab for dine fødder! Vi er et fransk fashion website med over 650 mærker og over 30.000 modeller.

Visit Sarenza

We live here: 27-29 Rue de Choiseul