Humac A/S reviews

Humac A/S reviews

6.8

Super service! :-)

Købte min nye i-phone i Humac, Hillerød og fik hjælp til opsætning med mere. Oplevede virkelig kompetent og ikke mindst humørfyldt service, og gik derfra med et stort smil på læben.

Hej Kira

Tak for din dejlige anmeldelse, den vil jeg fluks sende videre til kollegaerne i vores Hillerød afdeling. Din anmeldelse bliver de helt sikkert glade for.

De bedste påske hilsner

Perfekt betjening

Har lige afleveret min kones ipad,som er købt i USA,til rep hos Humac.
Man skulle kunne aflevere et apple produkt,ved alle apple forhandlere,når der er world widw garanti,El Giganten og Fona,magter det ikke,selv om de står på listen.
Men Humac,Bispengade i Ålborg er utrolig kompetente og vildt god betjening.

Hej Kim

Tak for den fine anmeldelse, det var godt at læse, at du fik afhjulpet din kones problem med hendes ipad og fik en god oplevelse i butikken. Jeg sender besked videre til butikspersonalet. Det bliver de glade for.

God påske

Fik aldrig min vare !

I starten af december bestilte jeg et cover til min IPhone 5S, men modtag aldrig min vare. Har været i dialog med Humac´s kundeservice, som henviser til Postdanmark. Jeg efterlyste min vare og Postdanmark har oprettet en sag ved Humac.
Hører ikke mere fra hverken Humac eller Postdanmark.
Utrolig dårlig service...

Kenneth Frederiksen

Update 15. april 16.15
Er bekendt med, at det er købers ansvar hvis en vare bortkommer i posten, men det ændrer dog ikke ved at varen ikke er modtaget. Kan garantere at der ikke er kvitteret for dén postpakke. PostDanmark vender aldrig tilbage, så måske I skulle vælge en anden distributør af jeres varer.
Korrekt at jeg har været i dialog med jer mange gange, men er der en kvote for hvornår køber blot skal give op?
Desuden har i sendt et screendump om at varen er modtaget af modtager fra PostDanmark. Jeg efterlyser en SIGNATUR, så jeg kan se om det er min nabo eller postbudet selv der har fået den op under neglene..... ?
Publikum kan læse denne dialog og kan derefter selv få deres mening.
Jeg har sagt det sidste i denne sag og gider for den sags skyld ikke beskæftige mig med det mere.

Hej Kenneth

Først og fremmest tak for din henvendelse. Vi har allerede svarede dig flere gange omkring din forsendelse. Pakken er som vi og Postdanmark jo også har leveret dokumentation på, udleveret til husstanden allerede 3 dage efter du havde bestilt den, dvs. 13 december 2013 kl 8.43. Dette har vi med vedhæftet dokumentation også svaret dig på tidligere.

Når pakken er udleveret og der er kvitteret for modtagelsen, overgår ansvaret for denne til dig. Hos Humac har vi været behjælpelige med at undersøge sagen, og har fremsendt både track and trace og dokumentationen fra Postdanmark, som du kunne benytte til yderligere efterlysning.

Jeg syntes derfor ikke at det er berettiget, at du vælger at anmelde Humac for en pakke som er fremsendt til din husstand og i følge PostDanmark udleveret, da det er et ret anliggende mellem husstanden og Postdanmark, hvem der har modtaget pakken.

Det må være muligt at dig, at få udleveret en kvittering fra Postdanmark på, hvem i husstanden som har kvitteret for modtagelsen? For god ordens skyld, så fremsender jeg mailen med oplysningerne omkring track and trace og kvittering fra Postdanmark på udlevering til din mail adresse igen.

Humac /Søren

Fremragende betjening og service!

Jeg har været i Humac Aarhus flere gange og har ikke oplevet andet end overordentlig venligt og kompetent personale.
I dag var jeg nede og få sendt min computer til reparation. Der gik ikke mere end to timer fra jeg havde forladt butikken, til jeg fik en SMS om at min computer nu var klar til afhentning. Det kan man kun kalde hurtig og god service.

Hej Ingeborg

Tak for anmeldelsen, dejligt at høre du har haft en god oplevelse med vores kollegaer i Aarhus - din anmeldelse vil jeg fluks sende videre til dem.

Humac /Søren

Til rette vedkommende med røde ører i Rep. afd. Humac Vesterbro.

Jeg købte i maj 2013 en Imac 27" og efter mindre end et år kom der støv på indersiden af skærmen.
Jeg sender den til rep. hos Humac og får og vide at det tager 6 - 8 arbejdsdage, det tog så 10 dage..
Anyway, jeg henter den og starter den op, den viser apple`s logo og så går den ellers i sort, jeg prøver flere gange og må til sidst erkende at computeren er i stykker. jeg kører ind og afleverer min Imac til ekspedienten hos Humac som tilslutter og afprøver computeren, hvilket resulterer i den samme oplevelse som jeg har haft..
Ekspedienten siger så at grundet udlevering af defekt computer fra rep. afd. så kommer min computer først i køen og vil blive færdig hurtigt.
Da jeg så efterfølgende snakker med kundeservice får jeg besked på at det vil tage min. 12 hverdage og at jeg ikke bliver prioriteret som ekspedienten ellers stillede mig i udsigt.
hvad så nu Humac, er det normalt for jer at udlevere udstyr som ikke er tjekket inden forbrugeren modtager det?
Ligger fejlen hos Humac eller mig?
og hvordan vil i gøre en utilfreds kunde tilfreds?

og ja, efter at der ingen respons har været fra humac`s side har jeg hentet min Imac og sendt den til rep. andetsteds.
Og jeg sætter ikke mine ben hos humac mere.

M.v.h.
Henrik Hagerup

Hej Henrik

Først og fremmest tak for din anmeldelse. Hos Humac arbejder vi løbende med at forbedre vores service, herunder også vores reparationstider. Netop reparationstider, har vi inkluderet som information på vores intranet, således at det altid er muligt at afstemme ved hver reparation, den forventede tid.

Når det er sagt, så kan der både være perioder som afviger fra gennemsnittet pga. af mange indkommende reparationer eller reservedele som er i rest ordre, der kan ændre på længden af reparationtiden.

I dit tilfælde tyder det på vores kollegaer ved en fejl oplyst en forkert forventet reparationstid, hvilket vi beklager.

For god ordens skyld så vil jeg gensende den mail besvarelse, som blev fremsendt til dig, som svar på din tidligere anmeldelse.

Super rådgivning - hjælpsom personale

Kan kun anbefale Humac i Fisketorvet. Smilende og venligt personale, som yder super rådgivning og alt spiller max nu herhjemme :). Det er absolut pengene værd at handle der.

Hej M.B.

Tak for din fine anmeldelse af din oplevelse med vores butik på Fisketorvet - Jeg sender informationen videre til personalet

dårlig service

Jeg købte en ny ipod nano hos dem her for nylig. Den lå i min træningstaske og da jeg en dag tager den op derfra! Er skærmen flækket (og ja har ikke smidt med skærmen). Når jeg kommer ind med min reklamation og snakker med en usympatisk salgsassistent, for jeg at vide at det kunne jo lige så godt være mig der har smidt den. Derfor vil han ikke hjælpe mig. 1300 kr er altså meget at give for et sådan produkt der har den værste kvalitet af skærm. Så nu står jeg med en ipod nano der efter 2 uger fik en skærm som jeg ikke ved hvornår glasset falder ud på!!!, er skuffet over de ikke tilbyder en ny/ordne skærmen/penge tilbage. Næste gang bliver det el-giganten mine køb foregår hos kun! Meget bedre kundeservice og man slipper for at blive mistænkelig gjord.

Hej Amalie

Tak for din anmeldese. Hos Humac bestræber vi os på at hjælpe og servicere alle kunder bedst muligt, både i forbindelse med salg og rådgivning af vores produkter, men også når uheld sker, og en reparation er nødvendig.

Vi vurdere altid om en reparation kan fortages på garanti eller om skade er selvforskyldt. I dit tilfælde, hvor skærmen er flækket har vi afvist reparation under garanti, men vi vil selvfølgelige gerne være behjælpelig med en reparation mod betaling, da vi har vurderet at skærmen ikke flækker eller har oplevet andre Ipod Nano, hvor skærmen er flækket af sig selv.

Humac /Søren

Forskel på kunder åbenbart!

I forbindelse med en reparation på et par earpods oplevede jeg at Humac umiddelbart differentierer på deres kunder. Jeg købte mine earpods som et seperat køb uden tilknytning til min mobiltelefon. Dette var åbenbart et problem da mine earpods skulle til reparation, da Humac åbenbart ikke kunne finde ud af at reparere dem uden et serienummer til enten en Iphone, Ipod eller Mac.

Da jeg afleverede dem i butikken til reparation fortalte jeg dem, at jeg ikke ønskede oplyse et serienummer, da købet her var seperat fra min telefon og var købt individuelt, da jeg havde smidt dem jeg fik med til min telefon væk. Earpods blev derefter sendt til reparation og jeg fik at vide der ville gå 2 uger til de var klar, men to dage efter ringede endnu en fra Humac og var meget insisterende på at han SKULLE have et serienummer - hvilket han denne gang heller ikke fik, men han var dog så insisterende at jeg til sidst blev irriteret over opførslen fra ham.

Da jeg så over to uger efter ikke havde hørt fra dem, valgte jeg at besøge butikken igen. Her kunne jeg forstå på ekspedienten, at de intet havde hørt til og det ikke så ud som om der skete noget i sagen. Dette blev jeg selvfølgelig meget utilfreds med, og han sagde han ville tjekke op på sagen, men da jeg fortalte om det manglende serienummer, sagde han at det ofte kunne tage længere tid når der ikke var et serienummer. Hvis man har problemer med at få ting ordnet inden for rimelig tid på grund af et manglende serienummer, burde man ikke sælge produktet i løssalg!

En dag efter mit besøg, blev jeg endnu engang kontakt af en person fra Humac, der sjovt nok igen ville have et serienummer, og her måtte jeg endnu engang fortælle ham at han ikke fik, da købet INTET havde med hverken min telefon, ipod eller mac at gøre. Dette havde jeg en længere mailkorrenspondence med fyren fra servicecentret om, og til sidst måtte han opgive at få nummeret og kunne garantere for hvor lang tid der ville gå før de var klar. Dette gjorde mig relativt mere utilfreds, og jeg forklarede ham derefter at jeg ikke var tilfreds med håndteringen af sagen, og at de ikke levede op til bestemmelsen om at de skal kunne reparere deres produkter indenfor rimelig tid, og jeg gav dem herefter en frist på at den skulle være klar til torsdag (to dage efter), ellers ville jeg hæve købet.

Da jeg kom ned i butik i Magasin mødte jeg to ekspedienter uden den store viden om hverken kundeservice eller erhvervsret. Da varen ikke var dukket op, proklamerede jeg at jeg ville hæve købet og have mine penge tilbage. Dette ville de ikke give mig, og de forsøgte på ingen måde at undersøge hvordan denne sag kunne blive løst. Derfor måtte jeg selv bede om et telefonnummer til deres hovedkontor og selv ringe til nogen der kunne give mig svar, så der kunne blive truffet en beslutning om hvad der skulle ske. Jeg undrer mig meget over den praksis der føres i deres butik, og at de gør så lidt for at løse en situation. Groteskt! Men derefter fik jeg fat i højere oppe i Humac, der pludselig tilbød mig, da jeg sagde jeg ville hæve købet, at komme og hente et nyt produkt i deres butik på Vesterbrogade. Jeg gik med til at hente et par nye earpods i deres butik, men jeg synes samtidig at det er evindelig dårlig service at jeg selv skal hente dem i Vesterbrogade, når jeg havde indleveret dem i Magasin.

For at opsummere min utilfredshed med Humac, så lægger det i at de ikke kan reparere de ting de sælger indenfor rimelig tid uden at få et serienummer, selvom tingene ikke hænger sammen. Tænk at det kan tage så lang tid at afprøve et par earpods for at se om det er noget de kan lave, eller om jeg bare skal have et nyt sæt, men det kan det åbenbart! Derudover differentierer de tydeligvis på deres kunder, og venter over 2 uger med at se på de ting de har liggende uden serienummer. Sidst, men ikke mindst, har de personale i deres butik der ikke har styr på erhvervsret eller er løsningsorienteret. Tak for en service!

Jeg ville egentligt ikke have lagt det her op på trustpilot, men da Humac ikke kan finde ud af svare på de mails der bliver sendt til dem med klager, ser jeg ikke andre muligheder.

Hej Casper

Tak for din anmeldelse af din oplevelse. Vi skal beklage den lange reparations tid. Normalt når en garanti sag skal dækkes hos vores leverandør, kræves der serienummer på selve varen for at kunne bestemme bl.a. den faktiske alder på produktet. I dit tilfælde har det som jeg læser ikke været muligt at fremskaffe, hvorfor reparationstiden er en smule længere.

Det er dog en fejl at du er henvist til vores Vesterbrogade afdeling for afhenting, da vi altid sender reparationer tilbage til indleveringsstedet, med mindre at der er indgået en aftale med den enkelte kunde om udlevering i en af vores andre butikker.

Jeg skal beklage de gener som dit beskrevet reparationsforløb har medført

Humac / Søren

Perfekt service hos Humac vestergade 94 odense

Kommer ind i butikken tirsdag formiddag med en macbook pro, hvor skærmen er defekt. Afleverer computeren og smutter igen. Tirsdag eftermiddag kl. 14.42, får jeg en besked om at de nu er gået i gang med at kigge på defekten... lækkert, så ved man der sker noget. Dagen efter, onsdag, får jeg kl. 14.24 en besked om at min computer er klar til afhentning. Jeg kommer ind i butikken, hvor der er lang kø, men det går hurtigt og jeg kommer til efter kort tid. Min computer har fået nye dele og nu kører den bare perfekt igen... tak for rigtig god service ;) hilsen Asger

Hej Asger

Det var dejligt at høre, jeg vil straks sende din fine anmeldelse videre til kollegaerne på værkstedet.

Mange Tak for professionel service

Jeg henvendte mig i Humac i Fisketorvet, eftersom jeg ikke kunne få hjælp i Fona hvor jeg havde købt min Macbook, da jeg ikke kunne installere nogle programmer. En af medarbejderne tog straks imod mig, og fik løst problemet, og vidste virkelig hvad han lavede....
Jeg ved ihvertfald hvor jeg skal købe mit næste Apple produkt, da det var en yderst professionel oplevelse.

Hej Karin

Tak for din fine anmeldelse, jeg vil sende din ros videre til vores kollegaer på Fisketorvet.

Super god betjening i Humac på Fisketorvet

Jeg har købt en MacBook Pro gennem Leasy for ca. 4 måneder siden. En formiddag da jeg skulle tænde for den kunne jeg ikke få min startskærm på. Den gav biiing lyden når man tænder og et billede af et æble og en cirkel der roterer - men så skete der ikke mere. Jeg fik en Service-blanket hos Leasy, som jeg skulle tage med til en Humac butik hvis den skulle indleveres. Jeg valgte den nærmeste som ligger på Fisketorvet. Jeg gik ind i butikken og fortalte om mit problem. Medarbejderne afprøvede forskellige ting, som normalt plejede at virke - men som desværre ikke virkede i dette tilfælde. Shop Manageren Birol Ligøy sagde, at der muligvis var en mulighed mere og, at det ville tage ca. 1/2 times tid. Jeg gik ud for at købe lidt ind imens. Da jeg kom tilbage efter 1/2 times tid var min computer klar og de havde løst problemet og min MacBook var klar til brug igen. Perfekt. Han forklarede, at jeg (eller min datter som havde spillet på den dagen før) muligvis havde kommet til at lukke den ned mens den var ved at opdatere eller lignende. De 3 medarbejdere der var på arbejde den dag i Humac var alle sammen venlige og smilende og ville gerne hjælpe mig med mit Mac-problem. Det var den bedste service jeg nogensinde har fået. Intet mindre end fantastisk. Og de ønskede mig en god dag - og det blev det. Det er bare mega-service. Denne Humac butik kan helt klart anbefales.

Hej Yvonne

Tak for den gode anmeldelse, det var dejligt at høre at vores kollegaer på Fisketorvet, har leveret en god oplevelse.

Jeg sender din besked videre til personalet i butikken.

Inkompetente serviceteknikkere ..

Må indrømme at min erfaring med Humac's service center er er det ringeste jeg til dato har oplevet fra et servicecenter.

Indleverede min iMac 27" i september for at få ny skærm til den (garanti service).
Efter jeg har fået den retur er den begyndt at "summe" og jo mere lys der er på skærmen jo mere "summer" den.
Problemet er at det er periodisk, så jeg optog det og lagde det lille filmklip på desktoppen, så deres serviceteknikkere kunne se hvad fejlen var
Man skiftede igen skærm og inverterboard på trods af at jeg nævnte at jeg var sikker på at det ikke var der man skulle finde fejlen.
Der gik da også kort tid og så var den gal igen.
Endnu engang ind til dem og igen nævnte jeg at jeg var sikker på at de skulle finde fejlen et andet sted.
Nu begyndte man at true med at sådan en fejl jo sagtens pludselig kunne opstå selv efter at den lige havde været til service.
Og jeg derfor ikke kunne forvente at det gik under garantien.
Da der også var en tredjeparts SSD HDD i den så mente teknikeren at den var helt uden for garanti.

Igen skiftede man skærm og inverterboard og jeg kunne nu for tredje gang (11/2/2014) køre til Århus for at hænte min iMac.

26/3/2014 så var den gal igen.
Jeg ringede og sagde jeg havde jeg havde en reklamation.
Humac fik alle tre tidligere service numre og lovede og vende tilbage samme dag.
Men intet skete, så jeg ringede igen d. 28/3/2014 og spurgte om de havde glemt mig.
Det havde de ikke og de lovede at ringe tilbage, så snart de havde snakket med deres service chef.
Igen .. ingen opkald.
Jeg ringede så igen i går d 31/3/2014 og sagde at nu var min tålmodighed ved at være opbrugt.
De lovede igen at ringe tilbage .
Det skete ikke, men jeg modtog dog en mail fra Humac at de havde snakket med servicechefen og han havde sagt at den skulle indleveres igen, så de kunne skifte skærm og inverterboard på den.
Så nu skal jeg indlevere den for fjerde gang.
Man vil igen skifte to dele, som der intet fejler.
Jeg har vel haft min iMac i ca.3 måneder de sidste halve år.
Resten af tiden har den stået hos Humac og nu skal den så igen derud.
Gad vide hvor mange gang vi skal op på før deres teknikere finder ud af at de skal finde fejlen et andet sted ???
Jeg kan kun glæde mig til at Apple på et tidspunkt finder et mere kvalificeret serviceværksted.

Rex Petersen

Hej Rex

Tak for din anmeldelse. Vi har gennemgået din henvendelse og kan se at du dels ikke har købt din Imac hos Humac, og dels har indskrevet reparationen som et erhvervskøb.

Når du har købt en produkt som erhvervs køb, så gælder der andre regler end som privat forbruger. Til erhverv gælder at både garanti og reklamation i modsætning til salg til private kun er gældende i 1 år, modsvarende reklamationsret for private, som er gældende i 2 år. Ligeledes så bortfalder alle former for garanti og reklamationsrettigheder, når man selv fortager indgreb, f.eks. ved at installere ekstra ram eller som i dit tilfælde en ny harddisk i computeren.

På trods af garanti og reklamations udløb (du indlevere første gang din computer i efteråret 2013), og at du har fortaget et indgreb i computeren selv, og det forhold at du slet ikke har købt din computer hos Humac, så forsøger vi 2 gang med anvisning fra Apple at afhjælpe dit problem, vel og mærke uden beregning.

Nu er det 3. gang du indlevere din Imac til reparation og her er fundet fejl en sensorfejl på 3. parts harddisk, som vel og mærke er installeret af dig selv, og som ikke er en original Apple harddisk. De første 2. gange har vi pr. kulance forsøgt at hjælpe dig uden beregning, selvom du ikke var berettiget pga. indgreb i computeren.

Derfor er reparationen afvist af både Apple og Humac, da vi ikke yder support under garanti/reklamation på denne 3. part harddisk. Her skal du gå til den forhandler, hvor du har købt harddisken.

For god ordens skyld vil jeg henvise dig til dine købsbetingelser, jeg er helt sikker på at det fremgår af betingelserne at alle garanti og reklamations rettigheder bortfalder, når du selv skiller din computer ad og sætter nye dele i. ligesom dette også er tilfældet når du handler hos Humac, Apple eller de fleste andre forhandler

Humac / Søren

Dårlig kommunikation og tilbud, der ikke er tilbud

Da både mus og tastatur var ophørt med at virke på min kones Macbook Air indleverede jeg den til reparation hos Humac midt i marts måned. Jeg modtog et oar dage efter en SMS på min telefon ”Værkstedet har nu diagnostiseret din maskine, og har udfærdiget et prisoverslag. Den samlede pris for reparationen er 3.478,94 inclusive moms. Vi har også fremsendt en e-mail med tilbudet”

Det der i SMS’en først betegnes som et overslag fremsendes under betegnelsen tilbud på reparation udgørende 3.478,94 inklusive moms for udskiftning af Housing Top Case, tastatur og Trackpad samt arbejdsløn. Jeg accepterede som pålagt tilbuddet inden for 48 timer, og modtog bekræftelse fra Humac at reservedelene nu var bestilt, og de straks ved modtagelsen ville udføre reparationen og give mig besked når computeren er klar til afhentning.

I går modtog jeg så en SMS mail med ordlyden: ”Værkstedet har nu diagnostiseret din maskine, og har udfærdiget et prisoverslag. Den samlede pris for reparationen er 6.469,52 inclusive moms. Vi har også fremsendt en e-mail med tilbudet” Altså formuleret fuldstændig som det var første henvendelse.

Ved nærmere nærlæsningen af det fremsendte dokument kunne jeg nu se at der var tale om et såkaldt opdateret tilbud, der oplyste at udover udskiftning af Housing Top Case, tastatur, og trackpad, skulle også bundkortet i computeren skiftes.

Efter en snak med forbrugerrådet om forskellen på overslag og tilbud, ringede jeg til Humac, hvor jeg efter den forventede, men irriterende telefonkø fik fat i en venlig medarbejder, der forklarede mig at teknikerne først efter at have udskiftet de andre dele opdagede at det var bundkortet det var galt med, og man derfor var nødt til at opdatere tilbuddet. Jeg prøvede forgæves at fremføre min forventning om at tilbuddet var bindende, og forholdt mig undrende over at reparationen omfatter både de ting man først fejlagtigt troede den var gal med, samt at man også skal skifte bundkortet. Jeg fik at vide at teknikerne var nødt til at skifte de første ting før man kunne opdage fejlen ved bundkortet, hvilket ikke giver mening for mig. Reparationen koster knap det samme som at købe en ny maskine, så det giver ikke mening at betale så meget for at reparere den. Humac har stadig computeren, men har tilbudt at jeg kan afvise reparationen, så piller de ting de har skiftet ud igen og leverer den tilbage til mig. Og hvorfor er jeg så ikke tilfreds med det?

Jeg føler mig vildledt af at jeg har fået et skriftligt tilbud på 3.478,- som jeg opfatter som juridisk bindende.
Jeg driver selv virksomhed og er vant til at det ikke er gratis at yde god kundeservice, og at det koster, hvis man dummer sig og undervurderer prisen når man giver tilbud, så jeg ville da ønske Humac gjorde det samme.
Det er dårlig kommunikation at sende mig en SMS, med samme ordlyd som den første. Det ville være bedre kundeservice at formulere sig mindre samlebåndsagtigt, og ha’ sendt mig en personlig henvendelse

Både jeg selv privat og mit firma har købt udstyr fra Humac for anseelige beløb, og har hidtil ikke haft grund til klage. Men det er jo også lettere at lange produkter over disken, end at sluge kameler, der koster penge

Er i tvil om hvor professional reparationen er...

Jeg har taget min laptop til humac flere gange i løbet af et år. Og min laptop er stadig ikke i orden men nu har min appe care løbet ud så jeg tager den ikke til reparation igen. Jeg skal lade være med at skrive alle detaljerne men er svært utilfreds med reparationerne.Ud af 8 gange jeg skulle sende min laptop tilbage 4 gange tilbage pga en fejl de har lavet, nogle mindre nogle større problem. Den ene gang det tog dem 10uger for at få den reparert, de mente at den del som skulle skiftes var ikke ankommet endnu, men det var en meget lang tid for mig for at undvære min laptop.
I fremtiden vil jeg ikke bruge humac, nu at jeg fandt ud at det er andre steder jeg kan tage henne til...

Hej Rama

Tak for din henvendelse vedrørende reparation af din laptop. Har den tidligere været repareret hos os, har du altid 2 års reklamationsret på de udskiftet dele. Hvis du kontakter kundeservice eller kommer ind med din laptop kan vi vurdere om din nye fejl er relateret til den tidligere reparation.

Misvisende vejledning/falsk markedsføring

Jeg køber min Macbook pro 13" tilbage i 2011 i Humacs butik i Odense. Da jeg skal til at betale, bliver jeg tilbudt at købe en forsikring til computeren (Apple Care dækker i 3 år). Denne forsikring er ret dyr, den koster 1900 kr, så jeg var selvfølgelig skeptisk. Alligevel formår ekspedienten at sælge mig forsikringen. Hun fortæller mig, at den dækker alt, lige fra hvis jeg for eksempel går ud og taber den på gaden, til hvis jeg hælder kaffe i computeren, så vil forsikringen dække. Det lød næsten for godt til at være sandt, men så tænkte jeg at der måtte være noget om det, når forsikringen koster så meget.
Forleden tabte jeg så min taske, hvor computeren lå i. Der skete ingen skader med software, kun med hardware - dvs. at skærmen flækkede. Jeg gik selvfølgelig ned med min computer for at få den sendt til reparation nu hvor den blev dækket af min Apple Care forsikring (troede jeg). Nede i forretningen får jeg så af vide, at denne forsikring kun dækker skader på Software/indefra kommende skader og ikke reparation af fysiske skader. Så jeg står med en forsikring til 1900kr som jeg ikke kan bruge til noget som helst. Jeg føler mig snydt på det groveste og føler også at Humac har lavet falsk markedsføring.

Jeg har flere gange oplevet, at det er den salgstale deres medarbejdere bruger, når de sælger disse forsikringer.

JEG FRARÅDER STÆRKT AT KØBE PRODUKTER HOS DEM!!!
Det er sidste gang, at jeg køber produkter hos dem.

Kristoffer Rasmussen

Hej Kristoffer

Først og fremmest tak for din henvendelse vedrørende din ekstra forsikring købt hos Humac. Det er med undring jeg læser din anmeldelse, for det fremgår jo netop af alt materiale at det er en forsikring som dækker 3 år fra tegnings dato. Nu kan jeg ikke ud af din anmeldelse læse hvornår du har købt forskringen og om den evt. skulle være udløbet, da du skriver at du har købt din computer i 2011? - men af forsikringsbetingelserne fremgår det jo netop at den ekstra forskring ikke dækker egen skyldte skader...?

Venligst kontakt vores kundeservice, så vi kan undersøge sagen til bunds for dig, og sikre at afvisningen ikke skyldes at din forsikringsperiode er udløbet.

Alt gik som smurt

Ingen problemer. Alt fra bestilling til levering gik som forventet. Sådan er det altid, når jeg handler med Humac. Jeg er svært tilfreds.

Hej Rasmus

Tak for den fine anmeldelse

Humac /Søren

Manglede info om ordren var sendt, fik først info om ordren da jeg havde modtaget ordren.

Fik ordren efter 2 dage hvilket er fint i forhold til det lovede. Fint sted at handle.

Hej Tim

Tak for anmeldelsen, vi tjekker op på hvorfor information om ordre afsendelse ikke er modtaget førend modtagelse af din bestilling, og tilretter fremadrettet, hvis der er et hul i proceduren.

Købte online , hurtig levering

Købte apple tv online fik det leveret næste dag , dog manglede jeg at trace and trace oplysningerne ,stå eller ikke på hjemmesiden. Men ellers kan jeg godt anbefale at handle hos humac

Hej Jimmy

Tak for din fine anmeldelse og din anbefaling.

Let og smart

Fik en tilbudsmail fra Humac, og sprang til med det samme - Udover det gode tilbud, så kunne jeg rigtig godt lide at man som kunde også kunne afhente min bestilling i en af deres mange butikker, men valgte at få det sendt til min arbejdsplads, hvilket var gratis. Humac er fantastisk og jeg vil anbefale alle MAC elskere at købe hos dem!

Reply from Humac A/S

Hej Italiensk vin elsker :)

Tak for din fine anmeldelse og fordi du valgte Humac som leverandør af dit nye produkt.

Vi håber det til fulde lever op til dine forventninger

Ikke ligefrem hurtig levering

Bestilte et gavekort til App Store 14. marts, fik det leveret 20. marts. Havde nok forventet noget hurtigere levering!

Hej Morten

Først og fremmest tak fordi du valgte Humac til køb af dit gavekort. Pga. af din bestille skete fredag, har der desværre gået et par ekstra dage, henover weekenden som har gjort din leverance lidt længere end normalt.

Skulle du få brug for gavekort hurtigt, er du altid velkommen til at besøge en af vores butikker, som kan udstede disse med det samme. Via vores hjemmeside www.humac.dk kan du få en oversigt over de nærmere butikker.

Humac A/S Support

Om virksomheden

Humac - Din lokale Apple ekspert. Køb Apple produkter som MacBook, MacBook Pro, MacBook Air, iMac, iPod, iPhone og mange flere. Shop online på humac.dk.

Visit Humac A/S

Write to: kontakt@humac.dk