Shofukusushi reviews

Shofukusushi reviews

4.5

Ubehagelig og grænseoverskridende service samt gamle og gummiagtige ris

Jeg har bestilt fra Shofuku gennem Downtown. Da jeg bestilte telefonisk talte jeg med en kvinde, som jeg havde meget svært ved at forstå, da hun ikke talte dansk og meget svært engelsk. Det lykkes mig dog at bestille mit Downtown tilbud til dagen efter. Da jeg dagen efter kom for at hente bestillingen hos Shofuku, stod der 3 mandlige tjenere. Den ene spurgte, om jeg havde printet ordren ud med referencenummeret og taget denne med. Det tilkendegav jeg ikke at have gjort, men jeg havde mit referencenummer, min ordrebekræftelse på telefonen og kunne vise, at jeg havde bestilt via downtown. Samtidig havde jeg gyldigt id med, så de kunne se,at jeg var rette indehaver. Jeg blev verbalt overfaldet af de 3 mandlige tjenere, der næsten råbte og skældte, at jeg skulle have taget den udskrift med, og at jeg helt sikkert havde fået at vide, at jeg skulle tage det med, da jeg bestilte dagen før. Jeg oplyste dem, at jeg aldrig har fået dette at vide, da jeg ringede og bestilte tilbudet. Dog tilkendegav jeg, at det var en fejl fra min side, da jeg ikke havde nærlæst ordrebekræftelsen. Alligevel gav de udtryk for, at jeg ikke kunne få min mad med i en vrissende tone - yderst ubehagelig samt en grænseoverskridende attitude. Jeg synes, at det var en total overreaktion, idet der i sidste ende ikke viste sig til at være noget problem, da jeg viste dem ordrebekræftelsen via min telefon, hvilket jeg oplyste dem, jeg havde fra starten. Jeg rystede faktisk derfra af ren overraskelse og målløshed, da jeg gik, og jeg viser ALDRIG mig det sted igen. Risene var i øvrigt gamle og gummiagtige (kunne næsten ikke skilles ad og virkede til at have ligget alt for længe sammenpresset. Den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft på en restaurant/take away - det er dybt uprofessionelt - og jeg forstår nu, hvorfor stedet er sat til salg.

Aldrig oplevet noget så ringe.

I skal aldrig aldrig bestille sushi fra dette sted! Hygiejnen er ekstremt ulækker, og serviceniveauet er lavere end nogensinde opdaget, ejeren har en agressiv attitude og det er helt igennem bare en ekstremt ringe oplevelse!

Dårlig oplevelse!

Vi har betilt en deal af sushi to dage før at vi skulle kommer over og henter det. Da vi, efter 20 min ventetid, fik vores deal, var den ikke komplet: der manglede ingefær og wasabi; og sushi så slet ikke ud som det gør på billederne. Tjeneren sagde ikke noget om de manglende ting, hvis vi ikke havde checket var der var ind i posen, skulle vi tage hjemme med det ukomplete deal. Vi spurte tjeneren om de manglende dele, han var meget agressiv og sagde at der ikke var noget tilbage og at han ikke kunne gøre noget ved det. Og så spurte han om vi ville have det eller ej fordi han hadve det travlt og kunne ikke vente på vores svar. DÅRLIG SERVICE! KOMMER ALDRIG TILBAGE DEROVER!

SHOFUKU SUSHI

Jeg og en anden var inde på dette sted en tirsdag aften og hvilken oplevelse.
Dybt dybt rystende oplevelse.
Vi bestilte deres buffet til 88 kr med varme retter, sushi, frugt og kaffe. Det skulle vi aldrig have gjort.
Vi var lige kommet ind og jeg tog noget sushi. 5 stk. Hende jeg var med tog lige noget lunt og ville derefter op og tage sushi MEN MEN. Efter en halv time spurgte hun om vi skulle komme igen en anden dag fordi der var ingen sushi og det så heller ikke ud til at det var deres plan at lave noget. De skulle nemlig sørge for take away kunderne først. Hvad er det dog for en prioritering.
Nå men som om det ikke skulle være nok så nej. Deres sushi er bestemt ikke veltilberedt. De har en ung pige som laver det men hun kan da ikke lave det.
Der bliver brugt lune ris, tang som er sej som gummi, alt for meget mayonaise og ingen krydderier. FØJ for en omgang. GANSKE USPISELIGT. Nå men det måtte da så være nok men NEJ NEJ. Jeg ville afslutte med en kop kaffe og hvad måtte jeg? Vente 20 min på en kop nescaf'e. Jamen jamen hvad er det dog for noget.
Vi fortalte den stakkels tjener hvor utilfreds vi var og at det ikke var pengene værd. Et andet par forlod tidligere deres drikkevarer fordi de ikke kunne få sushi. Ingen betaling fra dem, men hvad skulle vi. VI SKULLE DÆLME BETALE FULD PRIS og kommer vi der igen? NEJ NEJ NEJ BESTEMT NEJ og anbefaler bestemt heller ikke stedet. Tværtimod, jeg vil sige til folk at de skal holde sig langt væk.
Med hensyn til at give stjerner, jeg ville bestemt ikke give dem en eneste men det skal man. Så bliver resultatet en middelkarakter ud for stedet, og det er bestemt ikke min mening. Det får samtlige dumpekarakterer som jeg overhovedet kan give.

Is Shofukusushi your company?

shofukusushi.dk Details

Visit Shofukusushi