Netdyredoktor reviews

Netdyredoktor reviews

7.2

God webshop

Vi køber vores kattemad her og de levere altid hurtigt og der har aldrig været problemer.

Hurtig respons på forespørgelse og hurtig levering

Bestilte 2 varer onsdag og fik begge leveret dagen efter - dog i to forskellige leverancer. I handelsbetingelserne gøres der dog tydeligt opmærksom på, at dette kan forekomme.

Virksomheden har ikke e-handelsmærket, men i handelsbetingelserne gøres der - ligeledes tydeligt - opmærksom på, at Forbrugerrådets regler følges. Der er også et link til Forbrugerrådets regler.

Min eneste anke er, at netdyredoktor så vidt jeg kan se har udviklet nogle parallelprodukter til eksisterende varmærker / produkter. Det kan gøre det lidt vanskeligt at finde det produkt, man måtte lede efter. Men da jeg var i tvivl, mailede jeg og fik hurtigt svar på, hvad butikkens alternativ er. Så jeg kan jeg anbefale at gøre.

Netdyredoktor Details

I netdyredoktors e-butik kan du købe kvalitetsfoder til din hund eller kat, når det passer dig, og få det leveret lige til døren. Gratis fragt ved køb over 500 kr.

Visit Netdyredoktor