Sayhello reviews

Sayhello reviews

Very low
1.3

Spam af værste skuffe

Hold jer langt væk fra det lort. Ignorer dem og i fald de har held med at trække penge for deres "service" (højst usandsynligt), meld dem til politiet!

ØV! ØV! ØV!

Fik en irriterende spam sms ang. et marguritesmykke og kunne afmelde ved at skrive SLUT til 1245. Jeg har ikke deltaget i nogen konkurrence, og var så dum sende tilbage for at afmelde det. Læste først herinde bagefter. Er der nogen, der ved hvad der sker, hvis man afmelder SLUT til 1245? Er bekymret for, hvad der sker nu.

Spam

Fik så også denne spam her til aften, og undrer mig dybt over hvor de kan have mit telefon nummer fra.

Lidt søgning på nettet giver det her info. Ingen person navne umiddelbart.

Postboks 1158
Brandts Passage 6 1
5000 Odense C.

Hvorfor fanden...

Kan man ikke lukke sådan et svindelfirma, som ingen, i hvert fald herinde, har hørt om, eller kontaktet med henblik på, at deltage i en eller anden dum konkurrence?
Ren og skær forsøg på, at få folk til at svare til servicenummeret, så de kan taksere det en svimlende høj takst.

Vil gerne snakke med deres chef :)

Forbrugeraftaleloven § 6 ID
Erhvervsdrivende må ikke uden forudgående anmodning herom rette personlig eller telefonisk henvendelse til en forbruger på dennes bopæl, arbejdsplads eller andet sted, hvortil der ikke er almindelig adgang, med henblik på straks eller senere at opnå tilbud eller accept af tilbud om indgåelse af aftale.

Stk. 2. Stk. 1 gælder ikke for telefoniske henvendelser om bestilling af bøger, tegning af abonnement på aviser, ugeblade og tidsskrifter, formidling af forsikringsaftaler og tegning af abonnement, der omfatter redningstjeneste eller sygetransport, hos en virksomhed, med hvilken en eller flere kommuner har indgået aftale om udførelse af rednings- og sluknings- arbejde ved ildebrand.

Behøver jeg sige mere?

spam på sms! svineri

0 *****
JA, jeg har også fået en besked fra dette "nummer"

Hej Dorthe, i forbindelse med konkurrencen har vi et marguritsmykke til dig. se her www.sesms .dk/ xxxxx Afmeld denne gratis tilbudsservice: SLUT til 1245

Nej GU vil jeg da ej, jeg har aldrig tilmeldt mig noget/oplyst noget tlf. nummer. Det er SVINDEL OG HUMBUG og meldes til dansk@spamklage.dk - tak for den hjælp i andre har givet herinde

SPAM!!

Jeg skal lige ha' fundet ud af, hvor jeg henvender mig. For ikke alene har jeg ikke bedt om at få sms'er fra dem eller været med i deres konkurrencer... jeg har ligeledes faktisk hemmeligt nummer. Dvs... det kan ikke findes nogensteder, med mindre jeg selv har opgivet det - og det har jeg ikke!!!

De har ikke alene overskredet markedsføringsloven... de har også skaffet mit nummer uden mulighed for at ta' det fra nettet af. Det er en overskridelse af indtil flere personlige grænser og privatlivets fred. Og det går jeg videre med. Lortefirma!

0 stjerner

Er begyndt at få sms spam fra dette skod firma.

Kan man ikke give 0 ?

Spam svindel og humbug - har fluks anmeldt til dansk@spamklage.dk som anbefalet længere nede.

Grrrr

Svindler og ulovligt

Beder alle der får spam fra disse på sms, sende en mail med følgende paragraf som de har overtrådt, overvejer meget at melde dem til politiet

markedsføringslovens § 6, stk. 1, hvis en erhvervsdrivende henvender sig til nogen ved brug af f.eks. SMS med henblik på afsætning af bl.a. tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.

dansk@spamklage.dk er vist svaret til dem

Hvis du også mener at du ikke har tilmeldt dig, så sendt en mail til dansk@spamklage.dk, og vedhæft gerne et skærmdump...

Øv!

Har også lige modtaget sms, men var så dum at afmelde den inden jeg fik tjekket det.
Nogle der ved om der sker noget ved det?

uærlig virksomheds førelse og ulovlig markedsføring

personen bag Sayhello Aps burde fængsles

bare min mening, da denne person jo bruger ulovlig markedsføring..

jeg har modtaget en sms og ved at mit nummer aldrig har været brugt i nogen konkurrencer

føj

da jeg desværre ikke kan give 0 stjerner så får de en.
Men jeg gad godt vide hvor filan de får mobilnumrene fra.
For jeg har aldels IKKE deltaget i nogen konkurrence hos dem, og agter aldels heller ikke at gøre det.
Synes det er usædvanligt klamme salgsmetoder at benytte. føj

Ikke tilmeldt mig, får sms

Netop modtaget sms om marguerit-smykke, koster 12kr i forsendelse og er ellers gratis?!?
Ikke tilmeldt mig noget, det er min gl. adr. og gl. mail.adr.
Vælger ikke at svare tilbage og at spærre for yderligere henvendelser via. mit teleselskab. Skal ikke have flere sms eller nyde noget i sms-omkostninger.
Godt jeg lige slog det op.

Svindel!!

Har også lige modtaget en SMS derfra.
Heldigvis chekkede jeg inden jeg gjorde noget, og kan se det var et smart træk.
Tror jeg ringer til mit teleselskab, just in case, så de ikke kan trække penge fra mig.

Svindel!!

Har også lige anmeldt dem til dansk@spamklage.dk

svindler

fik en sms her til aften fra dette såkaldte firma, men har ikke tilmeldt mig noget overhovedet....... jeg har valgt ikke at skrive tilbage på sms, da jeg er ret sikker på at det vil komme til at koste mig dyrt....... syntes ikke at nogen skal reagere på den sms.....

Svindel

Men hva skal man gøre ignore det eller afmeld den SMS.. Hold op noget l... At gøre og så skriver de Hej Anja ååhhhh jeg hedder sku ik Anja og har ik tilmeldt mig noget som helst!!!

Så la' da vær

Tilsyneladende et firma med en MEGET forenkelt hjemmeside, hvor jeg ikke ønsker at indtaste mit tlf. Jeg har modtaget en sms omkring en konkurrence, jeg ikke har tilmeldt mig, og så er de så venlige at skrive hvordan man kommer ud af denne gratis service. Man kan IKKE på deres hjemmeside tilmelde sig konkurrencer, men "afmelde" og kontakte dem via en "kontakt formular". Dette er tilsyndeladende det eneste mulige på hjemmesiden. Hold jer langt væk, og skriv ALDRIG jeres telefonnummer på deres side. Om det har hold i sig, at man tilmelder sig en service, hvor det koster 12 kr. per sms man modtager, må jeg lade stå hen i det uvisse, da jeg ikke har kunnet få dette bekræftet på nettet. Men jeg har ikke i sinde at finde ud af det. Det sjove er at de ikke engang havde mit navn korrekt i den sms de sendte...

Is Sayhello your company?

sayhello.dk Details

Visit Sayhello