Secret Stockings reviews

Secret Stockings reviews

7.9

Kæmpe udvalg, rimelige priser, god kvalitet

Jeg har længe været på jagt efter et billigere alternativ til Wolfords mønstrede strømper, men det er svært at finde. Ved et tilfælde faldt jeg over Secret Stockings som har et kæmpe udvalg og meget rimelige priser (50-70% under Wolford). Pakken blev sendt få timer efter bestillingen var afgivet og ankom dagen efter. Kvaliteten virker til at være rigtig fin og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her.

En fantastisk oplevelse da en velduftende og smuk pakke ankom

Det var med en god følelse jeg handle hos Secret-Stockings her oplever man et fantastisk udvalg, Toppen af det hele var at min kone var ovenud lykkelig bare ved synet af den velduftende pakke. Fantastisk god oplevelse

Er meget tilfreds med mit køb hos SS. Strømperne kom hurtigt og er pakket forsvarligt ind. Strømperne snarer til billederne på hjemmesiden og er i god kvalitet. SS er generelt et lidt dyrere sted at handle strømper, men de har til gengæld nogle ret lækre ting. Jeg vil fortsat handle hos SS, når det gælder de lidt mere sjældne strømper, og handle andre steder, hvis det er nogle lidt mere klassiske strømper.

Perfekt handel

Vi er meget tilfredse med første køb. Købte julegave hos secret-stockings.com og valgte indpakning.
Hurtig leverance, forsendelsen var sikker, og gaven flot indpakket. Kunne ikke være bedre.

secret-stockings.com Details

Visit Secret Stockings