Humac A/S reviews

Humac A/S reviews

6.8

Der er noget galt i humac

Min søn har efter lang tids overvejelse besluttet at investere stort set hele sin konfirmationsformue i en dejlig MacBook.
Den 15. februar drager vi til humac i Hillerød og køber en MacBook Pro Retina med 16 GB RAM.
Computeren er ikke på lager med denne mængde RAM så den bliver bestilt med lovet levering 8-10 dage senere. Pris 11.636 kr. Vi skal lægge halvdelen i depositum.
Vi undgår på min foranledning alle de lokkende tilbud som man skal gå spidsrod igennem butikken for, på vej mod disken, heriblandt forsikring som ekspedienten bliver fornærmet over at vi siger nej tak til.
Vi venter…
Den 1. marts ringer vi første gang til humac og får besked på, at der er problemer med levering fra Apple, men computeren er afsendt fra USA. den vil komme i løbet af uge 11 (3.-7. marts).
Vi beder om at få ophævet handlen, men så ryger depositum, siger telefonekspedienten (er det rimelige handelsbetingelser? 6000 kr for ingenting). Hvis hendes udsagn skulle holde stik, ville vi være bondefanget på en handel.
Vi venter…
Den 10. marts ringer vi anden gang og får at vide, at der problemer med levering fra Apple men at computeren er sendt fra Holland (?) Den vil komme til butikken onsdag (12/3) og de vil give besked.
Vi venter…
Den 17. marts ringer jeg for tredje gang til humac og får endelig fat i et fornuftigt menneske. Han kan fortælle mig at computeren hverken kommer fra USA eller Holland , men Kina. (Hvorfor LYVER andre medarbejdere bevidst for at få en ud af røret?)
Ydermere får jeg at vide at vores bestilling overhovedet ikke kan ses på ’track and trace’, dvs. den er overhovedet ikke i ordre!!! Vi har altså ventet i 1 måned på INGENTING. Jeg beder endnu engang om at hæve handlen og får nu lovning på en tilbagebetaling af depositum. Nu er jeg spændt på om de dukker op på kontoen i morgen eller om det også tager en måned...

Hej Dines

Tak for din beaked. Det er korrekt at den Mac som I har bestilt ikke er en lagervare, da den fra fabrikken skal samles med ekstra ram. Det er ikke muligt at udvide eller tilføje efterfølgende, som på de fleste andre modeller. Derfor er leverancen en del længere

Normalt kan man ikke når man først har afgivet ordre på en special bestilling få sit depositum retur, da vi har vanskeligt ved at sælge en special bestilling.

I jeres tilfælde har vi dog pga. den ekstraordinære lange vente tid, efter aftale med jer, ophævet handlen og som aftale bliver jeres depositum tilbagebetalt indenfor 1-2 dage.

Humac /Søren

Super fed service oplevelser i Humac Lyngby!

Jeg vil gerne give en tommel op til Humac Lyngby, for den kanon fede service endnu engang og vejledning til køb af ny Mac! Alle mine kritisere blev opfyldt og jeg gik glad hjem med en ny Mac.
- Uheldigvis kom jeg hjem med en der havde en flække i skærmen, men en hurtig mail til de venlige mennesker i butikken, og vi havde dem i røret 2 min efter. Hvor jeg kunne komme og hente en ny i butikken selvom det var 5 min før lukketid. Og der stod vi, og de havde gjort alle papirer og alt klar til ombytning.
Jeg kunne ikke ønske mig en bedre service!. Mange tak, Kan varmt anbefale, at hvis du bor i nærheden af Lyngby, er Humac Lyngby et super sted at investerer i en ny Mac eller spørge om hjælp og vejledning. :)

Hej Louise

Tak for din fine anmeldelse. Jeg vil sende din besked videre til kollegaerne i Lyngby afdelingen.

Rigtig god fornøjelse med din Mac

Glimrende oplevelse

Jeg havde købt en Macbook Air i 2012 via Apples egen webshop. Fra dag ét har batteriet drillet, men jeg fik aldrig gjort noget ved det. Nu har jeg imidlertid fået batteriet skiftet, jeg afleverede min macbook Humac Aarhus, fik en god snak om problemet og sendt den ind. Op til 8 dage kunne det tage, men jeg fik den tilbage blot et par dage senere, og selvfølgelig indenfor reklamationsretten. Humac kan varmt anbefales herfra.

Hej Benjamin

Tak for din anmeldelse af vores service, det er godt at hører at vi har kunne leve op til dine forventninger og er glade for din anbefaling af vores virksomhed.

Bondefangeri!

Jeg indleverede i november min macbook air 13" til reparation, da linjen med tasterne q-w-e-r-t-y-u-i-o ind i mellem ikke virkede. Desærre var garantien lige udløbet, så jeg blev nødt til at betale for udskiftning af top casen, hvilket naturligvis var rimeligt.
Jeg fik min mac tilbage opdagede jeg efter nogle dage et tasterne shift, ctrl og alt(option) slet ikke reagerede, men da jeg havde eksamen forude, så ville vente med at indlevere den, da jeg ikke kun undvære den. Ekspedienten i Humac Odense havde fortalt at der var garanti og reklamationsret på deres reparationer, så regnede ikke med, at dette ville give problemer.
I går var jeg nede for at gøre brug af min reklamationsret og afleverede computeren til reperation. Ekspedienten fremstod ikke specielt kundevenlig, men sendte computeren ind. Efterfølgende måtte jeg dog ringe ind og gøre indsigelse over hans beskrivelse af computerens stand, som i følge ham var "meget ridset" (topcase og skærm netop udskiftet og computeren, hvorfor det forekommer en smule mærkværdigt). Jeg fik hurtigt svar om at der var fundet væske (i flydende form) og at top casen i gen skulle skiftes igen. Det er under tre måneder siden jeg har fået den tilbage og knapperne duede ikke da jeg fik den tilbage. De sagde at der var fundet væske, hvilket jeg mener er mærkværdigt, da jeg ikke har spildt væske på den (men det er jo påstand mod påstand). Problemet har dog intet med det påståede væskespild at gøre, da det var til stede fra dag 1 efter reperationen!! Men det er jo meget belejligt, at de kan skyde skylden væk. På trods af, at knapperne ikke virkede fra 1. dag efter deres reparation.
Jeg vil ikke bruge humac igen. Jeg burde have tilbageleveret computeren med det samme jeg opdagede problemet, men jeg havde ikke mulighed for at undvære før nu og jeg havde aldrig forudset at de ville forsøge at hustle mig på den her måde. Ja jeg skulle have tilbageleveret computeren på trods af eksamenslæsningen, men jeg havde ikke forudset den her opførsel fra en "premium reseller".

Kære Michael

Først og fremmest tak for din anmeldelse af din oplevelse, i forbindelse med udbedring af din reparation, jeg skal beklage det sene svar.

Hos Humac tilstræber vi altid at levere en høj service, lige meget om du som kunde har spørgsmål til dit produkt eller ønsker en reparation udført, derfor benytter vi også både ris og ros i optimering af vores interne processer og arbejdsgange.

I forbindelse med indlevering af en reparation hos Humac, får du som kunde altid en kopi af vores indskrivning udleveret, netop for at kunne kvittere for bl.a. beskrivelse af det indleverede produkt, samt rigtigheden i fejlbeskrivelsen til vores værksted. Sidstnævnte er ligeledes vores sikkerhed for at vores værksted forsøger genskabe de fejl og oplevelser som du selv har erfaret med dit produkt. Derfor er det beklageligt at du først efterfølgende konstatere fejlen i beskrivelsen af standen af din indleverede reparation.

Ved alle reparationer, tester vi efterfølgende din maskine inden udlevering, og såfremt vi i denne test finder nye fejl, så udleveres maskinen ikke, men reparationen genoptages. Derfor er det væsentligt at gøre indsigelse, såfremt du samme dag som du hjemtager din reparation, oplever samme fejl, således at vi har mulighed for, ved selvsyn at kunne konstatere mangler ved udbedring af din reparation og hurtigst muligt træffe aftale om en genreparation.

Vores værksted har som du også beskriver kunne konstatere at væske, var årsagen til funktionstasterne ikke virkede, dette var ikke konstateret ved indlevering på den første reparation, hvilket er årsagen til at vi har givet dig et tilbud på reparation på ny.

Du er velkommen til at acceptere tilbudet på reparationen eller vi kan træffe aftale om udlevering uden reparation, hvis du kontakter vores kundeservice på mail kontakt@humac.com

Bondefanget af Humac

Jeg gik til Humac med min Macbook pro Mid 2010 6.2 som været mit vigtigste arbejdsredskab og tro følgesvend i over 3 år. Jeg er umådeligt glad for den af en række grunde, men har desværre kommet ud for et veldokumenteret problem for lige præcis den batch af Macbook pro; Nvidia GPU:en i computeren er af undermålig kvalité og når systemet skifter fra den indbyggede gpu:en til Nvidia's (ved tyngre grafik opgaver) går computeren i sort, selvom tastaturet stadig lyser og blæseren summer. Alle Panic Reports siger detsamme, Nvidia's GPU er sorteper.
Heldigvis for mig, tænkte jeg, var denne fejl veldokumenteret i chats på nettet, anerkendt af apple selve og var derfor omfattet af en udvidet garanti som skulle sikre kunderne en ny GPU.
Jeg møder derfor op hos Humac på Fredriksberg den 13e Dec. og snakker med en ung, venlig ekspedient som trygt informerer mig om at han får ind maskiner med samme problem næsten ugentligt, og at de kommer tilbage fra værkstedet med ny GPU. Dejligt, én der både kender problemet og kan gi en betryggende besked!!

Et par dage senere får jeg et tilbud fra Humac hvor jeg kan læse, noget kryptisk:

Apples video test viser inegn fejl, dvs. Den fejl som opleves ikke relatere til udskiftnings programmet for "grafikkort".

Videre står der "tilbud omhandler udskiftning af bundkort"
Reparationen vil andrage følgende beløb:
661-6362 MLB, 2,66 GHz 1 stk Stk Pris 3.376,70
rep Reparation timer 0,75 720,00
miljø Miljøafgift 1 12,00

Tot incl moms 5.135,88

Ret dyrt når man ikke har fundet nogle fejl i mine ører...
Jeg har 48 timer til at besvare tilbudet ellers bliver mit udstyr sendt tilbage, så jeg går ned til Humac Fredriksberg hvor ekspedienten ikke kan hjælpe mig udover hvad der står i mailen, han er jo ikke tekniker som han siger.
Jeg cykler over til Vesterbro hvor værkstedet ligger og prøver der at finde ud af hvorfor min computer skal repareres selv om den ikke fejler noget. Han kan ikke direkt fortælle mig hvad der er galt med min computer, og jeg må ikke se nogen rapport eller diagnose fra værkstedet, istedet fortæller han mig at enligt apple så er min udvidgede garanti udløbet 8 måneder tidligere, og han rekommenderer mig at alltid lave noget han kalder en "case" med apple support før jeg indleverer noget på garantien. Det vil bespare mig de 500,- i diagnose gebyr jeg nu skal betale for at ha indleveret min computer....
Tak Humac for at ni oplyser mig om det efter at jeg indleveret mit udstyr.

Sjovt nok, og nu bliver det først rigtigt sjovt, så kommer en vaskeægte tekniker forbi og overhør vores lange samtale om hvad eksakt der er blevet gjort ved min computer, og hvorfor den skal laves, men ikke er i stykker etc...
Han logger hurtigt ind på skærmen og finder mit ref.nr. og kan fortælle mig at der slet ikke er blevet kigget på min maskine; den specielle apple test der er designet til at opdage den fejl jeg opgivet som grund til at indlevere maskinen er altså aldrig blevet gennemført, han siger at efter en hurtig opringning til apple hvor de får at vide at jeg ikke er omfattet af garantien så slipper de min maskine igen; siden apple således ikke kan faktureres for arbejdet.
Ekspedienten som jeg snakket med længe blegner påtageligt ved denne udmelding og gør nogle lamme forsøg på at forklare hvorfor jeg skal betale et diagnose gebyr på en maskine som ikke blevet diagnosticeret, men vil snart ikke sige mere i sagen.

Efter jul og nytårs weekenderne skriver jeg til Humac for at få min maskine igen og får at vide at min mail besvares inden 72 timer, på tlf bliver jeg automatisk bortkoblet fra kundecenteret efter 10 min kø.
Når jeg får en sms om at min computer er tilbage går jeg til butikschefen, Thomas på Fredriksberg og forklarer det der er sket, og at jeg så klart synes det er lidt pebret at blive bon'et på 500,- for at ikke få sin computer undersøgt, men bare ligge på en hylde hos Humac over julen. Han vil ikke tage stilling til min fortælling om hvad jeg været ude for på Vesterbrogade, men må, som han siger, tjekke med sit bagland før han tager en beslutning... flot Humac, det er det vi kalder service...
Jeg fortæller ham at jeg tvivler på at nogen på værkstedet vil tage skylden for at have alt for travlt op til jul og tage nogle genveje, men nok bare lyve for ham og sige at maskinen er blevet tjekket...
Eftermiddagen dagen efter får jeg en opringning fra Thomas som siger at maskinen er blevet tjekket. Så klart.

Et meget lille *ka-ching* på 500,- til Humac og et kæmpe BRØL af dårlig service, dårlige rutiner og dårlig kommunikation der får en tro apple kunde til at stå tilbage med en sjælden fornemmelse af at være Bondefanget. Hvis ens kunder får den smagen i munden så bør alle virksomheder med nogen som helst selvrespekt gøre sig utroligt umage for at rette op på omdømmet.
Den slags vil vi gå langt udenom i fremtiden.

Christian Jeppson

Hej Christian

Tak for din anmeldelse af Humac, og din oplevelse af vores service.

Efter gennemgang af den forskrevet videotest på netop den omtalte grafikkort fejl, har vi konstateret at den fejl din Mac viser ikke er relateret til ovennævnte, hvorfor vi har fremsendt tilbud på reparation til dig, med udskiftning af bundkortet, som vi bl.a. mener er årsagen til den opstået fejl.

Dette har vi både forsøgt telefonisk og efterfølgende via mail informeret dig om, hvilket du ikke har ønsket.

Humac har specielt over julen været ramt af ekstraordinær travlhed, hvilket har betydet at vi i perioder med spidsbelastninger ikke har kunne leve op til vores målsætning om, at svar alle henvendelser indenfor 72 timer, ligesom en fejlopsætning i vores telefonsystem har bevirket, som du også har oplevet, at kunder som ventede mere end 10 minutter blev automatisk afbrudt.

Dette har vi arbejdet med at få udbedret, og overholder nu vores fastsatte mål for svartider på mail, ligesom vores kunder har mulighed for at vente mere end 10 minutter i telefonen, såfremt en længere ventetid skulle opstå.

Når du indlevere en reparationen hos Humac bliver denne grundigt undersøgt inden vi fremsender et tilbud, derfor er jeg også uforstående overfor den besked som du har modtaget af i vores butik, ligesom vores kunder i forbindelse med indlevering af reparationssager altid bliver informeret om vores gebyr på kr. 499,- for arbejdstid på diagnose af fejlen, såfremt man som kunde efterfølgende ikke ønsker reparationen udført.

Denne bortfalder ved accept af reparations tilbud, hvilket også fremgår af den indskrivning kvittering som du har fået udleveret.

Da det ikke muligt at sammesætte et tilbud uden en grundig diagnose af den pågældende fejl, samt indhentning af priser på reservedele, kan jeg med rette forstå din undren, over den besked som du har modtaget ved din henvendelse. Dette er selvfølgelig ikke tilfældet, allerede få dage efter indlevering af din reparation, var denne gennemgået ellers ville det ikke være muligt at sammensætte et tilbud.

På baggrund af bl.a. din oplevelse er vi igang med at gennemgå vores interne processer og vores kommunikation, da vi hos Humac har et ønske om at levere en høj service og fremstå troværdige i vores kommunikation.

Forfærdelig service og oplevelse

Min Macbook ville ikke starte, og jeg sendte den så til reparation. Jeg går på gymnasiet og har svært ved at undvære min computer, men 10-14 dages ventetid kunne jeg ikke klage over, men…. én hel måned gik der i alt. Efter 12 dage ringede jeg ind, men fik at vide, at de lige skulle til at gå i gang. Efter 23 dage ringede jeg endnu engang, hvor jeg snakkede med en dame, der kunne se, at den "åbenbart" lå stille, men at hun ville ringe tilbage med information, når hun fandt ud af, hvad der foregik, hvilket aldrig skete. Der kom blot en besked ugen efter efter om, at den var færdig. Jeg har ikke fået den service, som var aftalt, og jeg tænker derfor, at et prisnedslag ville være det mindste Humac kunne gøre som et plaster på såret. I stedet har de kunne tilbyde mig et gavekort til AppStore på 500 kr., som dog er uden værdi for både mig, men også dem som forhandler.
Butikkens medarbejdere var meget arrogante i deres måde at håndtere situationen på, og de lyttede slet ikke til, hvad jeg havde at sige, og ligeledes beklagede de ikke én eneste gang. De kunne heller ikke fortælle, hvorfor det havde varet så længe.
Da jeg så fik hentet min computer, virkede vågeblusset og knappen på siden IKKE (den med strømniveau). Det var de dog behjælpelige med at få ordnet, hvilket da der også bare manglede efter den service, som jeg slet ikke oplevede som kunde hos Humac. Jeg vil så vidt muligt undgå at være kunde der igen, og ligeledes kan jeg ikke anbefale det nogen.

Kære Gunilla

Tak for din anmeldelse af dit reparations forløb hos Humac. Det er med stor beklagelse at jeg læser og har gennemgået din reparation og må erkende at der er rum for forbedring i vores interne processer.

En fejl i viderebringelsen af din accept af reparationen fra vores kundeservice til vores værksted, har været årsagen til den ekstraordinære lange reparationstid, og det beklager jeg.

På baggrund af dit reparationsforløb vil vi fremadrettet gå vores interne proces igennem og hurtigst muligt opsætte en arbejdsgang for, hvordan vi tilsikre at et forløb som det du har oplevet bliver opfanget og håndteret hurtigt, da vi må erkende at den nuværende ikke fungere efter hensigt.

Glimrende service

Indlevede iPad til reparation der var løbende fin kommunikation omkring status. Endte med at få udleveret en ny enhed efter 5 hverdage - kan ikke se at det kan gøres bedre når den også skulle undersøges.

Hej Lars

Tak for din fine anmeldelse af din oplevelse i forbindelse med din reparation hos Humac

Yndeligt

Så kort som overskifteden kan det siges.

De har ikke trods utroligt udførlig fejlbeskrivelse formået at lave op til de simple ting der bliver sprugt omkring.

1. De lover 6 hverdage som max reperationstid når man snakker med dem i telefonen og overholder ikke dette. (de tog 16 dage og er stadigvæk ikke fixet)

2. De har ikke rep fejlen og da jeg så tænder den efter modtagelse er fejlen stadigvæk på maskinen.
Apple har selv sagt til mig via deres Apple Care, at maskinen skulle ombyttes til ny for at fixe problemet. (står også i fejlbeskrivelsen) så er det F***ing utroligt at de så ikke en gang ringer og snakker med Apple omkring sagen, for at fixe det.

Så nu må de så se om de kan gøre det bedre på 2. forsøg.
Ellers ryger sagen bare videre i systemet og ind til forbrugerombudsmanden, også må han tage den der, hvis de stadigvæk har svært ved at fatte noget så simpelt som at fixe en bærbar.

Kære Martin

Først og fremmest tak for din anmeldelse, jeg skal beklage det sene svar. Hos Humac tilstræber vi at levere den bedste service til vores kunder, derfor er det også vigtigt for os at få tilbagemeldinger på oplevelser, om det er ros eller ris, som dine, i forbindelse med indlevering af din Macbook Air til reparation, for løbende at kunne forbedre vores service.

Mht. til reparationstiden, så er det korrekt at vi tilstræber at holde så kort en reparationstid som muligt, vi ved godt at når uheldet er ude, så er det de færreste som ønsker at vente længe på udbedring. Desværre oplever vi i øjeblikket en længere behandlingstid som vi også har oplyst dig et par gange tidligere. At vores kollega har oplyst 6 hverdage er en fejl, som jeg beklager, det kan skyldes at vi hos Humac har flere værksteder og reparationstiderne pga. arbejdspresset ikke er helt ens.

Når du modtager din reparation retur fra Humac, så bør du være forvist, om at vi har udbedret din fejl. At vi ikke har formået at fange den beskrevende fejl og efterfølgende udlevere din Mac, som viser samme fejl, er ikke en service som vi hos Humac kan være særlige stolte af, hvorfor jeg har fuld forståelse for din anmeldelse. Det er dog som du skriver en periodisk fejl, og vi har haft din maskine kørende i 2 dage førend vi selv kunne konstatere fejlen, og har så udbedret den efterfølgende, dog som du har konstateret uden held.

Mht. til din nye reparation, hvor jeg kan se at du har sendt din Macbook til os påny, så skifter vi selvfølgelig logic boardet og bestiller et nyt hos Apple, hvis det bliver nødvendigt som Apple skriver.

Vi skal beklage de gener som dine oplevelser har medført

Humac / Søren

Money for nothing ...

Den 29. januar indleverede jeg en MacBook Pro 13" til reparation hos Humac i Odense. Jeg kunne fortælle ekspedienten, at LCD’en i skærmen var smadret, så det var hele låget inkl. skærm, der skulle skiftes. Ekspedienten oplyste, at prisen på reparationen lå på ca. 2.500 - 3.000 kr.
Den 30. januar fik jeg så en mail fra Humacs kundecenter, der oplyste, at prisen på reparationen ville være 5.870,04 kr.! Ca. dobbelt så meget som jeg fik oplyst i butikken.
Jeg valgte derfor at takke nej til reparationen og henvendte mig i butikken for at få MacBooken tilbage igen. Der fik jeg at vide, at det kostede 499 kr. i "diagnosegebyr" - altså et gebyr for at fortælle mig, hvad jeg havde fortalt dem – at skærmen skulle skiftes!!!

Hos Computerplanet skal de have 2.949,- for nøjagtig den samme reparation - omkring halvdelen!!!
Måske er det derfor, at deres Trustpilot-anmeldelse er så meget bedre end Humacs.
Hvordan Trustpilot kan regne sig frem til 4 stjerner, når man læser bedømmelserne, er en gåde.

Jeg vil derfor anbefale andre at tage kontakt til Computerplanet, hvis de skal have repareret Mac.

Hej Michael,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.
Jeg er glad for at læse, at du allerede 24 timer efter indlevering af din MacBook Pro har fået vurderet din sag af en certificeret teknikker og dernæst har modtaget et tilbud på din reparation.
Dog er jeg meget ked af at læse, at du har modtaget et overslag i prisen i vores butik. Det er kun vores teknikkere, som er i stand til at vurdere fejlen på en computer og dernæst give et kvalificeret prisoverslag, det kan vores butikker desværre ikke. Dette vil blive håndteret af vores butikschef i Odense, så samme situation ikke opstår en anden gang.

Jeg er også glad for at læse, at du mindre end 48 timer efter indlevering af din computer har fået den retur, så du kan få dit problem løst hos et andet firma.

Da du vælger at anbefale Computerplanet i et offentligt forum som Trustpilot, er det vigtigt for mig at pointere, at man som kunde skal være klar over, at garanti på Apple hardware bortfalder, når man vælger at benytte et uautoriseret værksted. Dette skal på ingen måde opfattes som en kritik af Computerplanet, jeg er blot nødt til at gøre opmærksom på situationen, da det kan have nogle uheldige konsekvenser for andre kunder.

God weekend,

Elendig kommunikation og service - HOLD JER VÆK

Min kæreste og jeg indleverede hendes macbook air til reparation i slutningen af november, i butikken på gl. mønt, fordi at den ikke længere kunne starte op. Jeg havde læst på apple hjemmeside at de havde en generel fejl på netop den slags ssd harddisk der sad i. Vi får at vide at der ville gå 5-7 arbejdsdage og at vi ville få en sms når den var klar igen. Ved indleveringen spørger ekspedienten om de skal prøve at redde data på harddisken hvis det kan lade sig gøre, det koster 1000,-. Det siger vi ja til, men samtidig understreger vi at uanset om de kan det eller ej skal maskinen repareres. Da der er gået 8 arbejdsdage tager vi ind i butikken igen, og får at vide at de har sendt en mail samme dag. I mailen står der at humac ikke kan redde data og at de skal have godkendelse for at udføre reparationen... Det får de så. Så går der yderligere 7-8 dage, intet nyt, jeg tager ind i butikken i gl. mønt, her kan de ikke hjælpe, men siger at den stadig er under behandling. ca. den 18. december tager jeg ind til værkstedet på vesterbrogade. Her får jeg at vide at de ikke har løst problemet fordi harddisken er i restordre fra apple. Hvorfor fanden skriver i ikke det ud? Håbløst! Derefter hører vi ikke mere fra humac. Efter nytår den 6. januar, skriver min kæreste til humac og spørger hvordan det går med sagen. Intet svar. Den 15. januar skriver vi så igen og fortæller at de enten skal findes en løsning meget hurtigt eller også skal de lade købet gå tilbage. Den 21. januar kommer der så endeligt et svar, hvor humac igen fortæller at problemerne skyldes at harddisken har været i restordre, men at der nu er sendt en disk. De beklager kommunikationen og lover at de vil give en update næste dag. Den kommer aldrig. den 28. januar modtager min kæreste en sms om at maskinen er klar til afhentning. Altså tog det 2 måneder at skifte harddisken, noget i sagde ville tage 5-7 arbejdsdage. Men den største anke er at i ikke opdaterer os omkring hvad der sker i sagen, at i ikke svarer jeres emails og at i ikke tager telefonen når man ringer til jer. Det er himmelråbende dårlig service og den linde strøm af dårlige anmeldelser herinde viser helt tydeligt at i ikke tager jeres kunder seriøst og får løst problemet. Det er uforskammet.

Hej Uffe,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Jeg ville virkelig gerne, at jeg kunne komme med en rigtig god forklaring på det uheldige forløb, som du og din kæreste har været igennem, men det findes der ganske simpelt ikke.
Vi har i dén grad fejlet i jeres sag, mest af alt fordi I ikke er blevet informeret omkring situationen løbende. Derfor er vi i øjeblikket i gang med at revurdere vores serviceproces fra A til Z og jeres sag bliver en af hjørnestenene i denne gennemgang.

Jeg kan heldigvis allerede nu fortælle, at vi har fået rettet et problem med vores telefonsystem, som gør at det er blevet nemmere at komme igennem til os, ligesom vi igen kan overholde vores svartider på mails.

Men det er ikke godt nok, det har du ret i, og jeg kan kun beklage den utrolige dårlige behandling, I har modtaget af os.

Monica/Humac

Fremragende og hurtig service.

Jeg havde modtaget min nye MacBook Pro direkte fra Apple om torsdagen, men om lørdagen stoppede den med at lade. Jeg blev varslet at reparationen ville tage 8 arbejdsdage, men allerede 4 arbejdsdage efter indleveringen kunne jeg hente computeren igen.

Hej Max,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.
Jeg er rigtig glad for at læse, at vi har kunne leve op til dine forventninger.

Monica/Humac

Pengene er fanget og produktet ubrugeligt til skole

I august 2013 køber jeg min mac air med en officepakke.
I september da Universitetet går igång, sletter den løbende mine afleveringer, går ud, går på pause og lever sit eget liv.
Den skal til reparation under deres udtalelse: "vi siger 5-7 arbejdsdage som den længste reparations tid".
Jeg fik i øvrigt at vide at hvis jeg var kommet med den inden for 13 dage, havde jeg blot fået et nyt produkt. Dette har de endnu ikke kunne svare mig på, hvor dette står på skrift.
Efter 7 arbejdsdage gik jeg ind i butikken, da de er 3 arbejdsdage om at besvare mails og ikke tager telefonen. Jeg ringede til Apple som udtalte, at han ikke kendte til 13-dages reglen og at jeg skulle have fat i butikschefen.
Efter 10 arbejdsdage fik jeg min computer tilbage med ny hardisk. Nu har den netop været til reparation igen og har ligeledes fået en ny hardisk i (igen). Det har kostet mig utrolig meget energi at min computer til 10.000 ikke kan klare mit papirarbejde uden at slette eller lave andre problemer. Desuden tager det flere timer at blive ved at hente diverse små programmer osv.
I reparationsperioderne har jeg haft lånt andre macbooks, hvor jeg har installeret min officepakke og afinstalleret den efter endt lån.
Nu har jeg endelig fået min computer tilbage, installeret alle programmer igen,igen men nu siger mit Word, at det er blevet aktiveret max antal gange, så jeg kan ikke aktivere pakken.

Jeg har eksamen i denne uge, og kan ikke arbejde tilnærmelsesvis optimalt under forhold, som denne computer giver mig.
Personalet i denne humac butik prøvede endda at forklare mig, at jeg med den nye hardisk nu igen havde 3 mdrs reklamationsret.. Denne unge mand kender desværre ikke engang købeloven og står og håndhæver "reglerne" for kunderne.
Han fortalte mig endda, at selv hvis harddisken fejlede her 3. gang, var der ingen garanti for at jeg kunne få lov at afbryde købet, som der ellers står i købeloven.
Kommunikationen fungerer simpelthen ikke, og når den gør, så sker det bare alt for langsomt. Man når at blive desperat for bare at kunne bruge det produkt man har købt, da det er et meget basalt værktøj for uddannelser mm.
Jeg mangler stadig svar på, hvad der nu skal ske, når min officepakke er "opbrugt" pga gentagende produktionsfejl, hvilket ikke kan være forbrugeren, som på endnu flere punkter skal bøde for sjusk, fejl og dårlig vejledning.
God dag.

Hej Lea,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Jeg har svaret på din mailhenvendelse i går og kan se, at du har fået svar på din henvendelse omkring din Office fra en af mine medarbejdere i dag. Derved håber jeg, at du har fået din computer op at køre igen og kan fortsætte med dine eksamensopgaver uden tekniske udfordringer. Ellers skal du, som jeg skrev i går, komme ind til os, så løser vi det.

Men for en god ordens skyld, så vil jeg også gerne her skrive, at hverken reglen om 13-dage, 3 måneders garanti eller at hardware med mangler ikke bliver byttet selvfølgelig ikke er korrekte. Dette er blevet påtalt overfor vores personale i butikken.

Vi er i øjeblikket igang med en A til Z gennemgang af vores serviceproces, da du som kunde skal kunne regne med at modtage korrekt information fra os, hver gang, uden undtagelse. Denne service håber jeg meget, at vi er i stand til at give dig næste gang, du kommer ind i vores butik.

Katastrofalt

Håbede og troede at det kun var mig der har haft elendige oplevelser med Humac, men er lettet over at se at jeg ikke er den eneste, og at stortset alle har givet dem 1 stjerne (men alligevel har de et gennemsnit der ligger på næsten 4? jeg fornemmer noget fusk her). Anyway, til den der endnu ikke har handlet hos dem eller sendt noget **** retur til dem der skal laves, SÅ LAD VÆR. Når man kommer som kunde kan de det hele på den halve tid og er så servicemindet og venlige - lige indtil varen er købt.

Sendte for under 2 år siden min SPLINTER NYE IMAC til knap 10000 til reperation fordi dens disc drev var gået i stykker, og jeg fik naturligvis skiftet mit drev (eller gjorde jeg nu også det) - som købsloven i DK siger, så skal sælgeren yde 2 nye års reklamationsret på den udskiftede del. - min iMac's drev vælger så at knække sig endnu en gang (inden for 2 år vel og mærke) og jeg reklamerer selvfølgelig med dette til Humac hvortil de svarer: bemærk dette er den oprindelige mail fra humac som jeg har kopieret:

Dit optiske drev er i stykker og skal skiftes (ej virkelig?). Det optiske drev er dog beskadiget og kan derfor ikke skiftes under reklamationsretten. Du bedes derfor udfylde nedenstående skadesanmeldelse og sende den retur til os så vi kan få forsikringen til at dække.

Okay, se problemet her er at fejlen er PRÆCIS den samme som forrige gang, men denne gang dækker reklamationsretten åbenbart ikke.
Jeg kontakter derefter forbrugsstyrelsen som absolut mener at det er en reklamationssag, og jeg skal give dem 14 dage inden jeg sender sagen videre. Jeg kontakter dem herefter pr. mail hvor jeg forklarer situationen m.m. ... de vælger direkte at ignorerer min email for efter 8 dage har jeg ikke fået svar på den - hvor fra jeg vælger at dukke op personligt på Vesterbrogade for at høre nærmere.. men de påstår at de har travlt og derfor ikke har nået at svare på min mail ... også selvom de lover en maksimal svaretid på 3 døgn (72 timer).
Herinde har jeg en længere samtale med den ansatte derinde, og jeg forlanger at tale med chefen som jo selvfølgelig heller ikke er tilstede. Jeg forklarer herinde min utilfredshed med situationen, og HVORFOR det lige netop ikke er en forsikrings sag men en reklamations sag.
Jeg får hevet teknikeren med ind i samtalen og med alle mine argumenter havde de ikke andet for end at give mig ret og vi blev enige om det skulle skiftes på DERES regning og ikke min. hehe, først 3 dage efter det her får jeg en email fra deres chef der skriver at hun er enig med mig og beklager "misforståelsen" osv.. jeg mener bestemt ikke det var en misforståelse men et forsøg på at udnytte min forsikring til deres fordel - simpelt hen pinligt at dem.
Jeg ville ønske det stoppede her- men det bliver faktisk værre.
Jeg får ENDELIG efter 14 dage en besked om at nu er min computer klar, og jeg SUSER ind for at hente min lille skat, som også et mit arbejdsværktøj, og da jeg kommer derind og får min iMac udleveret, får jeg samtidig en skuffelse og et chock der siger spar 5 .. for at skifte drev på en iMac skal man have glasset ved skærmen afmonteret for at komme ind bag ved computeren - jeg får en iMac tilbage som jeg simpelthen NÆGTER at modtage, og er nød til at sende retur igen for der var SÅ beskidt og klamt at se på inde bag glasset, at det var til at blive direkte sur over. Der ligger alt ligefra fedtfingre på indersiden, til fnuller, nullermænd og til støv inde bag glasset .. jeg er chokeret og forarvet over at nogen kan finde på at behandle ens computer på den måde.
Dags dato har jeg stadig ikke fået min computer tilbage, og de er kommet til at skrive den som "udleveret" selvom jeg ikke har fået den, og deres ansatte på telefonen som lovede mig at tjekke op på sagen og vende tilbage, havde faktisk glemt mig til jeg fik en anden telefon supporter til at minde hende om mig, som idag ringede og sagde at de har fundet den, men de ikke kan sige hvor længe der går før den er klar... undskyld mit sprog, men fy for satan .. om jeg var i ørkenen, og humac solgte vand, så ville jeg gå videre i håb om at finde noget andet .. jeg er måløs og har virkelig ingen ord der kan beskrive denne situation.

Hej Suleiman,

Tak for din anmeldese på Trustpilot.

Jeg kan endnu engang kun beklage, at din sag ikke har været håndteret korrekt. Som jeg skrev til dig i min mail, så var jeg desværre syg og da din mail krævede svar fra mig og ikke en medarbejder i vores Kundecenter, så kunne vi ikke efterleve vores svartid på 72 timer. Grundet sygdom var jeg heller ikke til stede, som vores personale fortalte dig, da du bad om at tale med chefen.
Jeg kan sagtens forstå, hvorfor du bliver mistroisk over at få sådan en besked, men det gør det ikke mindre sandt. Igen, det beklager jeg, men sygdom er desværre noget, som er svært at planlægge.

Da du betvivler, hvorvidt dit optiske drev blev skiftet ved din oprindelige reparationssag i marts 2012, så er du meget velkommen til at kontakte Apple Support på tlf. 70 10 20 07.
De vil kunne bekræfte overfor dig, at en udskiftning har fundet sted, da den fremgår af deres systemer.

Der er absolut ingen undskyldning for de mange fejl, der sker, da din computer kommer tilbage fra reparation denne gang.
Alt fra manglende klargøring/rengøring af skærmen til den forkerte indskrivning og den manglende tilbagemelding fra vores Kundecenter er ikke godt nok!
Det er blevet påtalt overfor alle de involverede afdelinger og vi er derfor igang med at gennemgå vores serviceproces fra A til Z.
Sager som den, du har været igennem, må ganske simpelt ikke forekomme.

Amatør virksomhed

Bestiller fredag aften 1 stk Phillips Hue på deres webshop, her fortæller de den er på lager og lev tid er 1-3 dage. Efter 3 arbejdsdage er der ikke kommet info på den er sendt. Jeg ringer til deres kundeservice som fortæller der er ikke flere på lager, ej heller kan hun oplyse hvornår de kommer.
Har derfor annulleret min ordre hos dem.

Første og sidste oplevelse med handel hos Humac.
De skal sku oppe sig hvis de vil blive ved med at drive netbutik.

Rasmus

Hej Rasmus,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Der er stor efterspørgsel på Philips Hue startsæt og pærer i øjeblikket. Vores lager var ved at løbe tør for denne vare og da din ordre er blevet placeret samtidig med en anden kundes, var det ikke muligt for dig at se, at varen nu var udsolgt.

Det kan jeg selvfølgelig kun beklage, men situationen er meget svær at undgå.
Vi burde dog have kontaktet dig omkring dette og ikke sat dig i den situation, hvor du skal kontakte os for at få en status for på din ordre. Dette er et område, som har stor fokus i øjeblikket og vi arbejder på højtryk for at forbedre denne del af processen.

Helt igennem amatøragtigt

Ole Risbjerg Pedersen
HUMAC RAM TIL IMAC

Jeg købte i november 2013 en Imac hos humac i vejle. Humac tilbød at de kunne sætte ekstra ram i da det var væsentlig billigere end at bestille det hele hos apple. Jeg bestilte 32 GB og tænkte at det var da ok - og så var der helt styr på det. (Humac er jo premium mac reseller etc.)
Efter få dage begyndte min nye 27.000,- Imac at reboote spontant - jeg pakkede den i kassen og gik ned til Humac og sagde at det bare ikke duede. Derefter var Imacen på værksted i 14 dage. Jeg fik den tilbage med Maveriks som jeg ikke ville have på - samt en besked om at det var styresystemet der var problemet. Det var det bare ikke. Den fortsatte med at genstarte sig selv. Derefter snakkede jeg med en af de ansatte hos Humac - vi blev enige om at jeg skulle prøve at sætte de 8 GB originale ram i - for at se om problemet stadig var der. Det løste problemet - hvor efter jeg begyndte at google ram til Imac - Det viste sig hurtigt at de ram som Humac havde sat i - Ikke var kompatible med den nye Imac. Så tog jeg de fire ramblokke og gik ned til Humac….. De havde ikke engang mulighed for at bestille de rigtige hjem (de fandtes ikke i systemet) Så de opfordrede mig til at bestille dem hos proshop… Det er gjort - men jeg tænker …. hvor mange har fået monteret forkerte ram hos Humac …. Det er lidt teknisk, men de gamle ramblokke kræver 1,5v og de nye kræver 1,35v Så hvis man kun har fået monteret en eller to går det måske - men med mine fire ramblokke kunne Imacen ikke køre ordentligt. Og da jeg bad om en rimelig kompensation for 2 gange at have pakket Imacen sammen og kørt ned til Humac, samt at have undværet min computer i 14 dage pga. en fejl Humac har lavet var det længste de kunne strække sig at tilbyde en dvd. med Steve Jobs… Så jeg sagde at det var sgu ligemeget.

Hej Ole,

Tak for din anmeldelse op Trustpilot.

Vi har desværre ikke været opmærksomme på problemet med de RAM, som skal bruges i den nye iMac og det beklager jeg. Grundet din henvendelse på Trustpilot opdagede vi, at vi har et problem på dette område og derfor er de nye RAM blevet bestilt hjem til alle vores butikker.
Vi er også igang med at gennemgå de reparationssager, hvor vi har installeret RAM i kunders computer, som ikke er kompatible med den nye iMac. De skal naturligvis skiftes så hurtigt som muligt.
Hvis du ikke havde gjort os opmærksomme på dette problem, så ville flere kunder være blevt ramt af samme fejl og derfor er vi meget taknemmelige for, at du gjorde os opmærksomme på problemet.

Jeg håber, at du ikke vil lade dette komme Humac Vejle til last - det er ikke butikken eller medarbejdernes skyld. Humac's hovedkontor har ikke været opmærksomme på dette og vi har derfor ikke gjort vores arbejde godt nok. Butikken har forsøgt at gøre deres bedste ud fra de forudsætninger, som de havde, men grundet vores fejl var de ikke klædt ordentligt på til at håndtere dette.

Med ønsket om en god weekend og endnu engang stort tak for hjælpen,
Monica/Humac

Reparation af iPhone gik hurtigt og glat

Min 1,5 år gamle iPhone 4s, som var købt i Apple Store på nettet, var holdt op med at virke. Efter at have talt med Apples support fik jeg at vide at jeg skulle indlevere den til reparation, f.eks. hos Humac i Århus.

Jeg afleverede den i butikken på Fredens Torv onsdag aften, og fik at vide at der godt kunne gå 10 arbejdsdage inden den var færdig. Lidt ærgerlig melding at få - men der var jo ikke så meget at gøre.
Stor var min overraskelse da jeg allerede dagen efter modtog en SMS om at reparationen var påbegyndt - med de 10 dage in mente, regnede jeg med at påbegyndt betød at sagen var registeret - og forventede egentlig ikke så meget.
Men dagen efter fik jeg så den overraskende besked at nu var telefonen færdig og kunne afhentes,
Jeg afhentede telefonen (en ombytnings) uden problemer om mandagen - og har kun ros til overs for de flinke ekspedienter i butikken.

Hej Anders,

Tak fordi du har taget dig tid til at anmelde os på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre, at både vores butik i Aarhus og vores værksted har leveret god service til dig. Dine rosende ord bliver naturligvis givet videre til de medarbejdere, som har været involveret i din sag.

Med ønsket om en rigtig dejlig dag,
Monica/Humac

Glatte ål, løgn og ingen service

Jeg købte før jul en ny Macbook Air med særlige features til 16.000 kr. Det var ikke en liter mælk vi taler om, men mit vigtigste arbejdsredskab og en stor investering. Jeg får at vide at de vil kontakte mig, så snart den er klar. Der går to, tre, fire uger uden at jeg hører en lyd, og jeg ringer nu flere gange om ugen til butikken. Jeg får blot at vide at de ikke har den, at deres leverandør vil kontakte mig når den er klar. Efter 4 uger tager jeg ned i butikken på Vesterbrogade og insisterer på, at de leder deres lager igennem, da jeg ikke tror på at den ikke er kommet. Og uuups - den havde sørme ligget ude på deres lager i flere uger uden at nogen kontaktede mig. Jeg har så siddet og arbejdet på et gammelt hakkebræt i ugevis helt uden grund. Det værste er at de ikke engang kan mande sig op til at beklage deres fejl! Der står bare nogle glatte unge fyre og er komplet ligeglade. Jeg synes i det mindste de kunne undskylde og måske endda give et eller andet symbolsk med i handlen som et plaster på såret. Oveni det modtager jeg så i dag - efter endelig at have hentet computeren - en mail fra deres kundeservice som svar på mine skriftlige forespørgsler. Der står, at nu er computeren endelig på vej i posten til Humac!! Det er en lodret løgn, da jeg nu ved at den har ligget på deres lager i ugevis. De har absolut ingen troværdighed i mine øjne efter det her.

Hej Umulie,

Jeg beklager dybt, at vi ikke har været i stand til at leve op til den service, som både du og vi forventer af os.
For at komme til bunds i sagen har jeg brugt noget tid på at finde ud af, hvad der er gået galt og jeg må desværre indrømme, at jeg ikke kan få et overblik. Jeg kan ikke se, hvorfor du ikke er blevet kontaktet, da din computer er blevet leveret. Den eneste årsag kan være, at der har været for travlt i butikken og dét er ikke godt nok. Derfor vil dette også blive påtalt overfor vores butik på Vesterbrogade, så det ikke kommer til at ske igen.
Vi lever af vores kunder og af den service, vi leverer til jer og i dit tilfælde har den fejlet på stort set alle områder.

Jeg håber, at du trods din meget dårlige oplevelse af os, er blevet glad for din MacBook Air. Og jeg håber også, at du vil give os mulighed for at rette op på din oplevelse af vores service en anden gang.

Med venlig hilsen,

Håbløs service!

Da jeg skal en tur ud og rejse ville jeg gerne have en ipad mini retina. Desværre er den ikke på lager i butikken, så tager hjem igen fra butikken. Jeg vælger så at ringe til humac for at bestille den til afhentning i butikken på vesterbrogade. Damen i telefonen siger den nu er bestilt til mig og jeg vil få en sms når den kommer. Jeg får aldrig en sms, også på trods af jeg ved de har den på lager (det viser deres hjemmeside)

Jeg vælger så at gå ind og købe en igennem deres webshop til afhentning i deres butik på vesterbro. Jeg vælger kontant betaler da jeg gerne vil afhente den selv.
I min faktura står der:

"Afhentning i butik
Vores butik kontakter dig, når din ordre er lagt til side og klar til afhentning."

Det er 3 dage siden jeg bestilte, ipaden er på lager men butikken har ALDRIG kontakter mig.

Jeg ringer så til HUmac men kommer i kø...3 x 10(20) minutter uden svar...efter 10 min lægger de telefonen på da de syntes det er dårlig service at deres kunder skal vente for længe og det vil de da ikke byde deres kunde...det er noget værre vås!

Jeg handler ALDRIG i humac igen, jeg har aldrig oplevet så dårlig kundeservice - det er simpelthen uforskammet!

Hej Mads

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.
Jeg vil gerne beklage for den oplevelse du har haft med Humac i forbindelse med dit køb. Angående vores telefonsystem, så skal du vide, at vi arbejder hårdt på at finde en løsning som er mere tilfredsstillende for vores kunder. Jeg har idag talt med butikken og jeg kan forstå at vi har taget kontakt til dig og din vare venter på dig i butikken.

Jeg håber, at du til trods for din oplevelse, bliver glad for din vare.

Mvh Maiken/Humac

Elendig service,

Købte et headset, som var på lager d. 7. Januar. Har intet hørt siden.
Kom i torsdags efter urimelig mange forsøg og lang ventetid endelig igennem i deres telefonsupport, hvor jeg fik at vide, at min ordre netop var pakket og var på vej.
Men det er løgn. Jeg har intet hørt fra dem og heller ingen track&trace. Min mail har jeg heller ikke fået svar på, trods det at der nu er gået 5 dage.
Humacs motto: stik kunden en plade, så han holder kæft

Handler aldrig hos humac igen

Hej Finn

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Vi beklager rigtig meget, at du har måttet vente længere tid på din vare end den leveringstid vi lovede.
Vi har oplevet at der har været længere imellem leverancerne på nogle af vores produkter og derfor er din vare ikke kommet ind til den forventede tid. Jeg ved godt at du ikke rigtig kan bruge det til noget, men det er desværre ikke noget, som vi har haft mulighed for at påvirke.
Din pakke blev sendt afsted igår, så jeg håber at du trods alt får stor glæde af den.

Mvh Maiken/Humac

Langsom og dårlig service

Jeg indleverede min iPod Touch 5th gen til reparation før nytår, med et problem jeg tidligere har oplevet. Da jeg intet havde hørt i over en uge, skrev jeg til Humac, og blev ringet op et par dage senere hvor de bad mig om at sende en uddybning af problemet i en mail, hvilket jeg gjorde med det samme.
Godt en uges tid senere fik jeg besked om, at jeg kunne afhente min iPod igen. Det viste sig så, at de på værkstedet ikke havde kunne finde fejl på den, så konklusionen blev at det måtte være mig der gjorde noget forkert.

Det skal lige siges at jeg aldrig tidligere har oplevet problemet med hverken iPod Classic eller Touch 3rd Gen. Jeg har opdateret alt software både på iPod og iTunes, men dette afhjælper ikke problemet. Jeg havde foreslået Humac, at problemet måske var med den ledning jeg har til at forbinde iPod og computer, men det hørte jeg ikke noget tilbage om. Derudover rasler "hjem"-knappen stadig. Desuden har jeg brugt over en time i telefonen med Apples support, som heller ikke kunne gennemskue problemet (hvilket også er grunden til at jeg indlevederede iPod til rep.).

Jeg synes det er tungt at have så mange problemer med et produkt der er så dyrt, men det er jo hvad det er, hvis det kan løses. Til gengæld synes jeg at 2½ uge er uacceptabel lang tid på en reperation hvor konklusionen ender med "der er ikke noget galt."

Hej Charlotte,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.
Vores teknikkere har gjort alt, hvad der står i deres magt, for at finde fejlen i din iPod, men har ikke været i stand til at konstatere nogen hardware fejl. Derimod har de konstateret, at der højst sandsynlig er tale om en synkroniseringsfejl i mellem din computer og din iPod. For at afhjælpe dette problem skulle du gerne have modtaget information i forbindelse med afhentning af din iPod. Hvis dette ikke er tilfældet, så må du meget gerne vende tilbage på denne anmeldelse, så vil jeg sørge for, at det bliver sendt til dig.

Vores gennemsnitlige reparationstid er desværre langt højere i øjeblikket end normalt, hvilket vi arbejder hårdt på at få forbedret. Reparationer bliver behandlet i den rækkefølge, de kommer ind, altså efter princippet først ind, først ud.
Beklageligvis bliver reparationstiden i dit tilfælde yderligere forlænget, da du indleverer din iPod lige inden helligdage og weekend, hvor vores værksteder har lukket.

Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende at indlevere noget til reparation, hvor du dernæst modtager det retur uden at der er udført noget arbejde. Men da det ikke har været muligt for os at konstatere fejlen, har det desværre heller ikke været muligt at udbedre den.

Med venlig hilsen,

Humac A/S Support

Om virksomheden

Humac - Din lokale Apple ekspert. Køb Apple produkter som MacBook, MacBook Pro, MacBook Air, iMac, iPod, iPhone og mange flere. Shop online på humac.dk.

Visit Humac A/S

Write to: kontakt@humac.dk