BodyMod.dk Shop reviews

BodyMod.dk Shop reviews

9.7

Super virksomhed - altid hjælpsomme!

Bestiller altid mine piercing smykker og plugs på deres hjemmeside og de gange hvor der hat været fejl i ordren eller noget ikke har været som det skulle, så har kundeservice håndteret det til UG.

Bedste anbefalinger herfra!

Hurtigt levering og gode medarbejdere!

Som altid er varende som de skal være, ingen fejl eller mangler. :-D
Dog kan post Danmark godt være langsomme.. Så varen ikke kommer dagen efter... Men dagen efter igen.

Men som altid har de en medarbejder som vil prøve og hjælpe med at løse problemet! Men er stadig en MEGET glad kunde :-D

Hurtig levering :)

Super hurtig levering, og fine ting til en god pris ;) kan ikke være bedre.

Hurtig levering, ingen problemer overhovedet

Super hurtig levering, ingen problemer overhovedet med køb og gode produkter! Kan klart anbefales til alle der vil have stretch!

Bare iorden!

-Fri fragt ved køb over 100 kr.

-bestilte søndag og fik det dagen efter (mandag). Jeg troede ikke der var nogle på arbejde om søndagen, men der blev det altså sendt!

-Billige priser

Tilfreds :-)

Hurtig levering og fine ting

Tilfreds :) dag til dag levering, udemærkede ting til prisen..

Super, super

At handle hos BodyMod er bare super, varen kommer dagen efter man har bestil og de er søde og rare til at hjælpe over chat, selv når man stiller lidt dumme spørgsmål :)

Hurtig levering og fornuftige priser

Dag til dag levering, hvis du bestiller inden kl. 17.00, får du dine varer dagen efter. Produkterne er helt i top og de har fornuftige priser. Alt i alt en super god webshop :)

Hurtig og effektiv levering uden problemer.

Jeg modtog varen dagen efter bestilling, og til en god pris. De holder hvad de lover.

Hurtigt, billigt og god kvalitet.

Der er 3 ting som jeg bider meget mærke i, når jeg handler hos BodyMod.dk.
1. Når jeg bestiller varen, bliver varen sendt på samme dag. Derfor har jeg varen dagen efter og den kan derfor hurtigt komme i brug.
2. Det er smadder billigt og man sparer forsendelsen, hvis man bestiller ting for over 100 kr.
3. Kvaliteten var præcis som jeg regnede med. Meget god.

Dag til dag levering.

Bestilte mine varer søndag, de kom med posten mandag.
God, overskuelig hjemmeside.

Alt for fantastisk webshop!

Jeg kan super godt lide bodymod fordi, der er hurtig levering, gode priser på både produkter og for forsendelsen og desuden virker ejeren super venlig, efter jeg snakkede med ham omkring en fejlbestilling.

Hurtigt og billigt

Bodymod er billig og leverer fra dag til dag, hvis man bestiller inden et bestemt tidspunkt på døgnet. Du sparer oven i købet portoen, hvis du køber for 100 kroner eller mere. Eneste nedtur er udvalget, der mest består af basisvarer og knap så mange lækre designerting. Men skal jeg bare have en ny ring, mangler kugler eller en akrylplug, så er Bodymod mit førstevalg.

Lynhurtig levering

Det eneste der trækker ned fra en 5'er til en 4'er, er at produkterne er lidt dyre - eller er det super hele vejen i gennem!

Formidabel kundeservice!

Fedt med super hurtig levering (også i weekenden).

Bestilte lørdag, blev afsendt søndag og modtaget mandag.
Desværre var der en mangel, men jeg skrev til kundeservice der beklagede og fandt en løsning indenfor 20 min. Kunne ikke være bedre. Handler der helt sikkert igen :-)

Alt er perfekt.

Jeg har flere gange købt smykker hos Bodymod, og har ikke været skuffet endnu. Kvalitet og forsendelse er alt perfekt. Og at der er en online chat er VIRKELIGT dejligt, I må endelig ikke fjerne den.

5 Stars from Meh :)

Hurtigt og nemt

Bodymodshop er billigt og hurtigt, det kommer inden for en uge, og fragten er ikke så slem. Selvom jeg bor på Grønland er jeg meget tilfreds, især for den hurtige levering.

BodyMod.dk Shop Details

Hos BodyMod.dk Shop ønsker vi kun glade kunder.
Det gør vi ved at yde en god kundeservice, holde fragtprisen nede, sende varer ud om søndagen og konstant holde shoppen opdateret med de nyeste smykker. Generelt lytter vi meget til vores kunder - Er der noget der ikke kan findes i shoppen, kan det bestilles hjem.

Hos os finder du smykker til din piercing. Det er uanset om vi snakker om navlepiercinger, tungepiercinger eller en helt tredje. Vi sælger også smykker i form af plugs og tapers til dit stretch.

Visit BodyMod.dk Shop

Write to: info@bodymod.dk