Shoesaleonline reviews

Shoesaleonline reviews

6.1

kan ikke betale sig og dårlig service

fandt et par sko på denne hjemmeside, der var halv pris af hvad de koster herhjemme, god deal tænkte jeg og bestilte. men det viste sig at skoene blev sendt fra kina, hvilket ikke fremgår af deres hjemmeside.. dvs de blev tilbageholdt i tolden og jeg måtte betale knapt 300 kr i afgift og moms, for at få dem udleveret. alt det bøvl er ikke pengene værd når man uden problemer kan gå ned i byen og købe præcis samme produkt i en fysisk butik. jeg har endda henvendt mig til deres kundeservice, men de vil ikke dække toldafgiften og momsen og bad mig bare om at sende skoene tilbage, hvilket jeg ikke kunne da jeg havde givet dem til min søster.

Is Shoesaleonline your company?

Shoesaleonline Details

Visit Shoesaleonline