Scandimails reviews

Scandimails reviews

Very low
2.9

SPAM for alle pengene

Aner ikke hvordan de har fået fingre i min emailadresse, for det kan umuligt være på lovlig vis.
Men der sker sikkert ikke noget ved, at firmaet bliver meldt til politiet eller andre instanser.

De skulle skamme sig

Har nu prøvet på at afmelde mig indtil flere gange og overvejer kraftigt at melde dem til politiet, da det er direkte ulovligt det de har gang i! Kom ud af min email!!

Så lad os da komme af med de spammere!

Jeg er så evigt træt af alle de lorte mails man modtager i sin indbakke. Og at de så ikke stopper når man beder om det er blot endnu værre!

Jeg har nu tilmeldt Brian Pedersen en masse dejlig reklame til nedenstående adresse ligesom at man burde oprette en billig iphone 5 på dba med hans tlf. nummer.... Så kan hans telefon ringe uafbrudt de næste 20 døgn! Så kan det være han kan lærer hvor ubelejligt det er at få henvendelser på noget man ikke selv har tilmeldt sig.

FJOLS!

Brian Pedersen
Skovbyvej 7
2740 Skovlunde
20 47 10 04

SPAM og det er ham her der står bag:

Brian Pedersen
Skovbyvej 7
2740 Skovlunde
20 47 10 04
27 64 12 55

Skulle lukkes

Er pulselig begyndt af få mails fra de her bonghovder, uden at jeg har sagt god for det, hvorfor kan forbrugerrådet ikke bare få det lort lukker, for det er sku da til at få lange NOSSER af at man ikke engang kan have en mail i fred og ro.

http://scandimails.com/ - SHAME :(

En skam der ikke kan uddeles 0 stjerner, for det er nok den bedømmelse, der ville passe bedst til dette...... hvad man så end vil vælge at kalde "forretningen" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lærke Jensen: Stay out of my mailbox!!!

I'm sick and tired of getting all this spam!
"Eva, you have won etc."
"Eva, you still haven't clicked to get you gift"
And so it goes on and on and on....

On Scandimails website, there is only a postal adress - no phone nr or email.
I pitty the staff, that has to work in such a place.

Scandimails is an dirty spammer

I recieve every several mails from this domain all including "present".

I don't want to recieve their mails an have tried - several times - to unsubscribe. I trid the link in the mail as well as the link at Scandicmails wepside. But I get the answer that the can't register my changes or I get an error.

This is one of the worst spammer i've seen.

Spammails

I receive lots of spam form this company - and cannot unsubscribe. If you try you get an server error.

Spam

I receive tonnes of spam from this domain and none of thir unsubscribe links work. They only result in an ASP 500 server error.

Is Scandimails your company?

scandimails.com Details

Visit Scandimails