Shop74 reviews

Shop74 reviews

7.5

super service

alt i fineste orden super service og kontakt

Rigtig god service

Jeg bestilte et hjerte til et sølvbryllup, som desværre havde en fejl, dette kontakter jeg jer så om, og siger samtidig at det haster. To dage senere bliver det nye hjerte leveret, uden fejl selvfølgelig, så jeg er en yderst tilfreds kunde.
Produktionsfejl er jo det der kan, det handler bare om at håndtere det rigtig, og det må man sige i gjorde.

Utroligt flot resultat og god service

Jeg bestilte sidste år et bryllupsskjold og opsætning af port hos Shop74. På trods af at hjemmesiden ikke var af nyeste model, så havde jeg ret nemt ved at finde de oplysninger jeg havde brug for. Brylluppet skulle holdes på en herregård, hvor det ikke var muligt at få sat porten op før sent om aftenen dagen før brylluppet. Der var utrolig god service og forståelse fra Shop74, som tog ud og satte port og skjold op en sen aften. Jeg tog ud for at se resultatet om formiddagen inden brylluppet og det så utroligt flot ud. Jeg har sjældent set så flot en port og skjold. Det var en flot farvekombination med blomsterne i porten, som matchede farven på det skjold jeg havde bestilt. Det levede 100 % op til mine forventninger og jeg vil helt sikkert benytte shop74 igen, hvis lejligheden byder sig.

Dårlig formulering på hjemmeside

På deres hjemmeside er det meget dårligt formuleret, hvordan man skal skrive dato, så derfor modtog jeg i dag, en hvor der på mine forældres sølvbryllup skilt står 9/11 1988 2013, dette ser vildt grimt ud. De har så inden på hjemmesiden skrevet at det man skriver er det der kommer til at stå, men over feltet man skal skrive i, står det ikke. Herudover troede jeg, jeg have valgt det skilt hvor der stod dato to gange og at firmaet så godt vidste dette. Men nej... Meget frustrerende. Herudover fik jeg først min bestilling næsten 2 uger efter jeg bestilt det, hvilket ikke helt stemmer overens med det der står på hjemmesiden.
Shop74

Reply from Shop74

Hej Linea
Jeg forstår ikke helt din anmeldelse, hvis vi starter med leveringstiden, så er den 1-5 arbejdsdage, din bestilling har vi fået lørdag d.27/7, den er leveret mandag d.5/8 og er selvfølgelig 1 dag mere end det vi lover på hjemmesiden. Vi havde travlt i denne periode, der var ferie, og vi havde en masse teknisk problemer, bl.a. med vores teleforbindelse, som resulterede i at vi ikke kunne sende pakker, idet forsendelsespapir bliver lavet over nettet. Derfor skubbede vi leveringer som kunne vente, Og det mener vi at Lineas kunne, idet der på skjoldet stod d.21 september
Og med hensyn til den dårlige formulering kan jeg heller ikke genkende, for som Linea har lavet bestillingen er vist på hjemmesiden som eksempel.
VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT
Teksten, der skal stå på skjoldet, skal skrives, som I ønsker, at den skal se ud.
Tillykke er standard.

24. februar 1962 - 24. august 2012

M.v.h.
Daglig leder
Jørn fristrup

Lynhurtig - perfekt resultat !

Min kones forældre havde sølvbryllup d. 31. oktober 2012.
Grundet ændring i planerne var vi noget sent ude med bestilling af skjoldet til deres æresport.
Vi bestilte skjoldet tirsdag d. 23/10 om eftermiddagen/aftenen, og havde det i perfekt stand torsdag d. 25/10 om formiddagen.
Meget venlig kundeservice ved forspørgelse.
Helt igennem en meget positiv oplevelse, og min kones forældre blev meget glad for det flotte skjold - SUPER !

Shop74 - udemærket.

Jeg skulle købe et hjerte til kobberbryllup som ikke var forfærdeligt dyrt og til hurtig levering indenfor 5 dage.
Eneste ulempe var egentlig at man ikke kunne se et eksempel på det man bestilte på hjemmesiden, så da vi modtog hjertet 3 dage efter bestilling, så anede vi reelt ikke om vi kunne lide det vi havde bestilt.

Resultatet blev dog så flot.

Visit Shop74