Shoes365buy reviews

Shoes365buy reviews

5.4

Fup-side

Jeg bestilte et par sko fra denne scamside og fik ingen ordrersbekræftigelse eller kvittering. Ca. 20 dage efter modtog jeg en pakke fra Kina som indeholdte en skuresvamp!!! Jeg har heldigvis netop fået medhold og fået tilbagebetalt pengene fra paypal. Det kan anbefales at kontakte sin bank i disse sager. Nordea guidede mig.

FUSK HJEMMESIDE..... Kinesisk scampage

Dette er en Kinesisk Scam hjemmeside. Den ser professionel ud men hvis du køber her får du ingen vare og pengene forsvinder til konti i Kina. Det viser sig at PAYPAL kender til siden, men handler desværre stadigvæk med dem. Har læst på https://www.paypal-community.com/t5/About-Protections/Scam-from-Shoe-seller-in-China/td-p/484686/page/6 at der desværre er andre der har prøvet det samme. Så nu skal jeg se om jeg kan få mine penge tilbage...

Is Shoes365buy your company?

shoes365buy.com Details

Visit Shoes365buy