Shady reviews

Shady reviews

4.8

Under al kritik!

Bestilte varer på shady.dk og modtog en ordrebekræftelse. Havde sendt en besked om, at jeg havde brug for varerne hurtigt - hvis det ikke kunne lade sig gøre, ville jeg gerne vide besked. Da jeg ikke hørte noget, forsøgte jeg at ringe - i flere dage - uden held. Kun en optaget-tone. Mine varer kom ikke med posten, og jeg skrev igen til virksomheden - uden svar. Til sidst sender jeg dem en mail om, at jeg gerne vil annullere købet og have mine penge retur. Så vågner de op og skriver tilbage! De undskylder sig med, at det er ferietid, og at nogle af mine varer er i restordre. Det holder bare ikke, at man kun mødes af en optaget-tone, når man henvender sig. At butikken ikke har nogen, der kan tage over i ferietid eller i det mindste informerer om det på sin hjemmeside, telefonsvarer eller får sig en postrobot med information. Helt klart min værste netshop-oplevelse nogensinde! Køb et andet sted.

Firmaet er reelt lukket!

Forsøgte at bestille to caps fra firmaet. Bestillingsprocessen forløb som den skulle og jeg fik en automatisk genereret ordrebekræftelse.

Herefter er der intet sket. Har forsøgt at kontakte firmaet via email (intet svar) + ringet til dem (konstant telefonsvarer).

Der er dog heldigvis ikke blevet trukket penge på mit Dankort - indtil videre ....

elendig service

Fik aldrig besked om at min ordre var afsendt, og modtog heller aldrig ordren efter de 1-3 hverdage som der står på hjemmesiden. Penge ud i lokummet.

Købte 2 par solbriller

Let at bestille, varen var der efter 2 dage.

Super let og BILLIG måde at få solbriller på.

Lækkert at man kan være sikker på at glassene er CE-mærkede.

Is Shady your company?

Visit Shady