save-a-lot.dk reviews

save-a-lot.dk reviews

6.7

Husk at du binder dig..

Man er bundet efter endt prøve, så det koster 79 kr/md. Nogle ting er ok priser, men det er ikke en kæmpe besparels, men ting som shampoo og sæbe kan godt give en besparelse. Om det så er 79 kr + porto, kan jeg godt tvivle på..

Hej Martin.

Tak for din anmeldelse af www.save-a-lot.dk

Du er ikke bundet efter endt prøve periode. Tværtimod. Du kan selv opsige dit medlemskab på vores hjemmeside, sende os en e-mail eller ringe til kundeservice.

Opsigelsen kan ske fra dag til dag og tager ikke mere end 1 minut.

Så er ked af du har misforstået konceptet, vi er ikke interesseret i at ”binde” medlemmer til noget de ikke benytter sig af.

Du er velkommen til at ringe ind til kundeservice på 7199 8900.

De bedste hilsner
Daniel, save-a-lot.dk

Save-a-lot er bare sagen!

Prøvede for 1. gang Save-a-lot, og det er bare SUPER! Nemt at handle, og til billigere priser. Alt leveret som aftalt og til tiden :)
Gebyret + portoen er hurtigt tjent ind, for så er jeg fri for at køre rundt i diverse butikker hvilket også koster en del i benzin + ikke mindst, forbrugt tid!
Vil være fast kunde fra nu af:)

ingen problemer der :)

Nu er det tredje gang jeg har købt hos save a lot :-) og klager skam over intet! Gode billige vare, fragten til tiden og ja, behøver vist ikke sige mer'.

- Ikke sidste gang, jeg handler hos dem!

Forstår bare ikke folk, hvorfor de skal hakke save a lot ned :/ er folk virkelig på røven, siden de hverken kan læse eller brokke sig over 79kr. Tag jer sammen folkens!

Køb save-a-lot og slip for stres og jæg

Da du er dårlig gående, syntes jeg du skulle prøve at handle hos save-a-lot, det er nemt og billigt. og så behøver du ikke engang at stå i kø.

Tilbageførte 79 kr. fra abonnement, da jeg ikke vidste jeg havde tilmeldt mig.

Positivt af Save-a-lot.dk at overføre mit abonnement da jeg ingen idé havde om at jeg var tilmeldt til deres service.

Kære Magnus,

Nu har vi efterhånden haft lidt dialog frem og tilbage. Du mener ikke at det står tydeligt nok at man skal betale 79 kroner om måneden, og det at abonnementet fortsætter efter endt prøve periode. Jeg har gået hele sign-up flowet igennem, og det står på hver eneste landing page. Vi ved ikke hvordan, at vi yderligere kan tydeliggøre det, så vi i fremtiden ikke ender med hele denne problematik, hvor en kunde har tilmeldt sig et medlemskab og efter første gratis måned glemmer at framelde sig.

Mvh,

Philip
Kundeservice

Super!!!

Blev medlem af Save-a-Lot for nogle måneder siden, da de stadig havde deres gamle fragtmand, det var ikke godt, og jeg overvejede at melde fra igen, men blev hængende da priserne er så gode. Efter de har skiftet til ny fragtmand har jeg slet intet at brokke mig over mere. Fragten er selvfølgelig lidt dyr og man skal betale et månedligt gebyr for at være medlem. Men med de mængder vaskepulver og andre dagligvarer vi bruger i vores familie på 3, så kan det slet ikke svare sig at købe ind andre steder. Iflg. min side på Save-a-Lot har vi sparet godt kr. 4.000,- over de ca. 4 måneder vi har købt der. Hvis vi havde brugt tid på tilbudsaviser og indkøb i flere butikker, så havde besparelsen nok reelt været på kr. 2000. Men med en månedlig besparelse på kr. 500,- så er der penge til en god bøf et andet sted, og man slipper for at stå i kø i alle mulige billigbutikker. Så alt i alt 5 stjerner fra os, mindre kan ikke gøre det!

Kære Lene,

Du er og bliver en super god kunde! Især fordi at du om nogen, har formået virkelig at udnytte konceptet til det fulde, lige efter Davids save-a-lot hjerte ;) Vi er glade for din anmeldelse, og ellers dit altid gode humør i telefonen og på mail. Kunder som dig bekræfter os i at det vi gør, samt vores vision virker efter hensigten.

Mange hilsner fra alle os hos save-a-lot!

Falsk/ulovlig markedsføring (Lover 100 kr. i rabat på første ordre)

Jeg faldt over Save-A-Lot.dk's tilbud om at kunne få 100 kr. i rabat på min første ordre. For at få de 100 kr. skulle jeg bare tilmelde mig deres abonnement på 79,- kr./md. hvor den første måned var gratis. Jeg læste alle deres betingelser og oprettede en bruger med tilknyttet dankort. Kort tid efter oprettelse modtager jeg en rabatkode på 100 kr. fra Save-A-Lot.dk - Alt fint indtil videre.

Jeg fylder min indkøbsvogn så jeg handler for knap 300 kr., udfylder rabatkode-feltet og får skåret 100 kr. af indkøbskurvens pris, så jeg selv skal betale knap 200 kr. Nu ville jeg bestille det, men kan ikke bestille dette da man minimum skal bestille for 400 kr. Dette står overhovedet ingen steder på deres hjemmeside, eller i deres tilbud at man mindst skal bestille for 400 kr. Det er derfor ulovlig og falsk markedsføring og jeg føler mig meget snydt! Jeg skulle ikke bruge mere fra deres webshop, så havde ikke mulighed for at handle der. De fik mig til at tegne et abonnement på falske betingelser! Jeg kommer ikke til at bruge dette abonnement, og ringede derind og klagede over at jeg på intet tidspunkt var blevet oplyst om at man skulle handle for mindst 400 kr. Supporteren vidste heller ikke hvor dette stod på deres hjemmeside, og kunne heller ikke finde det, men han sagde bare "Sådan er det bare"..... Jeg kommer nok aldrig til at handle hos Save-A-Lot.dk...

Kære Joachim,
Først og fremmest mange tak for din kritik, som vi bestemt har taget til os. Jeg kan sagtens sætte mig ind i din følelse af at være snydt, og vi har nu ændret alle vores landing pages i sign up flowet, således at man bliver informeret om at der hos os er et minimums ordre beløb på 400 kr. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi ved at indføre dette har forsøgt at pege vores kunder i en bestemt retning, så de udnytter konceptet bedst muligt. Vi mener at det for vores kunder er smartest at samle indkøbene, således at man ikke skal betale fragt af flere omgange.
At du ser det som falsk markedsføring er beklageligt, og bestemt ikke meningen. Meningen med dette tilbud er bestemt ikke at afføde sure miner, tværtimod. For os at se er det en unik mulighed for kunder at prøve konceptet, og så med en ekstra lille gevinst på 100 kr. som man frit kan benytte. Alt dette er helt uden binding, intet med småt og man kan frit afmelde fra dag til dag, det er da meget bekvemt for kunden ;)
Tak for responsen, håber på at du kan forstå vores synspunkt, og at du vil genoverveje os, som din dagligvare butik.

Tyveri !!

Købte som mange andre 100 kr. "tilbuddet". Fandt hurtigt ud af at det ikke var en god deal, og at det ikke var brugbart for os, når de ikke har ferskvarer. Har åbenbart ikke været god nok til at læse deres noget besværlige hjemmeside, i hvert fald var vi meget overraskede da der blev trukket 79 kr. på kontoen måneden efter. Skrev straks til kontaktmailen og bad dem om omgående at opsige alle aftaler de mente vi måtte have indgået, og gjorde det klart at vi ikke ønskede medlemskab el. andet kontakt med firmaet. Dette får vi ingen respons på. Nu har de ALLIGEVEL igen hævet penge på vores konto! Kan se en anden skrive at man skal ringe - men jeg har absolut et ønske om at have det på skrift - og det viser sig så også at være nødvendigt ! Hvis det heller ikke denne gang lykkes at stoppe Save-a-lots (i vores perspektiv) ulovlige adgang til vores konto, bliver de politianmeldt.
Juli 2013; det er korrekt at jeg endte med at få mine penge retur, og undskyldninger. Det ændrer dog ikke på min oplevelse af at det først var da jeg meddelte at jeg ville politianmelde, at det lykkedes mig at komme igennem.

Kære Henriette,

Er glad for at vi fik reddet trådene ud, og fundet en fornuftig løsning på problemet. Dit medlemskab er nu standset, og alle pengene vi har trukket for medlemskab er blevet tilbageført. Vi forsøger virkelig at servere vores koncept på den mest appetitlige måde, og vi har bestemt ikke til hensigt at skulle ”bondefange” nogen som helst. Det gavner ikke vores virksomhed , og bestemt ikke vores kunder. Vi har kigget på at gøre det mere overskueligt for nye kunder, sådan at de 100 % er klar over hvad konceptet går ud på, før at de signer sig up. Nogen ser vores tilbud om første måned gratis samt et gavekort på 100 kr., som et lokke tilbud, men det er bestemt ikke hensigten. Hensigten er at give vores kunder en god førstegangs oplevelse, samt en mulighed for at se, hvorvidt at de kan bruge konceptet sådan som det er tiltænkt.

Desuden har vi i første omgang valgt ikke at have ferskvarer i vores sortiment, eftersom det endnu ikke har været muligt at finde en leverandør, der kan gøre det til en fornuftig pris i hele landet. Ydermere så er det lidt en gråzone med ferskvarer, da der her er vidt forskellige meninger om, hvad god kvalitet er for den enkelte. Vi kan spare vores kunder for rigtig meget slid og slæb og ikke mindst store besparelser på alle andre dagligvarer, men de ferske skal man selv ned i supermarkedet og mærke, føle og dufte, så de lever 100 % op til ens standarder.
Vi beklager meget din oplevelse, men er glad for at vi fandt en fornuftig løsning.

Fint koncept med mangler

Save-a-lot - Lever op til deres navn - Der er penge at spare! Dog skal man være opmærksom på, at de 'almindelige' supermarkeder oftest har knaldtilbud på kaffe, vaskemiddel mm., og disse tilbud og priser kan Save-a-lot IKKE leve op til det. Du risikerer derfor at betale mere, hvis du ikke tjekker priserne.

Første gang vi bestilte hos Save-a-lot var mildest talt en dårlig oplevelse. Leveringen kom et døgn senere end aftalt - Hvilket der ikke var nogen, der havde gjort os opmærksom på. Konservesdåserne havde fået en hård behandling, for der var buler i allesammen. Der var gået hul i en 2kg-pose mel, så alle varerne skulle tørres af.
Trods vi gjorde kundeservice opmærksom på disse problemer, var det eneste vi fik var en 'beklagelse'. Det er bare ikke godt nok! Hvad med en gang gratis fragt eller æske chokolade som undskyldning?!

Vi har dog valgt at bestille hos save-a-lot igen - Om det bliver sidste gang, det må tiden vise

Kære Camilla.

Jeg beklager du har fået din pakke leveret for sent. Vi har for en uge side skiftet til en ny transportør. Jeg har ledt efter dig i vores system og kan ikke finde hverken dig eller din ordrer. Har du mulighed for at ringe til os i kundeservice. Så sørger jeg for at der bliver taget hånd om den konkrete sag.

Daniel

Jeg fik hvad jeg ville da jeg ville

Første gang jeg brugte save-a-lot.dk gik uden problemer, og jeg fik det jeg havde bestilt efter den aftalte tid.

Billige priser og god service.

Jeg valgte at benytte mig af save-a-lot's åbningstilbud, hvor man får et gavekort på kr. 100,- at handle for (igennem onfone.dk). Bestilte mine varer onsdag, til levering fredag mellem 17-21.

Hjemmesiden er nem at finde rundt på, og bestillingen gik fint igennem. Fredag middag blev jeg ringet op af save-a-lot, hvor jeg fik at vide, at de desværre ikke kunne levere mine varer om fredagen, da der var opstået et problem med deres leverandør. Jeg blev spurgt om det var OK med mig, at de leverede mandag i stedet for. - Det havde jeg det fint med.

I dag har jeg netop modtaget en mail fra dem, hvor de skriver de har skiftet leverandør, og deres problemer nu skulle være fikset.

Mandag fik jeg de varer jeg havde bestilt på det aftalte tidspunkt.

Save-a-lot får derfor maximum stjerner på trods af lidt leveringsproblemer - en god service (opringning) hvor jeg pænt for at vide at de desværre ikke kunne levere til det aftalte tidspunkt, neutraliserer forsinkelsen.

Fint koncept. Dårlig levering

Efter at have set en reklame for det i tv og på nettet hvor jeg fik en rabatkode bestemte jeg mig til at prøve det af.

Super hjemmeside. Nem at finde rundt på og bestille.
Fik rimelig hurtig ordrebekræftelse også men varen var ikke på lager. Fair nok. Får så en leveringsdato der hedder 12/4.2013 imellem kl 17 og 21. Intet sker. Kontakter dem så d. 15.4 og spørger om hvornår varen så forventes at komme. Får så svaret at deres fragtfirma giver dem en del problemer. Men at de skulle komme senere d 15.

Der kom stadigvæk ikke nogen varer. Men modtog dem så i dag d. 16 kl 16 ca. Meget flink chauffør.

Men de får kun 3 stjerner her for en gennemsnitlig købsoplevelse.

Selve købet var fint men at man ikke kan regne med fragten på den måde trækker ned. Så får de styr på deres fragt og det kan overholdes så vender jeg gerne tilbage som kunde igen da jeg syntes at konceptet er fint.

Så vil holde øje med hvordan de bliver vurderet fremadrettet og ikke mindst i forbindelse med fragten. For det er den der halter. Og får de styr på den så tror jeg på at de har en fremtid med tilfredse kunder frem for mange delvise tilfredse.

Rimelige priser, rimeligt udvalg. Kommer nok til at bruge dem igen!

Bestilte nogle enkelte varer for lige at prøve det af. Fik varerne 2minutter før det aftalte tidspunkt(19-21) Så ikke noget at sætte en finger på der.
Fik dog 2 varer hvor den ene var løbet på dato og den anden havde 1 dag tilbage. Sendte en mail og fik prompte svar om at de ville kreditere de 2 vare. Pengene tikkede ind på min konto dagen efter.

Samlet set en rigtig god oplevelse, så 4ud af 5 stjerner. Eneste grund til at jeg ikke kan give fuldt er at jeg skulle tage kontakt grundet de gamle varer.

Kan godt anbefale andre at handle hos save-a-lot.dk

Fint koncept.

Var lidt skeptisk efter at have læst deres blandede anmeldelser og de opstarts problemer der har været, så lavede en lille ordre for at se hvordan det virkede.

Flink og hurtig kundeservice
Fik pakken som forventet på datoen, samt indenfor tidsrummet 17-21 som den var bestilt til.
Formentlig ikke sidste gang det benyttes.

God kundeservice reddede oplevelsen

Ordren kunne desværre ikke leveres på den bestilte dato, men blev leveret dagen efter.
Fragtmanden var mødt for tidligt, og havde lagt en seddel, men efter kontakt med deres glimrende kundeservice, kom fragtmanden senere samme dag og afleverede pakken.
Alt var pakket utrolig godt ind - alle glasflasker viklet i bobleplast, og pakket forsvarligt i en papkasse.

føler mig snydt

man kan lige så godt handle i Kvickly,det er lige så billigt et eksempel er isis kakao drik som man giver 27,96 for hos save a lot i Kvickly koster den 30,95 men sav a lot skriver at normal prisen er 38,95 og sådan er det med mange varer på save a lot og så skal man købe store mængder af visse varer føler mig snydt

Hej Åse.

Tak for din kritik.

Vi har nu kontaktet dig 2 gange både via mail og telefon. Vi har fundet en løsning på alle dine problemer, samt prøvet at belyse denne følelse du sidder tilbage med, at du føler dig snydt. De store mængder du snakker om, mere konkret den juice, hvor vi har minimums stk. 24 har vi tilbudt dig at du vil kunne handle 12 i stedet.

Prisen du nævner som vores standardpris, fortæller du os er overprisen hos Kvickly, Dog er vi stadig billigst! Hvis du mener at dette tal er helt hen i vejret så tjek venligst vores konkurrenter på det samme produkt.

Er ked af at du ikke finder vores koncept passende til dine behov, samt at vi ikke har kunnet tilfredsstille dine behov.

Phillip, Kundeservice

Ohh wow

Nok det ringeste introtilbud jeg nogensinde har meldt mig til. 100 kr gavekort - fint tænkte jeg. Laver en ordre, og så bliver ordren efter noget tid annulleret. Vil så melde mig ud og det viser sig, at det kan man ikke gøre på deres hjemmeside. Har så fat i kunderservice, der fortæller mig, at jeg nu er meldt ud. Der går en uge, og så går jeg ind og tjekker på hjemmesiden, om det virkelig kan passe, at jeg er meldt ud, da jeg ikke har modtaget en bekræftelse per mail på min udmeldning. Det viser sig, at jeg ikke er blevet meldt ud som lovet. Jeg kontakter derfor ENDNU engang kunderservice, for at blive udmeldt...

Så noget andet. Får en mail, om jeg dog ikke kunne tænke mig at gennemføre ordren alligevel. Det er virkelig god markedsføring save-a-lot... Det må jeg sige. Der har i sgu skudt papegøjen, og jeg ved ikke hvordan kommunikationen har været internt i virksomheden. Noget MÅ da have gået galt, i forbindelse med denne kampagen ...

Dårlig start, men en okay afslutning!

Ligsom alle andre herinde, så tilmeldte jeg mig save-a-lot.dk, hvor jeg modtog en rabatkode på 100 kr. Jeg bestilte nogle ting og fik ordrebekræftelsen på mail, men efter nogle timer så blev min ordre annulleret uden nogen forklaring. Virklig uprofessionelt og dårlig stil af dem!

I dag d.08.04.2013 viser det sig, at det hele bare var en fejl. Jeg fik hurtigt en ny rabatkode på 100 kr. og min ordre blev godkendt.

I dag d.11.04.2013 skulle jeg have modtaget min pakke, men den kom ikke. Track and trace nummer virker selvfølgelig ikke. Håber at den dukker op i morgen.

I dag d.12.04.2013 fik jeg min pakke. Derfor kun 4 stjerner fra mig af!

Kære IgorD.

Tak for din kritik. Glad for vi fandt en løsning på misforståelsen.

De bedste hilsner
Daniel

Problemerne blev løst og jeg modtog mine varer.

Jeg tilmeldte mig Save-a-lot.dk og som mange andre, modtog jeg en rabatkode på 100,-. Jeg bestilte en ramme X-Ray og noget slik, så jeg selv skulle betale 63,- efter rabatkoden og fragten var lagt oveni. Jeg modtog en ordrebekræftelse på købet kort tid efter. Den efterfølgende dag da jeg skulle tjekke op på min ordre, stod der til min store forundrelse at den var blevet annulleret. Jeg havde ingen information fået herom, hvilket må siges for værende meget uprofessionelt.

Jeg modtog dog en e-mail med teksten: "Hej Jeppe
Do you really want to be a customer of save-a-lot.dk or just want to score 100 kr,
Real ?
MVH
David"
hvilket jeg dog synes virkede lidt suspekt. Til dels pga. indholdet og personens dårlige grammatik.

Et par dage efter modtog jeg en e-mail med en skriftlig undskyldning for hændelsen, og at jeg kunne genbestille mine varer og de 100,- derefter ville blive indsat på min konto. Jeg modtog i dag (d. 12/4) mine varer, dog en dag efter aftalte dato, men det er en bagatel. Jeg venter nu på de 100,- som jeg fik at vide, ligger til at blive krediteret.

Servicen var udmærket efter lidt bøvl, men har modtaget mine varer og forhåbentlig også snart de 100,-.

Kan finde på at bruge save-a-lot.dk en anden gang.

Save-a-lot ApS Details

Visit save-a-lot.dk