Scannex reviews

Scannex reviews

7.8

Fin kvalitet og hurtig levering

Mange gode muligheder på hjemmesiden for at se det færdige produkt - og det levede til fulde op til forventningerne.
Fuld tilfredshed!

Super tilfreds

Bestilte strygemærker og de levede 100% op til mine forventninger.

Super!

Bestilte nogle strygemærker til noget jeg går og arbejder med i "sy værkstedet". De gjorde opmærksom på, at leveringstiden kunne varierer mellem 2-4 uger, alt efter hvilket special lavet produkt man bestilte..
Varen lå i min postkasse efter 6 arbejdsdage, og produktet var som forventet - rigtig god :)

Is Scannex your company?

Scannex Details