SD Gruppen reviews

SD Gruppen reviews

6.6

Godt

Pakke ankommet i fin stand. Skulle leveres mellem kl. 8-16 og blev allerede leveret kl. 07:55.
Kan via hjemmesiden ikke tracke min pakke selv. Man får kun oplyst afsender og modtager, men man kan ikke se hvor pakken er henne i landet.

Kunne være bedre

SD-gruppen skulle levere nogle varer for et firma, hvor jeg havde bestilt en vinreol, jeg havde fået opgivet to leveringsdage, hvor varen ikke kom frem, herefter fik jeg en ny leveringsdag opgivet, hvor den endnu engang ikke dukkede op.

Endelig med 3 dages forsinkelse kom min vare. Efterfølgende fandt jeg ud af, at der var blev sendt en ny vare ekspres.

Is SD Gruppen your company?

sd-gruppen.dk Details

Visit SD Gruppen