save-a-lot.dk reviewed by

struer, DK

Okay forretning, dog en del opstart problemer

Efter en ny samtale med dem den 8-3-2012.
Vil jeg nu gi dem 3 stjerne ud af 5.
I stedet for 1

Og fordi den er blevet lavet om er, jeg havde en god samtale med Steven, om de fejle der var blevet lavet med min sag, og de var ved og finde en løsning på transport af varer, så de kom til tiden, og de ville og sende mails ud når, varer ikke var på lager.
Så nu håber jeg de følger op på det, som de har sagt til mig:-)

Hilsen jens

Jeg blev medlem mod at køre med en reklamestreamer på min bil i 30 dage, tilgengæld skulle jeg få et gavekort på 200 kr. + en gratis lampe, der ville blive sendte med mine første varer.

Dog kom kun halvdelen af de varer jeg bestilte ved dem, og lampen var ikke med, og varen skulle kommer imellen kl 17-21 men kom kl 13,
Dog var vi hjemme. Så det var okay.

Efter der kun var halvdelen af de vare jeg havde bestilt, ringet jeg til dem, for at hører om de andre varer blev efter sendt så..
Men nej det gjorte de ikke, men jeg kunne bare bestille dem igen, næstet gang jeg købte ved dem, så blev jeg sur da man gad 39kr i fragt ved dem, men så sagde han at jeg ville få gratis fragt næste gang ved dem. Nu når jeg var utilfreds.

Jeg bestilte igen ved dem, og varer skulle kommer fredag imellem kl 17-21. Men kom først om tirsdagen, uden at melde den ikke kom om fredagen.
Og den blev sat ved naboen. Uden for døren. Som de ikke må.
Synes det er meget dårligt Kundeservice, og Philip (ejeren) sagde han det var en ny forretning så der var opstart problemer. Og hende der stod for det var kørt galt i bil, så hun var sygemeldt.
Men han er god til at lukke historie ud:-) så lidt købmand er der i ham.

Nu må jeg så se om mine beløb kommer til at passe, da de har trukket 80kr for meget for den først ordre. Og nummer 2 har de ikke trukke for endnu. Men den skulle gerne lyde på 139kr

Jeg vil ikke handle med et firma der ikke kan sender vare til aftalt tid og hvis den er forsinket så skriv en mail eller SMS til folk så de ikke skal vente på det.

De 2 ordre har nummer.
100004530
100004036

Så kan de selv se om de kan udrede den her.

Jeg kører stadig med reklame streameren på min bil, da det var det jeg forpligtede mig til, men jeg må sige at jeg ikke er stolt af at reklamere for dette firma. Så streameren ryger af med det samme de 30 dage er gået. Har overvejet at sættet en streamer på hvor der står handle ikke med dem her under.

Hilsen jens
    save-a-lot.dk
    TrustScore 6.7 / 10

Reply from save-a-lot.dk

Hej Jens.

Tak for din kritik her på Trustpilot.

Kort fortalt: Vi har lavet mange fejl i håndteringen af din ordre. Dette er en skam og ikke tilfredsstillende på nogen tænkelig måde.

Vi er meget interesseret i at få afsluttet dine dårlige oplevelser med os. Hvis du har mulighed for det, må du meget gerne ring til os på kundeservice 7199 8900 Du kan spørge efter enten Phillip eller Steven. Så sørger vi får at alt hvad der er lovet dig, bliver krediteret. Du skal selvfølgelig have fragten krediteret som lovet.

Ejeren du har snakket med er David og ikke Philip, og at du opfatter det som købmandssnak er en individuel vurdering, vi gør alt for at være ærlige og ligefrem med vores kunder.

Jeg sender dig en e-mail med vores kontakt oplysninger. Så vi kan komme til bunds i denne sag.

Vi påtager os det fulde ansvar og ydermere kan jeg meddele dig at vi har sendt din kritik rundt i hele huset, så alle lære af denne oplevelse og vi kan blive forbedret over hele linjen. Alle mennesker lære hele tiden noget nyt – det samme gør vi hos www.save-a-lot.dk
    At du ikke vil køre med streameren efter de 30 dage er helt forståeligt.

Hverken Sponsorcar eller os hos save-a-lot.dk forventer at du skulle køre videre med den på din bil.

Kundeservice
    Daniel