Sejlerbutikken reviews

Sejlerbutikken reviews

7.2

God og hurtig levering.

Bestilte en håndholdt VHF og en redningsvest til den laveste pris jeg kunne finde i DK,og fik det næsten leveret fra dag til dag..
Kan kun anbefale at handle der..

burde ikke drive internet virksomhed

Købte en trøje med fejl, kontaktet sejlerbutikken på mail. 4 uger efter, har jeg opgivet firmaet.
sejlerbutikken.dk

Reply from sejlerbutikken.dk

Jens Grøftehauge

Dine ord her på siden er i vores optik meget stærkt overdrevne. Vi modtog nogle fotos fra dig i første omgang, og vi forsøgte at bruge dette materiale som dokumentation overfor producenten af den omhandlende trøje af mærket SEBAGO. Vi har gennem forløbet givet dig respons på hvor sagen stod og vi har til sidst, da vi også mistede tålmodigheden med producenten fremsendt den følgende mail som du så ikke har svaret på. Heri fremgår det at du blot skulle returnere trøjen og oplyse os om et kontonummer hvortil vi kan betale dig dine penge retur. Det har du ikke svaret på.
Vi forsøger efter bedste evne at drive en solid og ærlig netbutik hvor vores kunder føler sig trygge. Du antyder at dette ikke er din opfattelse, og det beklager vi, men vi føler at vi har gjort hvad der kan gøres i sådan et tilfælde som dit.

Jens Engqvist
her er vores mail til dig
Hej Jens
Jeg har været på ferie men er inde i denne sag, vi har haft ringet til vores leverandør i DK intet svar mailet ham intet svar, i går blev der igen afsendt mail til Sebago Sverige har ikke fået
Svar tilbage endnu. Forstår helt klart hvis din tålmodighed er opbrugt. Men jeg/vi prøver at finde en løsning.
Du må sende trøje retur og give mig dine bank oplysninger så skal jeg sørge for dine penge kommer retur til dig.
God dag
Bettina