Scarpetta reviews

Scarpetta reviews

7.5

Lækkert og Spændene

Er lige kommet hjem fra en tur på Scarpetta på Rantzausgade 7, 2200
har ikke rigtig så mange ord at sige en det at super lækkert.

Det er ikke ret tit at jeg kommer et sted hen hvor jeg ikke behøvet at komme salt eller peber på min mad, eller mad som formår at fange mig helt.
men det må jeg sige at den menu jeg fik gjorde.
Så lækkert lavet intet at sige der.

Og de tjener der saverede maden var smilende og venlige.

så Super mad og Super service.
mange tak for en lækker aften selv om jeg var alene.

slet ikke sidste gang jeg skal der ind og helt bestemt et sted jeg skal have nogen med ind næste gang jeg er i nærheden.

Lækker mad, god atmosfære

Jeg vandt for snart et år siden et gavekort hos Cofoco på Facebook, og så i går skulle det bruges sammen med sønnike og hans kæreste, hos Scarpetta på Islands Brygge.

Det er et dejligt sted lige ved vandet på Bryggen.
Vi ankom, fik anvist vores bord, og blev spurgt om vi ville have en aperitif, tjeneren havde flasken i hånden da vi blev spurgt, så vi sagde ja tak, og sagde at vi også gerne ville have vand, det fik vi.

Det er skuffende at blive spurgt om en aperitif, for bagefter at finde ud af, at det kostede 40 kr. pr. glas, det var det ikke værd, så ville jeg hellere have undværet, og endnu mere skuffende at skulle betale for at få serveret almindeligt postevand til 20 kr. pr. person, sådan noget tager man ikke penge for i min verden, det er en service der hører med.

Vi bestilte alle 3 det de havde der blev kaldt en 5 retters menu, hvor tjeneren så fortalte os, hvad de forskellige ting var, og fint nok.

Vi fik ret hurtigt første ret, men så er det altså den går gal for mig, for så begynder tjeneren igen at fortælle om hvad det var vi fik, vi tre der var der sammen, sad og talte og hyggede os, så var det irriterende at blive afbrudt af tjeneren 5 gange, hver gang en ny ret kom på bordet, der kunne man godt spørge gæsterne om de ville høre om det på ny, vi fik jo hele smøren da vi bestilte, så kunne man selv vælge om man ville høre det på igen.

Det var meget lækker mad, ikke noget at sætte en finger på, men det med aperitiffen og vandet der kostede, er årsagen til at jeg ikke giver 5 stjerner for det.

Jeg vil gerne spise der en anden gang, men så skal jeg ikke have aperitif, vandet slipper jeg jo nok ikke for at betale for, selv om det ville klæde Scarpetta at lade være, og så vil jeg helt sikkert sige til tjeneren, at han ikke behøver fortælle mere end en gang, hvad det er vi skal spise.

Det hele blev med en flaske vin også, 1425 kr.

Susan H.

Is Scarpetta your company?

scarpetta.dk Details

Visit Scarpetta