sendentanke.dk reviews

sendentanke.dk reviews

9.1

Kom forkert igang med at indløse mit gavebevis, og troede pengene var tabte, men et enkelt kontakt til Sendentanke, og jeg var kørende igen
sendentanke.dk

Reply from sendentanke.dk

Tak for stjernerne og de fine ord. Sætter vi stor pris på.
Mvh Rune

Meget ULOGISK hjemmeside

Meget brugerUvenligt desværre!
sendentanke.dk

Reply from sendentanke.dk

Hej Lotte,

Tak for din anmeldelse. Vi hjalp dig med det samme, så håber du har været glad for supporten og er glad for gavekortet du har modtaget.

Mvh Rune, sendentanke.dk

Super fint med mobil gavekort

Det er simpelthen smart man kan sende en rose til ens mor i den anden ende af landet for at sige man stadig elsker hende.

Super nemt

Rigtig nem og overskuelig side.

Nemt og godt udvalg af gaver

Jeg sendte en rose med SMS til en veninde på Valentines Day. Det gik hurtigt og nemt og hun blev rigtig glad. Jeg kommer helt sikker til at bruge sendentanke.dk igen.

Positivt overrasket

Kom til at sende en gave til forkert nummer, skrev til support og fik svar med det samme. Virkeligt imponerende, det blev ordnet hurtigere end jeg kunne hente en kop kaffe.

Mange tak både for at gøre det nemt at sende gaver men også for en fantastisk support

Mads Thomsen

Super hurtigt og nemt !!

Er virkelig imponerende over meget sendentanke. Hvor mange lækre ting som er kommet på de sidste års tid !!! Ikke sidste gang jeg bruger sendentanke. Kan virkelig godt anbefaledes !!!

God kundeservice og rigtig fint koncept!

Super kundeservice. Jeg fik besvaret mine spørgsmål via online chat med det samme, og gaven blev leveret på det ønsket tidspunkt.

Fedt med gratis gavekort

Sendte et gratis gavekort til Domino's. Nemt og hurtigt - 5 stjerner herfra!

Sendentanke Gavekortet

Modtog et sendentanke gavekort fra en ven - kunne nemt indløses, og modtog få sekunder efter gavekortet til Smartguy.dk på min mobil..
Fedt koncept!

Genialt!

Sendentanke.dk er et genialt koncept!
Andre der læser det, burde selv prøve det en dag. Det er meget enkelt, og ikke mindst genialt hvis man lige står og mangler en gave en dag.

Nem og hurtigt!

Jeg har send nogle gave kort og det er super nemt. Der er en fed måde at give sine venner en gave på!

Genialt koncept

Perfekt hvis man ønsker at glæde en man holder af med en gave :-)

Nemt hurtigt pålideligt

Nemt og hurtigt at være den glade giver, og så fungerer det bare.
Kan varmt anbefales.

Nemt og lige til

Fungere perfekt! Og har reddet mig flere gange med en gave nemt og hurtigt!

Super, godt, nemt!

Nemt og lige til, bestilte et gavekort, og det blev nemt indløst. Pisse fedt koncept!!

Super koncept og service!

Virkede perfekt! Sendte en gave til min mor- og blev leveret med det samme. Efterfølgende kunne det nemt indløses i den lokale Peter Beier butik.. Jeg skrev til deres chat inden køb, og fik hurtigt fat i Rune som hjalp med de spørgsmål jeg havde.. 5 stjerner herfra!

Nemt og ligetil

Prøvede kampagnen gratis snackwich og sendte min kære mor en sandwich til hendes mobil via sendentanke.dk.

Processen var overraskende nem og få sekunder efter havde jeg en besked fra fra den gamle om, at jeg var verdens dejligste dreng.

Lækkert, nemt, overskueligt og det virker. Vil helt sikkert bruge det en anden gang.
5 fuldt fortjente stjerner

Bedste koncept nogensinde!!

Det er en genial ide, fantastisk koncept og den bedste service man kan få!! Har kun haft positive oplevelser, ligesom de glade modtagere! Det er nemt og ligetil! Endeligt noget der fungere!!
Bruger det nu og vil gøre det fremover og altid!

Kreative når vi andre skal bruge extra inspiration

Rigtig fedt og nemt at bruge når du er på farten. Lækkert til de store ting og især de små bare lige for at "Sende en tanke" til en der betyder noget :-)

sendentanke.dk Support

Om virksomheden

sendentanke.dk er den nye måde at give gavekort på. Vi gør det nemt at give og indløse gavekort, da det ligger digitalt på mobiltelefonen. Du kan både sende gratis samt betalende gavekort via mobilen. Med det digitale gavekort på mobilen kan du på få sekunder glæde en ven, din kæreste, kollega eller nogen i familien. Du finder den rigtige gave i vores TankeShop og sender derefter direkte til en mobiltelefon – sammen med en personlig hilsen fra dig. Det tager kun få sekunder før gavekortet lander på mobilen.

Visit sendentanke.dk

We live here: Hovedvagtsgade 8, 4 sal