Serie Boden reviews

Serie Boden reviews

7.7

God og Hurtig Service

Bestilte midt i sommerferien. Bestilte fredag, betalte lørdag og fik leveret mandag. Herlig hurtig og god service og rigtig pæne album. Kan anbefales.

Sådan virkelig en anbefaling vær...

Bestilte 6 stk. gamle cowboy bøger idet jeg ville nyde min næste ferie med lidt god gammel læsning :o)
Sendte en bestilling og fik hurtigt et svar om at hvis jeg indbetalte beløbet via bank ville han (lars) sende bøgerne hurtigt så jeg kunne nå at have dem til min ferie - samtidig skrev han at han håbede ikke det gjorde noget at han lige smed 10% i rabat oven i :o) jeg indbetalte det aftalte beløb og 2 dage efter lå bøgerne der ...
Så kan anbefale ham og www.serie-boden.dk - ingen snyd der ... som jeg ellers har prøvet et par gange via andre hjemmesider !! dejligt at der er nogle der stadig tager det at de sælger noget på internettet seriøst !!
Min varmeste anbefaling til www.serie-boden.dk
Vh. Michael

------------------------------

12 maj 2012
Har lige købt nogle flere bøger igen - også denne gang gik det lige så gnidningsløst som sidst - hurtigt svar , bøger kom til tiden - skønt man ikke skal være bange for at lave en bankoverførelse...... Sådan !

Is Serie Boden your company?

Serie Boden Details

Visit Serie Boden