Tdcmobil reviews

Tdcmobil reviews

Very low
2.9

Den dårligste service!!!

Bestiller en Iphone 4S den 16. marts 2014. Ringer til TDC's kundeservice den 17. marts 2014, da jeg opdager, at der er en fejl i den email-kvitering, jeg har modtaget i forbindelse med bestillingen den 16. marts. Af en eller anden grund, er det midlertidige nummer, som vi skal have indtil vores nuværende nummer hos Fullrate er overført, kommet ind som nuværende nummer til trods for at jeg har skrevet korrekt simkortnr. og nuværende telefonnummer. TDC*s kundeservicemedarbejder retter fejlen, og garantere, at jeg får telefonen senest fredag.

Onsdag den 19. marts hæver TDC 999 kr på mit kort, hvilket jo i min optik kun kan betyde, at så modtager vi snarest telefonen., da webbutikker jo ikke må trække pengene før varen sendes.

Mandag den 24. marts har vi stadig ikke modtaget telefonen, og jeg kontakter TDC's kundeservice, som kan konstatere, at der er sket en fejl. Det kunne jeg så kun give ham ret i! Han annulere så den første ordre, og lover mig, at de 999 kr. vil blive ført tilbage på min konto samme dag. Han vil så sende telefonen til posthuset, da det er det hurtigste for mig. Bliver ikke oplyst om, at der vil blive lagt 85 kr. oveni telefonens pris, da den er sendt som postopkrævning.

Tirsdag modtager jeg en blanket fra Post Danmark, at jeg kan hente en pakke i en døgnpost om onsdagen, hvilket undrer mig en del, da jeg jo så ikke kan betale for telefonen!

Onsdag tager jeg tidligt fri fra arbejde, så jeg kan hente den længe ventede telefon til min datter. Skuffelsen er dog stor, da pakken ikke er i døgnboksen! Kører til det posthus, som vi normalt for leveret pakker til. De har ikke pakken og kan ikke hjælpe. Da jeg kommer hjem finder jeg så et brev i postkassen fra Post Danmark, at jeg kan hente en pakke i postbutikken på postopkrævning 999 kr. + 85 kr. i gebyr. Kører så tilbage til samme postbutik alt imens jeg ringer til TDC's kundeservice, da jeg nægter at betale 85 kr, for noget jeg ikke er blevet oplyst om!! Er noget oprevet, og får absolut ingen hjælp kundesonsulenten, som siger, at jeg absolut ikke kan få refunderet i 85 kr., men at han da kan slette oprettelsesgebyret på 49 kr. Jeg er aldrig blevet oplyst noget om et oprettelsesgebyr på 49 kr.-, hvilket også fremgår af mindsteprisen, der er oplyst i den emailkvitering, jeg modtog den 16. marts, så det er jeg naturligvis ikke tilfreds med.
Jeg betaler de 1084 kr. i postbutikken og får en kuvert med et simkort! Aldrig i mit liv, har jeg da hørt om noget så latterligt, at man sender et simkort pr. efterkrav og til en pris på 1084 kr!

Torsdag formiddag ringer jeg til TDC's kundeservice, da jeg jo mener, at det er fuldstændig urimeligt, at jeg har betalt 1084 kr. for et simkort! Endelig kommer jeg igennem til en kompetent medarbejder i TDC. Hun er meget forstående, og forsikrer mig om, at jeg selvfølgelig får refunderet de 1084 kr., da jeg selvfølgelig ikke skal betale for et simkort!

Torsdag klokken 12 kan jeg se på track and trace, at der ligger en pakke til mig fra TDC på Svenstrup Postbutik pr. efterkrav! Jeg tager endnu engang tidligere fri fra arbejde for at hente den længe ventede telefon. I postbutikken vil de ikke udlevere pakken, da de selvfølgelig skal have betaling. Hun siger dog, at hun kan udlevere pakken, hvis TDC's kundeservice sendte en fax, hvori der stod skrevet, at hun måtte udlevere telefonen! Ringer til jeres kundeservice igen, men de kan ikke hjælpe, men henviser mig til en fysisk butik. Kører til Aalborg Storcenter, hvor der er en TDC-butik. De kan dog ikke hjælpe...IGEN INGEN TELEFON!!

Fredag er der så et brev i postkassen med et brev fra Post Danmark med et girokort fra TDC på 1169 kr. Søreme om jeg så ikke skal betale to gange gebyrer udover telefonens pris!!! Kører til postbutikken, betaler 1169 kr. (kvittering vedlagt) og får endelig udleveret en telefon! Kører hjem og sætter simkortet i, men det virker selvfølgelig ikke!!!! Endelig har vi en telefon, men så har vi ikke et simkort der dur!!!

Søndag kører jeg igen i TDC-butikken som heldigvis er behjælpelige med et simkort der dur, og to uger efter telefonen er bestilt, har vores datter nu en telefon, hun kan bruge!!! Den har så kostet os 3152 kr.!!!!

blandet følelser

jeg købte min iPhone 5 ved TDC tilbage i 2012 hvor til jeg købte en to års forsikring. jeg indleverede min telefon i butikken for over to uger siden hvor de sagde de ville sende den afsted samme dag. jeg kunne hverken får en adapter til mit sim-kort eller en låne telefon, hvilket jeg synes er dårlig service når jeg har købt en forsikring til over 2000.. over en uge efter får jeg en besked for telecare om de har modtaget min telefon til service og to dage efter for jeg at vide de sender en pakke til mig med en ny telefon pr. dags dato. min telefon bliver stjålet da den ligge på posthuset her i weekenden og da jeg kontakter TDC ville de ikke gøre noget ved det, da de siger det er PostDanmark som skal give mig en ny telefon. derefter snakker jeg frem og tilbage med telecare og PostDanmark og får sat en postsag i gang, derefter snakker jeg med Forbrugerstyrelsen, som fortæller mig at alt det arbejde jeg selv har siddet og lavet faktisk er TDC's job! jeg synes virkelig det er dårlig service at de ikke vil have noget med sagen at gøre, da det ifølge købeloven er dem som skal give mig en ny telefon.. jeg venter pt på at postsagen bliver ført til ende så jeg kan få min telefon igen. det er sidste gang jeg frivilligt handler med TDC!

elendig service

Efter at min kæreste havde købt en iphone5 om fredagen, fandt vi den følgende mandag desværre at den var defekt (2 dage).TDC brugte derefter 3 uger inden de leverede en erstatning. Dette var imidlertid en brugt telefon. Så vi har nu brugt henved 5 tusind kr på at få en brugt telefon fra TDC. Mage til elendig service skal man øve sig hårdt på at levere. Specielt når man ved at Apple umiddelbart leverer en ny telefon ved fejl i mobilen og ikke selv reparerer, synes det helt grotesk at TDC leverer os en brugt telefon. Og ekspedienten siger bare: beklager at vi ikke kan hjælpe,det er firmaets politik.

Dyrt & Dårligt

sidder og venter på service har ventet i 19.minutter ud af 29.minutter skal høre hvornår min søn kan komme ud af hans arbedement hos dem er sku ikke i orden at vente 30.minutter på at komme i kontakt med dem.

Problemer på flere fronter

Jeg købte en Samsung Galaxy S4 Mini (GT-i9195 for de nørdede), hos TDC i Elgiganten på Nørrebro. De havde et godt tilbud, jeg ikke kunne sige nej til - men det burde jeg måske have gjort.

(Jeg havde Telia før jeg skiftede, og brugte Telia på mobilen til TDC havde skiftet mit nummer)

1. Mobilen har dårlig dækning, selv på Frb. hvor jeg bor, og derfor færdes dagligt. Går jeg nogle trin ned til en Metrostation, forsvinder forbindelsen helt - hvor bl.a. Telia fungerer uden problemer.
Selv når Metroen er over jorden, forsvinder signalet. Det samme i S-tog og til tider i bussen også.

2. Der har været rod i betalingerne helt fra starten af. På trods af at jeg kører det over automatisk betaling, mener TDC til tider ikke, at regningen er betalt - med trusler om rykkere og spærringer til følge.

Selv efter flere samtaler med support, er problemet ikke løst.

- Så når min bindingsperiode ophører, skifter jeg til Telia igen. Mest fordi dækningen ikke er til at holde ud.

Mobilgigant i frit fald - patetisk dårlige service og meget dårligt produkt.

Haft TDC siden midt 90'erne og hvad der startede godt, er blevet et af de ringeste produkter på markedet. Dårlig service, kan ikke kontaktes, pr. tlf, email, men kun via en online formular der besvares efter flere dage. Dårlig dækning og meget ustabilt net. Mange samtaler afbrydes eller går ikke igennem. De "loyale" kunder straffes med meget dyre abonnementer, og må nøjes med gammel teknologi.
Så efter mere end 20 år er det definitivt slut med TDC herfra, både privat og erhverv.

Dårlig dækning

Og de gør den med vilje dårligere. De drejede for et par år siden antennen så motorvejen var dækket bedre mellem Korsør og Slagelse. Det resulterer så i at vi kan knap bruge TDC. Men hey hvad betyder et bolig/Sommerhus område hvor der om sommeren bor 1100 og 200 fastboende mennesker når bare de kan tilbyde en bedre dækning på et par km's motorvejs strækning!
Men Telenor har da heldigvis en mast stående nærmest i vores baghave som nu er sammenlagt med Telia. Så vi kan jo heldigvis skifte, hvilke min kæreste nu har gjort.

katastrofe

Dyrt!
Forvirrende, umulig hjemmeside!
Umulig at komme i kontakt med!
Dårlig service!
Kan overhovedet ikke anbefales

Skrammel!

Flyttede mobil Fra Telia til TDC. KÆMPE fejltagelse. Før dækkede den 100% her på adressen, nu er der nærmest ingen dækning hvor vi bor. Skal låne min datters telefon (hun har hos en anden udbyder), når jeg skal tale i længere tid, da den ryger ud hver 5. minut og sommetider kan den slet ikke gå gennem.. OMG… Hvordan? TDC? hvad sker der… Opgiver at ringe til kundeservice, da der er MINDST 20 minutters ventetid og OPEFTER… Skørt skørt… Skal snarest have fundet anden løsning ihvertfald…
Derudover har jeg lige fået en regning på 1210 kr. hvilket burde være umuligt i dagens danmark.

En stjerne er for meget. De skal have MINUS 100.

FØJ hvor ulækker en måde i sælger jeres ting på. Uden tvivl noget der skal kigges nærmere på ASAP.

Jeg vil anbefale alle jer andre "ofre", at vi gør noget ved sagen NU! I er velkommen til at skrive til mig, så vi kan sætte noget handling bag dette fup og svindel.

200 kroner?

200 kroner for: 50 GB data, 100 timers tale, fri SMS & MMS & TDC play?
Alt for billigt i mine øjne.
Men rigtig rigtig fedt!

Hvad sker der for de folk som ikke fatter det -.-?

Dyrt mobil abonnement.

Jeg har lige hjulpet min far med at få styr på hans abonnement, da de flere gange har hjulpet ham i den helt forkerte retning. Min har er ordblind og har ikke så meget styr på sit mobil telefoni. Han brugte ca 6 timer og i tæt data, og meget list sms. Men han havde det største abonnement, I ringede aldrig til ham, jeg fik via en fuldmagt bestilt et dobbelt Sim, som var med i hans daværende abonnement, men da Sim kom med posten og min far gik op i jeres Frederikshavn afdeling, sagde en flabet pige at det kunne han ikke bruge, og over solgte ham, med et dyrt mbb abonnement, som han jo havde gratis via hans i forvejen for dyrt mobil abonnement. Ny flytte han efter 18 år som kunde, og kommer aldrig tilbage.

Overførsel af mobilnr under al kritik!

Jeg skulle have overført mit nr til tdc i torsdags. Jeg satte mit sim-kort fra tdc i telefonen, men intet signal. Jeg ringede til tdc for at høre hvordan det så ud, om jeg skulle gøre mere, eller om mit nr ville blive overført i løbet af dagen, som lovet. Jeg fik af vide at de havde lidt forsinkelser på bla. nr skiftning, men at det skulle komme i løbet af dagen. Fredag var det stadig ikke overført og jeg ringer derfor igen til tdc, hvor jeg får af vide at hele deres system har været nede i tirsdags og der derfor stadig er forsinkelser men de arbejder på det og han ikke gøre noget eller sige noget om hvornår mit nr vil blive overført, forhåbentlig inden weekenden får jeg af vide. Nu er det søndag og mit nr er stadig ikke overført og jeg synes det er pisse irriterende for at være ærlig. Jeg synes også at det er mega dårlig service af tdc, hvis de VED at deres systemer har været nede i tirsdags og at de er så langt bagud at det nok ikke vil blive overført inden weekenden, at de ikke tilbyder en ekstra service, som evt. kunne have været at sende et taletidskort på 50kr til mig, til weekenden på deres regning. Min mobil er en vigtig kontakt til mine venner og familie, da jeg bor på landet og er uden bil. Jeg har haft en masse aftaler i weekenden, bla. en veninde der har født, men ingen har kunne komme i kontakt med mig eller omvendt og det synes jeg bare er super irriterende og rigtig rigtig dårlig tillidsbrud for en ny kunde hos et selskab. Det får da mig til at sidde med en følelse af, ok vil denne dårlige service fortsætte og vil jeg opleve flere problemer med tdc i fremtiden? Det er super irriterende at starte ud på den her måde og jeg føler mig lidt fanget, men jeg kan jo ingenting gøre da mit nr jo pt ikke eksisterer!!

Undgår behændigt at informere kunderne om hvad man betaler for

TDC er dybt uprofessionelle! Min kone modtager 2. rykker på et beløb og inkassovarsel på andet beløb, hvor der ikke er beskrevet hvad det dækker. Ingen specificering overhovedet. - Er der noget at sige til, at hun kom op i det røde felt!
Hun indrømmer at have betalt for sent og det koster som bekendt 100 kr, OK, men det mindste man kan forlange er, at TDC fortæller hvad det dækker over.

Den ene stjerne dækker over, at de trods alt efter 12 minutters ventetid tog telefonen...

Nå, men nu er vi også færdige med TDC og har rykket alle 6 abonnementer over i andre selskaber.

I strid med god markedsføring.

Jeg har dags dato modtaget en mail fra TDC, hvori der står, at abonnement med mobilnummer xx xx xx xx er blevet lukket, da det har været inaktivt i 180 dage, og at der snarest vil blive sendt en opkrævning . Et abonnement, som jeg ikke har brugt siden 2009. Troede faktisk, at det var blevet lukket, da jeg skiftede til Callme. Men det skulle vise sig, da jeg ringede til TDC ikke at være tilfældet. Jeg fik at vide, at jeg i sin tid i vilkårene havde accepteret, at det kostede 10 kr pr måned. Det ville sige, at jeg nu skyldte langt over 300 kr ved TDC. Jeg har ALDRIG siden jeg ophørte med at bruge det nummer hørt noget fra TDC, men i dag får jeg så det, som TDC kalder en service.... At vide, at jeg ikke har brugt nummeret i 180 dage. Jeg spørger, hvorfor jeg først får den mail nu. TDC svarer, at det er en ny service. Jeg spørger, hvorfor jeg aldrig har modtaget en faktura i de 4 år. Det kan jeg ikke få et ordentligt svar på. Står I og skal tegne et abonnement, så er mit råd, at finde et andet selskab end TDC. I får ikke andet en problemer ud af det. Jeg er gået til forbrugerombudsmanden med sagen, da jeg virkelig synes jeg har været i god tro om, at det gamle mobilnummer VAR lukket. Og, jeg ikke synes TDCs metoder er i overensstemmelse med god markedsføringsskik.

Super god kundeservice, altid glade medarbejdere

Modsat de fleste her har jeg faktisk ingen problemer med TDC. De er måske lidt dyrere end de andre men jeg får altså en bedre og mere dybdegående service ved TDC end jeg nogensinde har fået alle andre steder. Har aldrig problemer med min telefon og de få dækningsproblemer jeg har, ja dem har jeg også set findes hos de andre leverandører så er ikke noget man kan klandre TDC for.

Desuden fik jeg en super god hjælp for nogle dage siden. Jeg havde 2 mobilbredbåndsabbonnementer som jeg ville opsige og så have flere simkort til samme konto sådan at min tablet og mit MiFi kunne dele det data jeg havde på mit mobilabbonnement.

Og sjovt nok var TDC den eneste der kunne og ville gøre det, ud af de 3 udbydere jeg ville bruge. Så jeg har kun gode erfaringer og ros tilovers for TDC :)

Tdc har ikke styr på noget som helst.

Tdc burde investerer i et meget mere pålidelig regnskabsprogram der er ikke styr på noget som helst de laver uoverskuelige fakturaer, deres priser stemmer ikke og har man Max saldo skal man ikke stole på det virker de har også dårlig dækning, de ignorere kunderne bare kig her de gider ikke engang at kommentere de dårlige oplevelser kunderne har her, har nu skiftet til super godt og billigt selskab med super god kundeservice nemlig oister

TDC kundeservice : uacceptabel oplevelse med urimelig behandling

Jeg kommer til at tænke på "neverending story" når jeg hører om mine forældres kamp med TDC.
Jeg forstår godt at det er proceduren at man efterfølgende bliver ringet op vedr. TDC´s kundeservice, når man har talt i telefon med en af Jeres medarbejdere. I har virkeligt et problem, endda et stort et af slagsen.
Mine forældres sag starter i april sidste år hvor de opsiger deres fastnet abbonnement. Det eneste de beholder hos TDC er deres mobile bredbånd, men TDC kan ikke finde ud af det. De bliver ved med at sende regninger, og rykkere, og pludselig har mine forældre også 2 kontonumre. De har gentagne gange ringet for at høre hvad de 2 kontoer dækkede, uden at nogen har kunnet give dem et svar.
Endelig en dag har TDC fundet ud af hvad der er gået galt, de vil undersøge hvor meget der er blevet betalt for meget, og ringe tilbage samme eftermiddag. Mine forældre sidder klar ved telefonen, men TDC ringer aldrig.
Ugen efter havde mine forældre samlet kræfter til endnu en gang at ringe til TDC. Min mor får at vide, at hun selv skal finde ud af hvor meget de har til gode, og "damen" fra kundeservice vil ringe tilbage nøjagtig 1 time efter - men det sker så heller ikke.
Endelig d. 29. januar får de tilbagebetalt næsten 950 kr. (efter også lige at være blevet sendt i TDC´s fysiske butik hvor medarbejderen ringede op til en anden medarbejder, som min far selv skulle tale med). Mine forældre var lykkelige, endelig var det hele gået i orden - troede de ! Så let skulle det dog ikke gå, for i lørdags modtag de 1 regning på 347,43, og trusler om at blive sendt til inkasso.
Jeg syntes hele sagen er så pinlig. Det kan godt være, at I mener at de skylder Jer penge, men så må I da i det mindste kunne give en forklaring. Det er jo også utallige gange at jeres kundeservice (eller mangel på samme) har svigtet.

superhamrende dyrt mobilabonnement

I forbindelse med jobskift skulle mit nuværende arbejdsnummer flyttes til privatnummer. Der blev udfyldt skemaer op og ned fra TDC - jeg bad om et af de mindre dyre pakker - men nej da - jeg blev flyttet til et abonnnement, hvor der betales efter forbrug pr. dag. Jeg orkede ikke at brokke mig (de er nu nummer 56 i køen og ventetiden er en halv time). Jeg skiftede herefter abonnement til Bibob. Det tog en måned+ at skifte abonnement blive frigjort fra TDC. Jeg har nu modtaget en regning, der er ca. 4x størrelsen på mit Bibob abn. SUK -1300 kr for havlanden måned - 9 timers taleforbrug, ca. 100 sms samt 1Gb dataforbrug. Jo tak - TDC's CEO udtalte at han ville melde sig ud af priskrigen - det har han gjort - han glemte at fortælle, at kunderne med deres fulde sansers brug også melder sig ud af guldtårnet.

Til sidst var der ingen rådgivning tilbudt i forbindelse med skift - en hjemmeside og et flyttedokument er alt hvad der tilbydes.

Opkrævning til ikke abonnent!

Siden april har jeg modtaget rykkerbreve for en imaginær telefon!
Jeg gik fra TDC for ca 5 år siden, men primo 2012 vågnede noget op og jeg har modtaget brev på brev med opkrævninger! Jeg har besvaret alle henvendelser med brev og på TDC hjemmeside. Ingen henvendelser er besvaret , hvilket jeg syntes er særdeles arrogant.
Jeg har dog i det lange sagsforløb været telefonisk kontaktet en gang og blev meddelt , at sagen lignede et flop og at den var frafaldet.
Dags dato , 12 okt 2012 har jeg igen modtaget regning på denne imaginære telefon , nu er den åbnet igen for 200 kr i åbnings gebyr og regningen steget til 449 kr, det er jo alt sammen "dummebøde" for jeg har jo ikke nummeret og kan ikke åbne noget jeg ikke har!!! Jeg er undervejs blevet truet med inkasso , lukning af telefon m.v.men det med at true med at lukke en telefon som ikke eksisterer er jo lidt robotagtigt.(fortsættes)
Dags dato 17 oktober 2012 modtog jeg endelig et svar fra TDC via deres elektroniske hjemme side . Sagen frafaldes og jeg bliver" krediteret " 449 kr , da jeg ikke er regnskabskyndig forstår jeg jo ikke hvad dette kan medføre ! Jeg håber sagen nu er ryddet af vejen, men gemmer svar fra TDC , så er jeg klar, hvis nu sagen skulle gå til inkasso en gang til . Jeg skrev også breve til to adresser, som var angivet på TDC regningerne , som "info" til forbrugerombudsmanden , måske var det derfor jeg endelig fik et svar !
Jeg har en fæl mistanke om , at denne "mafiaagtige" opkrævningsmetode , hvor man blot stadig kræver ind, uden at svare kunden, har kastet lidt penge af til TDC, man kan jo blive usikker og blot betale disse små beløb af skræk for at komme i "Ribers"! Så måske er de manglende besvarelse gustent overlæg !!!

Is Tdcmobil your company?

Tdcmobil Details

Bredbånd, tv, telefoni og mobil - aktuelle tilbud og onlinerabat. Vælg mellem flere forskellige løsninger, der passer dine behov.

Visit Tdcmobil