Shoesandbags reviews

Shoesandbags reviews

9.4

Træt af, at vente på dine købte varer??....det kommer absolut Ikke til, at ske hos Shoesandbags.dk

Det er lige før, at man kan sige, "Køb og tage på i aften". Fantastisk hurtig levering og med mine skønne Sneakers fra Ash fik jeg et personligt håndskrevet kort, dejligt :-)
Shoesandbags.dk lever helt op til mine forventninger og jeg kigger helt sikkert forbi igen.

Rasende hurtig levering

Bestilt sneakers mandag formiddag. modtaget tirsdag formiddag, med lækre Bornholm karameller (som mine døtre snuppede) og skøn sløjfe om æsken - og ja sneakers er som jeg forventede; topbløde skindsnekers fra ASH, uhm

Helt fantastisk service

Det var en rigtig dejlig oplevelse. Meget personlig, så man følte sig som betjent i en butik. De var små overraskelser i pakken, som lyste dagen op og man glædede sig over, at der er mennesker som også værdsætter den slags og ikke kun tænker i pris og omsætning.

Superduper!

Super netbutik. Modtog hurtigt mine nye skønne sko. Fint pakker ind og hyggeligt med en lille hilsen 😄

super god service

har handlet hos dem én gang og det var rigitg godt, fik min varer hurtigt og fik en fin seddel med i pakken og slik :)) det var en dejlig oplevelse. Vil helt klart handle hos dem igen

Jeg handler helt klart her igen!

Jeg har aldrig nogensinde været så tilfreds med et firma før. Deres kundeservice er helt i top. Havde bestilt et par sko, som jeg efter 1 dag fortrød, og skrev så til kundeservice med spørgsmålet om jeg måtte fortryde mit køb, hvilket jeg fik et svar på med det samme at jeg sagtens kunne.
Efter omkring 1 time ombestemte jeg mig, og tænkte at jeg bare kunne købe dem på hjemmesiden, da mit køb jo var annulleret, men de havde endnu ikke sat den ind på siden, så de stod som udsolgt. Jeg skrev da til kundeservice og igen fik jeg et super hurtigt svar, som når man skriver med en veninde over facebook! Har aldrig nogensinde oplevet så hurtig respons fra et firma før.
Min pakke blev pakket fint ind og blev leveret dagen efter, hvor jeg fik 2 karameller fra KaramelKompagniet og en sød personlig hilsen.
Intet andet en ros herfra!

Totalt effektiv og venlig levering, af mine drøn lækre sko......

Modtog mine sko dagen efter bestillingen,lækkert indpakket med en sød hilsen-TOP prof. :o)) -Vender helt klart tilbage....

Vil bestemt handle hos shoesandbags.dk igen :)

Hurtigt levering, flot indpakning og medfølgende mine lækre støvler var et håndskrevet brev samt et par karameller. Rigtig god shopping-oplevelse :D

Nemt, hurtigt og personligt!

Jeg er meget tilfreds med Shoesandbags.dk' service! Det gik hurtigt efter, jeg havde bestilt et nyt par af mine yndlingssandaler til de blev leveret - og så er der gratis fragt, hvilket er et stort plus!
Det eneste jeg var lidt overrasket over, er at farven på sandalerne nærmere er grå end sorte, men ellers er de ganske fine, så det går nok :)
Kan klart anbefales.

Verdensklasse service

Tænk at få en lille sød hilsen med på et lille kort..Håber din gave vil skabe glæde :-)
Sådan....
Og så var varen flot pakket ind. Det kan vi mænd sku lide, lige til at give videre til konen.
Hurtig levering bestilt tirsdag aften, leveret torsdag og fragt frit

Perfekt!

Lækre varer, super hurtig levering (Bestilte om eftermiddagen, modtog pakken næste dag) og gratis fragt.
Alt i alt PERFEKT !

Hurtig levering!

Hurtig levering, og varen levede op til forventningerne. Vil gerne handle der igen.

Kan anbefale alle at handle her. Super hurtig og god service. Pakken bliver leveret pænt pakket ind og der er virkelig kræset for kunden.

Super godt!

Vareren kom super hurtigt og der var ingen problemer! Som en ekstra kundeservice, havde de skrevet et brev i hånden om at, de håbede jeg var glad for mit produkt samt en lille gave. Rigtig sød service!

Perfekt!

Bestilte online om formiddagen og næste morgen fik jeg en sms om, at varen lå i døgnboks til mig! Altså levering under et døgn. Superskønt! Vil helt klart handle der igen!

Super nemt

Nem og overskuelig hjemmeside, fra bestilling til betaling. Dernæst super hurtig levering

Super service!

God og overskuelig hjemmeside. Spørgsmål til butikken bliver besvaret prompte, ligesom varer leveres til den lovede tid. Det er ikke sidste gang jeg benytter shoesandbags.dk.

Super service!

Kun gode ting om Shoesandbags.dk herfra. hurtig levering, et personligt kort og ingen problemer med noget. Her handler jeg helt sikkert igen. :-)

Bedømmelse af forsendelse af ASH støvler

Fantastisk hurtig forsendelse, hvor kundeservice er i højsædet :)

super

varer og levering. Alt var som det skulle være :-)
mvh inge

Is Shoesandbags your company?

Shop designersko og -tasker samt accessories online. Vi giver altid gratis fragt.

Visit Shoesandbags