Seirjagt reviews

Seirjagt reviews

4.6

Rigtig god behandling

Når ret skal være ret ... så skal Seirjagt også have gode anmeldelser - købet Hunter gummistøvler hos dem og det gik hurtig og let - der gik 4 hverdagen så have jeg dem via GLS - super .... Kan kun anbefale SeirJagt.

sælger varer de ikke har...

elendig servie. sælger en vare der står på deres net de endelig har på lager igen og der er kun 1-2 dags levering.... jeg bestiller. efter 14dage henvender jeg mig(meget svært at komme igennem!du får telefonsvarer og bliver efter nogen tid afbrudt) og får så afvide at jeg har varen inden for 4dage.... nu er der gået en måned og stadig ingen pakke. har nu anulleret købet. jeg skulle bruge den til en fødselsdagsgave som min stakkels søster jo så ikke kunne få på dagen. Køb aldrig hos dem

dårlig dårlig oplevelse

jeg købte et par sorell støvler dec 2011 havde dem på i 5 min og de lavede et "hul" på mit ben bagtil ... jeg kontaktede seir og de bad mig om at sende dem retur ( for min regning 61,-) nu siger de at der ikke er noget galt og jeg selv skal betale for at få dem retur !!! der mangler en plastic menbran ved overgangen i støvlen 2 mm der stikker ud ug gnaver i benet dette er de åbenbart fuldstændig ligegade med.. kan vil ikke give et par andre eller sætte mine penge ind igen ! og nu er de væk fra deres hjemmeside. jeg vil blive ved med at kæmpe om så jeg skal gå videre med det. TOTAL DÅRLIG OPLEVELSE

Køb aldrig aldrig noget i denne butik

...De snyder dig og hæver dine penge alligevel selvom de slet ikke har varen hjemme. Brian Seir betaler heller ikke pengene tilbage selv om han lover det. 1145 kr tillod han sig at hæve fra min konto over julen. Idiot!
Jeg har måtte lave en indsigelse i min bank for at få mine penge tilbage.

Godt der findes denne site (trust pilot) så man kan gøre andre opmærksomme på at de skal holde sig langt væk fra seirjagt.dk. Ikke engang gode tilbud skal man hoppe på!!! Der findes heldigvis andre helt pålidelige netbutikker med gode tilbud.

Virkelig dårlig service og overholder ikke reglerne

Jeg bestilte d. 10. januar en cykeltracker til 1695 kr. De trak pengene allerende d. 11. januar UDEN at varen overhovedet var på lager hos dem eller afsendt. Efter reglerne må pengene først trækkes når vareren er afsendt. Efter en uge rykkede jeg for varen og fik det svar, at den var afsendt fra deres leverandør for over en uge siden så den kunne være der når som helst. Nu her d. 27. januar har jeg stadig ikke set skyggen af produktet eller hørt yderligere fra dem.

Elendig shop

Købte et regnslag for en måned siden. Har rykket men der er ikke sket en "bønne". Ejerne af denne shop har ikke styr på hvad der er
"op" eller "ned", ja;- faktisk har de ikke styr på en s.... Mit bedste råd: HOLD JER VÆK !!!. mvh. /c

God og effektiv leveringsløsning

Bestilte ligeledes et par gummistøvler, og kunne hente dem i en kiosk i nærområdet et par dage efter bestillingen, - Genial løsning.

Dårlig service på alle tænkelige måder

Jeg bestilte et par gummistøvler hos SeirJagt den 22.09.2011. Hører ikke rigtig fra dem og kontakter dem. Får et svar fra Charlotte Seir Luplau, hvor der står at de er i restordre og de har haft sygdom. Jeg vælger derfor at svare på den mail med at jeg gerne vil annulere min bestilling. Svaret fra Charlotte fik jeg den 06.10.2011 - den 09.10.2011 annulerede jeg bestillingen.

Den 12.10.2011 modtager jeg en mail med tracking nummer og at den er fremme hos den lokale GSL PakkeShop. Skriver på dagen at jeg ikke ønskede støvlerne alligevel og hun svarer:

"Jeg har ikke modtaget den mail, ellers havde jeg ikke sendt varen i dag.

De er hentet af GLS for ca. en time siden.

Hvis du ikke vil have dem, lader du være med at afhente dem, så kommer de automatisk retur til os.

Beklager meget at de er kommet af sted alligevel.

Charlotte Seir"

Sender hende derfor en kopi af den sendte mail og får følgende svar:

"Ja den er svær at komme udenom. Det går vist lidt for stærkt til tider:o)
Lader du pakken ligge i shoppen så?

Charlotte"

Siden har jeg skrevet en del gange. Så sent som i dag ringede jeg og kunne ikke kommet igennem.

Næste skridt må jo være det kedelige arbejde......

Enorm dårlig service!!

Bestilte et par Hunter gummistøvler mandag d. 5/12-11. I følge hjemmesiden var varen på lager, og den forventede leveringstid 2 dage. Da jeg efter flere dage ingenting hører kontakter jeg firmaet, og bliver lovet at de kommer på lager igen dagen efter og vil blive sendt til mig. Derefter går der igen flere dage, hvor jeg intet hører. Kontakter igen Seir, der igen lover at de vil blive sendt dagen efter. Dette sker aldrig, men til gengæld trækker de pengene fra min konto. Da jeg igen kontakter dem, kan de ikke de det store problem i at de har trukket penge for en vare, de ikke engang har på lager. Manden påstår nærmest at dette ikke kan ske. Men han lover endnu engang, at varen kommer hjem dagen efter. Dette sker ikke, og jeg skriver til dem, at de skal annullere min ordre og overføre pengene til mig, og ellers vil jeg anmelde dem til Forbrugerrådet. Et par dage efter får jeg et surt svar om at pengene er tilbageført, og at de jo kun er mennesker. Synes de burde skamme sig, og jeg kan kun opfordre andre til ikke at handle på denne hjemmeside.

ikke god service

Bestiller et par Hunter gummistøvler i julegave til min datter - efter 3 dage får jeg besked om de bliver sendt dagen efter - fint nok tænker jeg - men ingen ting sker. Efter en uge får jeg besked om, at de ikke er på lager alligevel og ordren kan annulleres - 5 dage før jul - det er bare ikke god service. Sorry men sådan kan man ikke drive en webshop i 2011 - der er mange andre som ved hvordan dette skal gøres - så der kommer jeg ikke igen!

Ingen problemer...

Bestilte Hunter gummistøvler som jeg modtog 3 dage efter.
Hurtigt og effektivt som forventet og som nethandel skal være.

Defekte løbesko efter godt 4 mdr.

Jeg fik leveret et par Asics Gel Kayano (pris 899,-) i slutningen af maj 2011. I starten af oktober opdager jeg at stoffet på indersiden af hælen er i stykker på begge sko! Jeg er en meget moderat løber ( 5-8 km hver anden dag) og har aldrig oplevet noget lignende på de efterhånden ret mange løbesko jeg har haft. Jeg reklamerede selvfølgelig med det samme. Man afviste reklamationen med, at skoene nok var ved at være "godt udtjente". Sagen ER nu indbragt for forbrugerklagenævnet (i dag)

Effektivt

Bestilte et gamin 610 forrunner det ankom med posten 2 dage senere hurtigt og effektivt

Morten Gøth

super betjening

jeg havde bestilt hunter støvler og strømper, jeg fik en super god vejledning.
Hurtig levering, super god service
Malene

Gode priser og hurtig levering

Fantastisk

Hej Jeg skulle bruge en Lace i Aubergine, denne model var ikke til at opdrive i Danmark. Havde før købt hos Seirjagt, så jeg ringede til dem, og de skaffede støvlen hjem på 5 dage.

Megt Glad .-)

Hilsen Anne

Der manglede kun en beskeden vejledning

Bestilte en postmelder og batterier. Der manglede en vejledning til isætning af batterierne, men med et par forsøg fandt jeg ud af hvilken vej de skulle vende for at postmelderen virkede

Reklamerer med priser de ikke kan holde

Den 9.6.2011 bestilte jeg et sæt høreværn til 595,00 ink. moms. Prisen er et godt stykke under, hvad man ellers kan finde de samme høreværn til, alle andre steder.

Den 16.6.2001 - altså 7 dage efter - fik jeg en e-mail med opfordring til at lave anmeldelse her på Trustpilot, hvilket jeg fandt ret besynderligt, da jeg endnu ikke have fået mine høreværn.

Samme dag rykkede jeg forretningen og fik følgende svar:

"Der har været lidt leverandør ændringer fra vores side af, så derfor den forlængede vente tid. Jeg kan se at de er afsendt fra vores leverandør og skulle komme i næste uge, måske i starten af ugen. Det er mit bedste bud."

Dagen efter - altså den 17.6.2011 - fik jeg e-mail med følgende ordlyd:

"Vi kan desværre ikke levere din ordre, købet er annulleret og pengene er returneret til din konto."

KONKLUSION

Seirjagt.dk reklamerer med priser, som de ikke kan holde når det kommer til stykket.

Sejrjagt.dk lyver! - hvordan kan man den ene dag skrive at varen er afsendt fra leverandøren, og den næste dag skrive at man ikke kan levere alligevel?

Mit råd er at holde sig langt væk fra denne forretning.

Fejlfrit og hurtigt.

Jeg bestilte mandag aften, og kunne hente mine sko onsdag. Ingen problemer - Ingen overraskelser.

Rigtig øv...!

Bestilte et par løbesko, og pengene blev trukket på min konto tre dage efter, men skoene kom aldrig, efter 17 dage brokkede jeg mig så meget at jeg fik pengene tilbage. Der var ingen informationen undervejs, så det er helt sikke ikke et sted jeg vil handle igen......
seirjagt.dk

Reply from seirjagt.dk

Hej Allan

Vi sælger slet ikke løbesko og kun Erotisk Sexlegetøj så tror ikke det er ved os du har shoppet? :)

De bedste hilsner

Tonny