Poolworld reviews

Poolworld reviews

8.1

tabeletter var billige

jeg købte tabeletter til vores spa i sommerhuset, og de var de billigste jeg kunne finde

ville købe der igen

Fortjent

Selvom jeg ikke har handlet direkte hos poolworld, skriver jeg denne alligevel, for ret skal være ret.
Havde gennemført en handel hos "jemogcliks.dk" (se anmeldelse) og de valgte at smøre reklamationssagen af hos deres leverandør (poolworld - 3.part).
Per G har på bedste vis behandlet min sag og det har været muligt, uden bøvl, med et par mails frem og tilbage at få styr på tingene, selvom det egentlig ikke er deres ansvar.
Jeg er glad for at Poolworld tager tingene seriøst - også på deres kunders vegne.
Så venter vi bare på den nye vare dukker op.
Jeg ville ikke have problemer med at anvende dem i anden sammenhæng, for generelt er deres udvalg bredt og fornuftigt.

SUPER hurtig handel !

Kan absolut kun anbefale denne virksomhed, bestilte mine varer i fredags, og fik dem allerede leveret mandag, hurtigere kan man sørme ikke forlange det :-)

Købte et Solfanger anlæg

Det var dog i restordre, men de fortalte meget hurtig pr. email at der ville gå ekstra 1½ uge før det kom frem.

Super fin service

Is Poolworld your company?

Poolworld Details

Swimmingpool, Pool, Pooludstyr , Solfangersystemer, Solvarme, Varmepumpe, Sandfilterpumper, Poolkemikalier, Vildmarksbad, UdeSpa og Tønde Sauna

Visit Poolworld