Holmegaard reviews

Holmegaard reviews

7.6

Fik leveret pakken 40 timer efter den var bestilt, hvor der kun gik 3½ time fra bestilling til pakken var afsendt fra Holmegaard.
Jeg fik et Track and Trace-nummer.

Ingen track & trace nr..

Bestilte en dyr vare, og forventede at der kom et track & trace nr.. Men det kom der desværre ikke. Så jeg kunne jo ikke følge varen og se hvor langt den var. Og det syntes jeg er ærgeligt når det er dyre vare jeg bestiller...
Men varen kom dog frem efter lidt omveje. Da der også var taste fejl på adressen til modtager...
Så jeg vil nok overveje næste gang jeg bestiller derfra hvis der blir en næste gang..

Is Holmegaard your company?

Visit Holmegaard