Securatot reviewed by

Jeg havde udset mig en bestemt type autostol, som ikke sælges ret mange steder i Danmark.

Derfor var det naturligt for mig at søge i udlandet efter et godt tilbud. Jeg har tidligere købt varer i udlandet, men ikke så stor en ting, som en autostol.

Fandt hjemmesiden via en anden hjemmeside om autostole og til min overraskelse, var stolen godt 1100 kr. billigere end vejledende pris herhjemme. Derudover fandt jeg siden, da de havde sommerudsalg, så jeg kunne spare yderligere 300 kr.

Jeg havde forinden været i en fysisk butik for at afprøve stolen, så jeg vidste, den passede.

Jeg bestilte stolen og fik en ordrebekræftelse med det samme. Stolen skulle jeg have modtaget om mandagen, men det var fragtfirmaet ikke enig i (iøvrigt en helt anden anmeldelse). Da jeg bestilte en onsdag, var leveringstiden 2 dage længere på grund af weekenden, men det er stadig fin, hurtig levering på en vare, som efter min mening ikke er et impulskøb, der skal bruges med det samme alligevel.

Desværre modtog jeg en anden stol end den, jeg havde bestilt. Skrev en mail til firmaet med det samme og efter et par timer, svarede de tilbage med stor beklagelse.

Jeg kunne vælge at få pengene tilbage eller få den bestilte stol tilsendt. Jeg valgte stolen og efter kun 4 dage var den her. Den forkerte stol blev samtidig afhentet af et fragtfirma, så jeg har ikke haft nogen bekymringer vedrørende returnering overhovedet.

Til orientering kan jeg sige, at korrespondancen var på engelsk, så man bør kunne lidt engelsk i tilfælde af reklamationer med mere. Derudover så er fragtprisen til den høje side, godt 300 kr. men selv med fragt, var stolen stadig 3-400 kr. billigere end andre steder i udlandet. I øvrigt var der brugsanvisning med på dansk.

Meget professionelt firma, som jeg kun kan anbefale.