Rockidan reviews

Rockidan reviews

9.1

UGKRYDSOGSLANGE

Jeg bestilte, jeg fik hurtigt - direkte som lovet!

Hurtig

Hurtig levering til den aftalte pris

God service og super produkt

Sendte en email til Rockidan omkring, hvordan jeg skulle bruge Disbocret 505 Svumme til mit murstenshus og fik meget hurtigt respons fra Rockidan med info og vejledning. Bestilte samme dag og fik 1½ dag efter mine varer. God hjemmeside.

Hurtig og effektiv

Købte en Rockidan støvdør, den virker effektivt, desværre lidt dyrt for et stykke plastic med en lynlås, men til gengæld holder lynlåsen til betonstøv, hvilket man absolut ikke kan sige om dem fra Harald Nyborg og Jem & Fix

Det er meget enkelt. Rockidan leverer kvalitet til tiden.

Meget andet er der ikke at sige, for det er vel det, man ønsker, når man handler på nettet.

Hurtig og effektiv levering

Det er nemt og hurtigt at bestille via Web shoppen og meget hurtigt levering - Perfekt.

god maling leveret til tiden

hej Peter
Som sagt tidligere, du ksn trygt handle hos Rockidan.
Det er gode varer og en nem hjemmeside. Og de leverer til tiden
hurtigere end at gå i en butik, og billigere
mvh. gert wøhlk

Det er svært ikke at skamrose, men Rockidan kan helt sikkert anbefales.

Du kan med fordel handle hos Rockidan, de virker seriøse. jeg har selv haft brug for råd ang. de lakprodukter jeg har købt hos dem, og der fik jeg fornuftig rådgivning. Priserne er rimelige, og leveringen har ikke svigtet.

Hurtig ekspedition !

Jeg har handlet en enkelt gang med Rockidan, hvor jeg skulle bruge noget i sidste øjeblik. Efter at have afgivet bestilling kontaktede jeg firmaet på telefonen for at fremskynde en levering. Denne blev fulgt til dørs af en smilende kvindestemme. Leveret dagen efter! Sådan!

Nemt og hurtigt

Havde min vare 3 dage efter jeg havde bestilt og fik mails undevejs, så jeg kunne følge med i hvor langt min ordre var i systemet. :-)

hurtig levering

Jeg har købt den meget allergivenlige maling da jeg ikke tåler noget som helst. Den blev hurtigt leveret og lever fuldstændig op til sit ry om at være allergi venlig. Jeg har ikke haft nogen problemer med at tåle den - men turde dog ikke selv male med den. Herligt at i sælger dette produkt - det vil jeg varmt anbefale til andre

Bestilte 25 ltr maling efter råd fra deres tekniske konsulent. Dagen efter stod det i garagen.
Super service og levering. Ikke sidste gang jeg handler hos Rockidan.

Meget god service og hurtig levering af varer

Jeg bestiller maling og næste dag står malingen leveret ved min dør. Det er super god service.

En lille klage indpakningen var ikke tilstrækkelig en af de leverede 12,5 L var gået op under transporten og malingen løb ud.

Hurtig og korrekt levering

Købte en støvdør hos Rockidan via nettet. Har endnu ikke brugt den, men forventer, at den holder støvet ude - eller rettere inde. Bestilling og levering var super - dog burde fragten være billigere for så lille en pakke.

Fin service og hurtig levering

Fin service og hurtig levering

Nem bestilling, ok pris, hurtig levering

Kunne ikke finde produktet hos en farvehandler, og bestilte det hos Rockidan i stedet.

Minus: Der går et par dage for varerene er der (så fodlisterne måtte lige tages efter væggene var malet,og det er nemmere og bliver pænere at male fodlister først og vægge bagefter)

Plus: Gratis levering ved køb over kr. 500,-

kanon gode produkter

Rockidan har en hurtig leverance jeg fik varen dagen efter jeg bestilte den kundeservice for alle pengene jeg fik råd og vejledning om hvad jeg skulle bruge så var det en let sag at bestille varen online i deres shop.

Selve produktet jeg købte lever op til det lovede på hjemmesiden og hvad der blev sagt hos den tekniske kundeservice.

Rockidan A/S online shop

Gratis fragt

Der er gratis fragt ved køb over 1000 kr.

Om virksomheden

Her køber du maling, tapet, filt, væv, træbeskyttelse og epoxy gulvmaling online.

Rockidan rådgiver om og markedsfører systemløsninger til renovering af overflader i bolig og erhvervsbyggeri. Systemerne importeres fra førende producenter på det europæiske marked og markedsføres direkte til byggebranchen samt gennem forskellige grossister.

Systemområderne dækker stort set alle former for ud- og indvendige overflader renovering og spænder helt fra overfladebehandling af renseanlæg over facademaling og epoxygulve til akustiklofter og dekorative vægløsninger.

Rockidan fungerer i det daglige som sparringspartner for såvel bygherrer, arkitekter og ingeniører som udførende entreprenører. Vi har hovedsæde i Aabenraa, hvor vi også har et Rockidan Servicecenter (grossistcenter) og vore kursusfaciliteter. Desuden har vi et net af tekniske konsulenter fordelt rundt i landet.

Fokus på kvalitet gælder både produkter og rådgivning, og vi ser det som en af vore fornemste opgaver at gøre det så enkelt som muligt at bygge spændende, holdbart og bæredygtigt. Det forsøger vi bl.a. at opnå ved løbende nyhedsformidling via hjemmeside og nyhedsbreve samt gennem afholdelse af skræddersyede praktisk orienterede kurser inden for vore arbejdsområder.

Visit Rockidan

Write to: shop@rockidan.dk